Miten voi olla, ettei löydä kumppania?
En ymmärrä. Olen naimisissa ja saanut "valita" kumppanin. Maailmassa on niin paljon mielenkiintoisia miehiä, että en voi ymmärtää miten kaikki eivät löydä edes yhtään kumppania.
Kommentit (66)
Olen kestävä sängyssä ja suuseksin ammattilainen. Ja G-pisteen stimulointi naisella onnistuu myös.
Osaan antaa naiselle niska- tai jalkahieronnan.
Hypnotisoin myös tarvittaessa.
T: nro 34 eli tuttavallisemmin Patrick B.
Vierailija kirjoitti:
Olen kestävä sängyssä ja suuseksin ammattilainen. Ja G-pisteen stimulointi naisella onnistuu myös.
Osaan antaa naiselle niska- tai jalkahieronnan.
Hypnotisoin myös tarvittaessa.
T: nro 34 eli tuttavallisemmin Patrick B.
:D :D :D
Annan tarvittaessa psykodynaamista eli psykoanalyyttista terapiaa tai kognitiivis-behavioristista terapiaa tai supportiivista terapiaa. Transferenssi voi onnistuakseen vaatia partiaalista anamneesia.
Terv. nro 34=Patrick B.
Sedaatio voidaan toimittaa hypnoosia tai terapiaistuntoa varten suggestion aikaansaamiseksi anksiolyyteillä, hypnooteilla tai euforisoivilla analgeeteilla.
P.S. Olen aina kiimassa.
T: Nro 34 eli Patrick B.
Useat naiset ovat kehuneet kämmeniäni erityisen kauniiksi.
Patrick B.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehet ovat nirsoja, niille ei kelpaa tavallinen nainen" "Miehet haluaa vain seksiä" "Miehet sitä ja tätä" Katsokaa peiliin. Siinä syy.
Tutustut vääränlaisiin miehiin ja/tai haet pillua jakamalla hyväksyntää.
En edes halua enää etsiä ketään. Laitoin juuri aloituksen aiheesta "Tapailin alkuvuodesta .."
Kun lisäksi kaveripiirissä on vastaavia kokemuksia miesten huonosta käytöksestä, ei todellakaan enää luota yhteenkään mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehet ovat nirsoja, niille ei kelpaa tavallinen nainen" "Miehet haluaa vain seksiä" "Miehet sitä ja tätä" Katsokaa peiliin. Siinä syy.
Miehet kykenevät tapailemaan kuukausikaupalla saadakseen seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Promille miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Promille miehistä.
Pyh.
ap:lle vastauksia: olen luonteeltaan ujo introvertti, joten vältän ottamasta silmäkontaktia julkisilla paikoilla. Ilman silmäkontaktia vieraan miehen on vähän vaikeaa osoittaa kiinnostusta... On minun perään myös vihellelty ja kehuttu pukeutumistyyliäni yms., mutta jotenkin ujous saa minut tarkoituksettomasti vetäytymään ja se näyttää miehen silmissä "en ole kiinnostunut".
Nettideittailun kautta olen päässyt treffeille, mutta monen kiinnostus lopahtaa siihen, kun kuulee työpaikastani respassa... Taitaa miehillekin olla väliä naisen urasaavutukset. Olen korkeakoulutettu, mutta työtilanne on mitä on. Olen kiitollinen, että on edes töitä.
Nooooooh. Täälä pikkukylässä kun oleilen niin tuntuu että kaikki miehet on varattu, tai jos joku sinkku onkin niin en häntä kiinnosta. Enkä todellakaan suostu ottamaan miestä ihan tosta extempore vain että olisi mies. Pitäähän senkanssa olla jotain yhteisiäkin asioita että kestää olla yhdessä. Nettitreffejä en uskalla kokeilla, kun ei sitä ruuduntakaa näe minkälainen ihminen oikeasti kirjottelee. Kaikki muutenkin kuin jotain mainoksia lukisi. Muutenkin en kyllä osaisi ilmasta itseäni tekstin kautta kun en tiedä millainen ihminen olen toisten silmissä, enkä edes tiedä millasta kumppania tarvitsen. Yhdenillan ehdotuksia en todellakaan halua.
Mulla on paksut tummat kulmakarvat ja todella pitkät ja tummat silmäripset (koulussa tytöt sanoivat niiden olevan yhtä pitkät kuin naisella). Lisäksi mulla on paksut huulet (koulussa tytöt sanoivat niitä pusuhuuliksi).
Patrick B.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paksut tummat kulmakarvat ja todella pitkät ja tummat silmäripset (koulussa tytöt sanoivat niiden olevan yhtä pitkät kuin naisella). Lisäksi mulla on paksut huulet (koulussa tytöt sanoivat niitä pusuhuuliksi).
Patrick B.
Nyt ei kyllä ketään taida Patrick B. kiinnostaa
-ap
Vierailija kirjoitti:
ap:lle vastauksia: olen luonteeltaan ujo introvertti, joten vältän ottamasta silmäkontaktia julkisilla paikoilla. Ilman silmäkontaktia vieraan miehen on vähän vaikeaa osoittaa kiinnostusta... On minun perään myös vihellelty ja kehuttu pukeutumistyyliäni yms., mutta jotenkin ujous saa minut tarkoituksettomasti vetäytymään ja se näyttää miehen silmissä "en ole kiinnostunut".
Nettideittailun kautta olen päässyt treffeille, mutta monen kiinnostus lopahtaa siihen, kun kuulee työpaikastani respassa... Taitaa miehillekin olla väliä naisen urasaavutukset. Olen korkeakoulutettu, mutta työtilanne on mitä on. Olen kiitollinen, että on edes töitä.
On myös ujoja miehiä, jotka ymmärtävät sinua. Kiinnostusta voi herättää niin monella tavalla. Ei kaikkia miehiä kiinnosta äänessä- ja esilläolevat naiset, vaan sivusta tarkkailijat. Pääasia on, että et lähde pois jos joku sinua kiinnostaa. Voisit psyykata itsesi, että tutustut ensin kaverimielessä ilman sen suurempia paineita. Miehet on usein hauskaa keskusteluseuraa. Joskus myös lasillinen voi auttaa ;) Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Nooooooh. Täälä pikkukylässä kun oleilen niin tuntuu että kaikki miehet on varattu, tai jos joku sinkku onkin niin en häntä kiinnosta. Enkä todellakaan suostu ottamaan miestä ihan tosta extempore vain että olisi mies. Pitäähän senkanssa olla jotain yhteisiäkin asioita että kestää olla yhdessä. Nettitreffejä en uskalla kokeilla, kun ei sitä ruuduntakaa näe minkälainen ihminen oikeasti kirjottelee. Kaikki muutenkin kuin jotain mainoksia lukisi. Muutenkin en kyllä osaisi ilmasta itseäni tekstin kautta kun en tiedä millainen ihminen olen toisten silmissä, enkä edes tiedä millasta kumppania tarvitsen. Yhdenillan ehdotuksia en todellakaan halua.
Tämän pikkupaikkakuntaongelman kyllä ymmärrän. Olen itsekin pieneltä paikkakunnalta (josta en voisi kuvitella edes löytävänä ketään) mutta olen muuttanut opiskelujen perässä kaupunkiin. Nettitreffejä kannattaa epäilyistäsi huolimatta kokeilla. On totta, että huijareita on, mutta on niitä baareissakin/kaupungilla/harrastusten parissa. Kannattaa antaa mahdollisuus ja ainakin kokeilla. Elämä on lyhyt!
Vierailija kirjoitti:
Olen läski ja työtön, siksi ei löydy mulle miestä. Lisäksi näin 34-vuotiaana jo auttamattomasti liian vanha.
Ei sun työttömyytesi juuri ketään häiritse. Läskit varmasti häiritsee, mutta niistäkin pääsee eroon laskemalla kaloreita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on niin paljon mielenkiintoisia miehiä, että en voi ymmärtää miten kaikki eivät löydä edes yhtään kumppania.
Olen 50-vuotias, ja tavannut eläessäni noin 5 mielenkiintoista miestä. Ja niistäkin vain 2 huoli minut. Että ei se nyt niin yksinkertaista ole...
Missä ladossa olet elänyt?
Tai sitten mun mielenkiinto kohdistuu vähän harvinaislaatuisempiin miehiin kuin sinun.
Nimenomaan. Tuo "ei ole löytyny" antaa yleensä vääristyneen kuvan tilanteesta, kun yleensähän tilanne ollut "ettei ole kelpuuttanut". Yleensä ihmetelläänkin, et miten ei ole mukamas löytäny.
Minulla on kaksi laste eikä lainkaan vapaa-aikaa. Aika hankalaa on kumppaninetsintä.
Oot niiiiiiin tyhmä ja alaluokkainen Kaikin tavoin. Se ilo siitä on, että maailmassa riittää ihmeteltävää joka hetkelle.