Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos minull olisi vajaa miljoona ylimääräistä rahaa, niin ostaisin tämän ja viettäisin siellä kesät ja syksyt

Haaveilija
08.06.2016 |

http://www.etuovi.com/kohde/557924?sc=M167279165&pos=2

Tähän haaveiluun liittyy sitten se, että minulla olisi ihana mies, joka osaisi ajaa venettä ( minulla/meillä olisi kunnollinen hytillinen, nopea ja sopiva vene), ja joka osaisi olla kanssani saaristossa.

Sijainti on aivan mahtava; kartasta katsottuna ihanasti kaukana ja lähellä kylää ja Örön uusia palveluja.

Olisimme siellä kahdestaan paljon, ja välillä purjehtimassa olevat ystävät piipahtaisivat kylässä, kun paikka on niille aivan loistavalla sijainnilla.

Sitten syksyn tullen, kun illat ovat pimeitä ja meri vielä lämmin, viettäisimme siellä kahdestaan aikaa.
Ihanaa kalastusta, yksinkertaista ruokaa, tuli takkaan ja kynttilötä palamaan. . Emme tulisi kaupunkiin kuin vasta myöhemmin.
Nauttisin olostani, olisin terve ja hyvässä kunnossa kun olisin liikkunut koko kesän ulkona ja venillyt. Ihanuutta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo jonkun julkkiksen?

Vierailija
2/9 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella ajattelin, että ap ostaisi av:n

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin. Tolla rahalla saisi jo jonkun oikeasti hienon kreikkalaisen saarenkin. :-)

Vierailija
4/9 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis varaa mutta...

en rupee erakoksi. 

Vierailija
5/9 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan noita kellertäviä mitälie mäntylankkuja, kamalaa kasaria. Jos ostaisin tuollaisen paikan, ensimmäinen asia mitä tekisin, olisi maalaus. Tuostakin tulisi paljon raikkaampi jos maalaisi esim. valkoiseksi tai vaaleanharmaaksi.

Vierailija
6/9 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan makuuni tuo kohde on liian "puinen", joten maalaisin tai lakkaisin seinäpinnat valkoisiksi, mutta jos ap tykkää, niin on se sitten kiva haave.

Vierailija
7/9 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makunsa kullakin. Tolla rahalla saisi jo jonkun oikeasti hienon kreikkalaisen saarenkin. :-)

Todellakin: makunsa kullakin. Kreikassa on liian kuuma, siellä on liikaa kreikkalaisia ja toiset vain yksinkertaisesti tykkäävät yksinkertaisista jutuista, kuten suomalaisista kalliosaarista. En ole ap, mutta ottaisin ap:n tykkäämän saaren paljon ennemmin kuin kreikkalaisen saaren. No contest.

Vierailija
8/9 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo unelma sopisi myös minulle 😊.

Sinkkunainen43v

Vierailija
9/9 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi noin paljon rahaa, haluaisin panostaa sen arkeen, en lomaan. Eli minä etsisin ympärivuotisen asunnon merenrannalta.