Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi olla, ettei löydä kumppania?

Vierailija
08.06.2016 |

En ymmärrä. Olen naimisissa ja saanut "valita" kumppanin. Maailmassa on niin paljon mielenkiintoisia miehiä, että en voi ymmärtää miten kaikki eivät löydä edes yhtään kumppania.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet ovat nirsoja, niille ei kelpaa tavallinen nainen" "Miehet haluaa vain seksiä" "Miehet sitä ja tätä" Katsokaa peiliin. Siinä syy.

Vierailija
22/66 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus kysynyt naispuolisilta tutuiltani, mistä mahtaa kiikastaa, mutta jos heistä jotakin saa irti, se yleensä on sanapari "liian itsenäinen". Selvä kiertoilmaus. Mutta mistäpä sitä ottaisi selvää, kun kukaan ei halua kertoa.

Ja mitä sitten vaikka kertoisikin? Olisitko valmis muuttamaan itseäsi erilaiseksi sen takia, että kelpaisit jollekin? Minä en olisi. Enkä halua edes tietää syytä miksei joku kiinnostu. En minäkään kiinnostu kaikista, miksi kaikkien täytyisi kiinnostua minusta?

En tietenkään muuttaisi itsessäni mitään, koska varsinkin tähän ikään mennessä muutokset olisivat pelkkää teeskentelyä, joka ei pitkälle vie. Mutta minua silti kiinnostaisi tietää, mikä piirre tai useampi minussa työntää miehet luotani "toisen syliin". Ja nyt ei ole kyse siitä, että kaikkien tarvitsisi kiinnostua minusta, vaan siitä, miksi aina joku muu kiinnostaa enemmän.

Tilanne ei siis kauheasti harmita minua, koska tykkään olla sinkkunakin. Mutta kiinnostaa.

16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näin on, että normaalit ja mukavat naiset ja miehet ovat usein varattuja. Toki sitten on näitä, jotka ovat eron myötä vapaana. Mutta jotain vikaa näissä ikisinkuissa miehissä ja naisissa on.

Vierailija
24/66 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehet ovat nirsoja, niille ei kelpaa tavallinen nainen" "Miehet haluaa vain seksiä" "Miehet sitä ja tätä" Katsokaa peiliin. Siinä syy.

Mitä naisena voi sitten tehdä kun ei kelpaa kuin seksiin miehille? 

Vierailija
25/66 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se näin on, että normaalit ja mukavat naiset ja miehet ovat usein varattuja. Toki sitten on näitä, jotka ovat eron myötä vapaana. Mutta jotain vikaa näissä ikisinkuissa miehissä ja naisissa on.

Juuri tällaisten mielipiteiden takia luovuin ajatuksesta, että olisin etsinyt vielä parisuhdetta. Kun netissä ja livenä saa kuulla jatkuvaa ihmettelyä ja syyttelyä sinkkuudesta, ei lopulta voi tehdä muuta kuin luovuttaa. N25.

Vierailija
26/66 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus kysynyt naispuolisilta tutuiltani, mistä mahtaa kiikastaa, mutta jos heistä jotakin saa irti, se yleensä on sanapari "liian itsenäinen". Selvä kiertoilmaus. Mutta mistäpä sitä ottaisi selvää, kun kukaan ei halua kertoa.

Ja mitä sitten vaikka kertoisikin? Olisitko valmis muuttamaan itseäsi erilaiseksi sen takia, että kelpaisit jollekin? Minä en olisi. Enkä halua edes tietää syytä miksei joku kiinnostu. En minäkään kiinnostu kaikista, miksi kaikkien täytyisi kiinnostua minusta?

En tietenkään muuttaisi itsessäni mitään, koska varsinkin tähän ikään mennessä muutokset olisivat pelkkää teeskentelyä, joka ei pitkälle vie. Mutta minua silti kiinnostaisi tietää, mikä piirre tai useampi minussa työntää miehet luotani "toisen syliin". Ja nyt ei ole kyse siitä, että kaikkien tarvitsisi kiinnostua minusta, vaan siitä, miksi aina joku muu kiinnostaa enemmän.

Tilanne ei siis kauheasti harmita minua, koska tykkään olla sinkkunakin. Mutta kiinnostaa.

16

Hmm. Vaikea sanoa, ehkä sulla on vain älyttömön huono tuuri miesten kanssa ja olet "onnistunut" valitsemaan vääränlaisia miehiä Sulle. Tämä on aina kahden kauppa.

Vierailija
27/66 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kyllä harvinainen tuttavapiiri. 

Vierailija
28/66 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä(kin) asiassa tarvitaan vähän hyvää onnea matkaan. Toisilla onnistuu kumppaninvalinta heti kerrasta, toisilla taas ei meinaa millään löytyä. Ei ole reilua tämä elämä.

Vierailija
29/66 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä(kin) asiassa tarvitaan vähän hyvää onnea matkaan. Toisilla onnistuu kumppaninvalinta heti kerrasta, toisilla taas ei meinaa millään löytyä. Ei ole reilua tämä elämä.

Niin, ja toiset tyytyvät siihen minkä saavat, eivätkä vaadikaan yhtään sen enempää. Toiset on nirsompia, ja ovat mieluummin yksin kuin "ihan ok:n" kanssa. Näin me ollaan erilaisia.

Vierailija
30/66 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle luonne on aina ollut isompi kynnys kuin ulkonäkö. Minulla on aina ollut hyvin vähän kavereitakin, joiden kanssa jaksaisin viettää pitkään aikaa. Ehkä olen luonteeltani vähän erikoinen ja kiinnostukseni ja arvomaailmani eivät ole niin valtavirtaa.

Parisuhteessa kuitenkin pitää myös olla seksuaalista kemiaa, joten vaatimuksia on vielä enemmän kuin kaveruudelle.

Vierailija
31/66 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kyllä harvinainen tuttavapiiri. 

Enpä tiedä. Miespuoliset sinkut ovat täysin amatöörejä ottamaan toisia ihmisiä huomioon ts. tekevät vain töitä tai eivätkä osaa keskustella kuin itseä kiinnostavista asioista. Naispuoliset sinkut taas valittavat helposti ja ovat ns. raskasta seuraa.

Vierailija
32/66 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut paljon miehiä ja käynyt lukuisilla treffeilläkin. Kaikki tapaamani miehet ovat olleet ihan kivoja. Mutta siinä se ongelma on ollutkin, he ovat olleet vain ihan kivoja. Parisuhteeseen nyt kuitenkin kuuluu myös seksi ja näiden miesten kanssa ei ole ollut mitään kemiaa. En halua parisuhdetta, jossa suhteeni kumppaniini olisi lähinnä sisaruksellinen tai kaverillinen. Mulla on sisaruksia ja kavereita jo muutenkin. 

Vierailija
33/66 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä naisena voi sitten tehdä kun ei kelpaa kuin seksiin miehille? 

1. Onko sun kanssa helppo keskustella asioista

2. Millaisista miehistä tykkäät

3. Oletko yleisilmeeltä positiivinen vai negatiivinen

4. Aktiivinen menijä vai kotona kainalossa

5. Mielenkiinnon kohteet

6. Ulkonäkö

7. Tapaatko vääränlaisia miehiä

8. Osoitatko kiinnostuksesi

9. Kerrotko mitä haluat suhteelta

10. Oletko tyytyväinen itseesi

Esim. noita asioita jokainen voi miettiä, ei kannata olla "en tiä" -tyyppi.

Vierailija
34/66 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tällaisten mielipiteiden takia luovuin ajatuksesta, että olisin etsinyt vielä parisuhdetta. Kun netissä ja livenä saa kuulla jatkuvaa ihmettelyä ja syyttelyä sinkkuudesta, ei lopulta voi tehdä muuta kuin luovuttaa. N25.

Tässä olis sulle mukava ja komea ja hyväkroppainen 41 v mies. Olen eronnut ja nyt siis vapaa.

Kroppani on samanainen kuin Hunkseilla ja kasvot muistuttavat Cristiano Ronaldoa. Velaton asunto-osake löytyy Helsingistä ja huvila Hämeessä järven rannalla, josta löytyy sauna ja kaksi venettä.

Mitäs sanot?

Kerro hieman itsestäsi?

T: Miljonääri M41

Vierailija
35/66 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti voi olla. Minä käyn töissä ja opiskelen. Kaksi kouluikäistä lasta. Asun pienellä paikkakunnalla. Eipä tässä elämäntilanteessa ja näissä ympyröissä oikein tule tavattua ihmisiä. Samat naamat vuodesta toiseen ja vapaa-aikaakaan ei paljon ole.

Vierailija
36/66 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läski ja työtön, siksi ei löydy mulle miestä. Lisäksi näin 34-vuotiaana jo auttamattomasti liian vanha.

Vierailija
37/66 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro. 34 lisää vielä, että olen pitkä ja minulla on leveät hartiat ja sixpack löytyy.

Musta geelillä stailattu lyhyt tukka ja ruskeat silmät.

Vierailija
38/66 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma näkemykseni on, että itsevarmat naiset löytävät miehen. He voivat olla ihan millaisia tahansa. Esim. ylipaino ei haittaa mitään, ei myöskään kelju luonne. Sen sijaan epävarma muuten kiva nainen jää yksin. Epävarmuus on siten varmaan ominaisuus, jota ei kumppanissa oikein siedetä. Pitää olla varma omasta kelpaavuudestaan, arvostaan. Kaikissa on pikkupuutteita, mutta niitä ei pidä korostaa ainakaan ensi kättelyssä. 

Vierailija
39/66 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän siinä on, että ihmisillä on paikoin suuriakin vaikeuksia sanoa asioita suoraan? Sellainen epämääräinen vastaus on vain niin raivostuttavaa, kun ei saa yksinkertaiseen asiaan yksinkertaista vastausta. Ei ihminen kuole siihen, että hänelle sanotaan suoraan, jos jokin asia vaivaa.

Vierailija
40/66 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä olis sulle mukava ja komea ja hyväkroppainen 41 v mies. Olen eronnut ja nyt siis vapaa.

Kroppani on samanainen kuin Hunkseilla ja kasvot muistuttavat Cristiano Ronaldoa. Velaton asunto-osake löytyy Helsingistä ja huvila Hämeessä järven rannalla, josta löytyy sauna ja kaksi venettä.

Mitäs sanot?

Kerro hieman itsestäsi?

T: Miljonääri M41

Cristiano Ronaldo näyttää kasvoiltaan ihan naiselta. Aika turn off.