Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummo leikkasi lapsen hiukset

Vierailija
08.06.2016 |

Lapset olivat mummolla yökylässä ja kaksivuotiaalle oli siellä ilmestynyt oikein rumasti leikattu 80-luvun otsatukka. En tiedä, suututtaako minua enemmän mummo joka oli mennyt leikkaamaan lapseni hiuksia ilman lupaa ja vielä törkeän huonosti vai mies, joka ei katsonut asiakseen edes mainita asiasta minulle.

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa siltä, että miehesi on löytänyt sinussa äitinsä vastineen.

Vierailija
142/144 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetahan AP löysätä sitä nutturaa. Tottakai ketuttaa, itsekin törmännyt samaan. Vaimoni äiti oli "siistinyt" tytön tukkaa kun oli 'kokoajan silmillä'. Tyttö toki itse oli kannustanut mummaa leikkaamaan... Tottakai kun mumma esittää asian sanoen "eikö tuo oo inhottavaa ku tukka on koko ajan silmillä?"

Mutta en minä siitä välejä lähtenyt katkomaan! Anopille sanottiin, että toivottavasti ei jatkossa tee moista. Ja lupasi olla koskematta. = Tukka kasvaa takaisin, suhde mummolaan edeleen kunnossa, eikä ongelma tulle toistumaan.

Eli järki käteen! Nykynuoret/nykymammat vetää ihan naurettavista asioista maailmanloppukilareita ja on katkomassa suhteita pienistäkin asioista, JOISSA PUHUMINEN YLEENSÄ RATKAISISI ONGELMAN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ilmiselvä provo - tosin aika viihdyttävä sellainen! Ap:llä ja hänen muilla luomillaan sivupersoonilla, kirjoitustahdin perusteella ei ole muuta kuin aikaa. Kivaa päivää sinullekin! T. Lomalainen

Vierailija
144/144 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ilmiselvä provo - tosin aika viihdyttävä sellainen! Ap:llä ja hänen muilla luomillaan sivupersoonilla, kirjoitustahdin perusteella ei ole muuta kuin aikaa. Kivaa päivää sinullekin! T. Lomalainen

Kyllä tämä ihan aidolta vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi