Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Galluppia, parit nukutteko omilla peitoilla vai paripeitolla?

Vierailija
10.06.2016 |

Meillä on iso täkki, tuntus oudolta nukkua eri täkeillä. Miten teillä? Ja miksi tykkäät nukkua eri peiton alla?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat peitot. Matkustan pitkin universumia öisin, siinä on petivaatteet vaan tiellä kun mun unet alkaa. Tänäkin aamuna lattilalta löytyi kaksi tyynyä, lakanasta ja sijauspatjasta puolet ja puhelin. Miehen puolella ei edes ryppyä lakanassa.

Vierailija
42/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin omat peitot.  Ihan hirveä ajatus jos pitäisi joka yö nukkua yhteisellä peitolla. :D Tietysti se joskus voisi olla kivaa ja söpöä, mut useammin tai pidemmän päälle...eiiih. Molemmat tykkää pitää peittoaan miten sattuu; joskus se ei ole päällä ollenkaan, joskus korviin asti, joskus pelkästään keskivartalolla, joskus ihan muuten vaan hirveässä mytyssä, joskus jalkojen välissä, joskus vaan halaan sitä peittokasaa... Hankala ajatus jos ei ois omaa peittoa jonka saa omien halujensa mukaan vaikka mytytä jalkojensa väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko omilla peitoilla koska muuten mulla tulee helvetin kuuma.

Vierailija
44/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla peitoilla. En saa unta, jos joku pitää kiinni tai hönkii naamalle. Nukkumisaika on aivan mun omaa aikaa! Sitäpaitsi mies nukkuu levottomasti, joskus tullut käsi naamaan, välillä tullut potku pohkeeseen. Meillä on välityyny, että ukko nukkuu omalla puoliskollaan.

Vierailija
45/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten onnistuu nukkuminen jollain paripeitolla? meillä ainaki olis tosi hankalaa ku mä tykkään nukkua jalat ulkona peitosta ja mies taas jalat peiton alla. meillä on pituuseroakin semmoset 30cm. välillä tykkään laittaa peiton jalkojen väliin myttyyn. mies pyörii unissaan paljon. mä tykkään myös nukkua sillee et peitto on korvissa asti ja reunat kääritty mun kainaloihin siis sillai et nukun mahallaa ja kädet tyynyn alla...vaikee selittää. mut kummiskin ni jos ois paripeitto ni siit tulis vaa kauhee sota joka yö et miten se peitto nyt pitää olla :D

Hyvin onnistuu. Meillä myös 30cm pituuseroa ja mies tykkää nukkua jalat ulkona. Ollaan samanpituisia kun nukun miehen kainalossa eli peitto on mulla yläkropan peittona ja mies on puoliksi ilman peittoa :D. Ei suostu vaihtamaan tavallisiin peittoihin joten näillä mennään ja on menty jo 18 vuotta, en kuitenkaan valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme