Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ei yhtään välitä kuinka monta entistä seksikumppania naisella on ollut...

Vierailija
08.06.2016 |

...niin hän on naisten mielestä naistenvihaaja joka näkee naisen pelkkänä seksiobjektina.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla tulee kyllä identiteettikriisi, kun vuoroin saan kuulla olevani miesvihaaja tai feministivässykkä. Ellen sitten ole äärioikestolainen kommunisti tai Jumalaa palvova ateisti.

Vierailija
2/7 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin sellaisen miehen kyllä mieluusti vakavaan suhteeseen, mutta totta sekin että hän on juuri sellainen mies joka ei monelle naiselle ole sitä aviomiesmateriaalia vaan parempi yhden yön juttuihin ja sivusuhteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä todellisuudessa ihmiset kysyvät toisen seksikumppanien määrää? Vai onko se vain av-mammojen tapa?

Vierailija
4/7 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua, että mahdollista miestä kiinnostais mun seksikumppanien määrä (tulevaisuudessa, olen neitsyt.) Siis saa olla utelias, mutta eikö toi logiikka toimi just päin vastoin? Jos se seksikumppanien määrä on jotenkin verrannollinen naisen "laatuun" tai "käyttömäärään", sehän se vasta on objektoivaa?

Vierailija
5/7 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta. Itseäni todellakin kiinnostaa naisen menneisyys, ja tämä tekee ainakin minusta nimenomaan naisvihaajan.

Vierailija
6/7 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ne naiset vaan ajattelevat sinun haluavan pelkkää yhden yön juttua jos et ole kiinnostunut heidän siveellisyydestään. Pessimisti ei pety silloin kun jokin asia on liian hyvää ollakseen totta.

Vierailija
7/7 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole halunnut kysyä naiseltani hänen mies ystävistään ja hän ei ole kysynyt minun nais ystävistäni. Ei se kiinnosta se on tärkeämpää että hän on minun kanssani ja meillä menee hyvin.