Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Galluppia, parit nukutteko omilla peitoilla vai paripeitolla?

Vierailija
10.06.2016 |

Meillä on iso täkki, tuntus oudolta nukkua eri täkeillä. Miten teillä? Ja miksi tykkäät nukkua eri peiton alla?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paripeitto ehdottomasti.

Vierailija
22/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat peitot. Mies haluaisi nukkua saman peiton alla, mutta itse tykkään mytätä peittoa jalkojen väliin ja muutenkin pyöriä sen kanssa. Käytän untuvatäkkiä kesälläkin, kun mies nukkuu pelkällä pussilakanalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen vuosi paripeitolla mutta nyt viimeiset 15 vuotta omilla peitoilla. Toinen haluaa käyttää petarin paksuista kuumaa peittoa ja toinen haluaa pitää peittona pelkkää pussilakanaa niin semmoista eripariparipeittoa ei ole valitettavasti olemassa. Ostaisin heti jos olisi.

Vierailija
24/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luona nukutaan yhden kapean peiton alla molemmat. Kaksi peittoa olisi käytetävissä, mutta tykätään nukkua iho iholla, toinen toisessa kiinni. Jostain syystä miehen luona nukutaan silti aina omien peittojen alla.

Vierailija
25/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten onnistuu nukkuminen jollain paripeitolla? meillä ainaki olis tosi hankalaa ku mä tykkään nukkua jalat ulkona peitosta ja mies taas jalat peiton alla. meillä on pituuseroakin semmoset 30cm. välillä tykkään laittaa peiton jalkojen väliin myttyyn. mies pyörii unissaan paljon. mä tykkään myös nukkua sillee et peitto on korvissa asti ja reunat kääritty mun kainaloihin siis sillai et nukun mahallaa ja kädet tyynyn alla...vaikee selittää. mut kummiskin ni jos ois paripeitto ni siit tulis vaa kauhee sota joka yö et miten se peitto nyt pitää olla :D

Vierailija
26/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ensin paripeitto, jonka aina yöllä nukkuessa omin itselleni. Nykyään meillä on kaksi paripeittoa, kummallekin oma. Yksittäinen peitto tuntuu niin pienelle kun on tottunut isoon peittoon.

Vierailija
27/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla, koska tarvitaan erilaiset peitot. On meillä omat tyynytkin. En näe tässä mitään outoa, on ihan suhteen alusta nukuttu omilla peitoilla - ja tarvittaessa pääsee kyllä toisen peiton alle jos siltä tuntuu :) 

Vierailija
28/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paripeitto ehdottomasti. Johtaa kyljekkäin oleminen usein seksiin.

M40, N37, yhdessä 6v.

Vierailija
29/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolla paripeitolla. Kovalla pakkasella haen itselleni toisen pienemmän peiton lisälämmikkeeksi.

Vierailija
30/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla omat untuvapeitot. En ole asiaa koskaan sen kummemmin ajatellut, mutta mies usein nukkuu puoliksi ilman peittoa ja itsellä täkki on aina korvilla. Parempi näin.

Vierailija
31/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te kaikki kuulostatte niin saakelin vaikeilta nukkujilta? Peittoa rullaillaan, mytätään, väännellään, ja itse pyöritään kieritään potkitaan ja kuorsataan menemään?

Onneksi itelle ei ole sattunut kumppaniksi tuommoista, aina on nukuttu rauhassa ja sovussa, oli peitto minkäkokoinen hyvänsä :)

Vierailija
32/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 2 tavallista ja paripeiton puolikas, miehellä vain toinen puoli paripeitosta :D Välillä kyllä saan kuulla, että oisin senkin yön aikana vienyt, mutta kun en minä tahallaan... :(

Vierailija
33/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 120 cm leveä sänky ja yksi yhden henkilön peitto. :D Mä tykkään nukkua saman peiton alla ja kaipa mieskin hakisi sen toisen peiton kaapista jos omaa kaipaisi. :) Ehkä sitten jossain vaiheessa leveämpi sänky ja tuplapeitto tulee kyseeseen. :D

Vierailija
34/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat peitot. Mies on kova peittorohmu, että erillisistä peitoista huolimatta, herään joskus yöllä palellen kun omani on jälleen varastettu. :P

Vierailija
35/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat peitot. Kamalaa ois nukkua samalla peitolla :D Tykkään laittaa peittoa mytyksi ja jalkojen väliin, ei onnistu yhteisellä peitolla.

Mulla kans myttynä jalkojen välissä :D. Mikähän juttu se on, että niin pitää olla?

Vierailija
36/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paritäkki.

Vierailija
37/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mun mies heräs yöllä siihen, että vetäsin yhdellä nykäyksellä tyynyn sen pään alta unissani. Mies raukka :D

Vierailija
38/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan eri huoneissa. Joten omat peitot.

Vierailija
39/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ehdottomasti. Mies piereskelee ja pyörii öisin. En halua sen käryissä nukkua. Ja itse tykkään kun peitto on jalkojen välissä kun olen kyljelläni. Ja ihan oikeasti silti rakadtetaan toisiamme.

Vierailija
40/45 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla peitoilla. Ehdottomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi