Tänään tarvitsisin naista -Sinkkumies
Selkä on kipeä ja niskasta saakka vihloo alas asti. Harvinaista, mutta totta.
Sinkkumies
Kommentit (30)
Jotenkin tää on tosi herttainen ketju :3 Voimia sinkkumiehille ja naisille, jotka eivät päässeet avustamaan heitä.
Alkaa punaviinipuudutus jo vähän helpottamaan. On se kumma, ettei apteekistakaan saa ostettua tuotteita joita tarvitsisi. Kaikki aina lukkojen takana ..
Sinkkumies
Itselläni kanssa usein niska ja hartianseutu kipeä ja jumissa, mistä seuraa päänsärkyä.
Olen hyväksi havainnut keppijumpan säännöllisesti tehtynä ettei jumi pääse iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tarvitsisin joka ilta naista. On niin inhottavaa nukkua yksin :/
Toinen sinkkumiesEnsin menee vuosia tottua nukkumaan naisen kanssa ja sitten menee vuosia siitä tottumaan pois.
Sinkkumies
Itse olen jo ensimmäisellä kerralla nukkunut paremmin naisen kanssa, mitä yksin. En ole tarvinnut siihen mitään tottumista. Sen jälkeen yksin nukkuminen tuntuu sen jälkeen ankealta ja odottaa jo seuraava kertaa.
Se toinen sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Toinen sinkkumies
Mun vieressä olis tilaa, olis ihana käpertyä yöllä miehen kainaloon. Sinkkunainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen sinkkumiesEnsin menee vuosia tottua nukkumaan naisen kanssa ja sitten menee vuosia siitä tottumaan pois.
Sinkkumies
Itse olen jo ensimmäisellä kerralla nukkunut paremmin naisen kanssa, mitä yksin. En ole tarvinnut siihen mitään tottumista. Sen jälkeen yksin nukkuminen tuntuu sen jälkeen ankealta ja odottaa jo seuraava kertaa.
Se toinen sinkkumies
Taidat olla jostain Oulun seudulta? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen sinkkumiesMun vieressä olis tilaa, olis ihana käpertyä yöllä miehen kainaloon. Sinkkunainen.
Minne päin lähden ajelemaan?
Toinen sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen sinkkumiesMun vieressä olis tilaa, olis ihana käpertyä yöllä miehen kainaloon. Sinkkunainen.
Minne päin lähden ajelemaan?
Toinen sinkkumies
Lähdet menemään toiseen ketjuun ;)
Sinkkumies
Mä olen hyvä hieromaan selkää.