Mummo leikkasi lapsen hiukset
Lapset olivat mummolla yökylässä ja kaksivuotiaalle oli siellä ilmestynyt oikein rumasti leikattu 80-luvun otsatukka. En tiedä, suututtaako minua enemmän mummo joka oli mennyt leikkaamaan lapseni hiuksia ilman lupaa ja vielä törkeän huonosti vai mies, joka ei katsonut asiakseen edes mainita asiasta minulle.
Kommentit (144)
Koetahan AP löysätä sitä nutturaa. Tottakai ketuttaa, itsekin törmännyt samaan. Vaimoni äiti oli "siistinyt" tytön tukkaa kun oli 'kokoajan silmillä'. Tyttö toki itse oli kannustanut mummaa leikkaamaan... Tottakai kun mumma esittää asian sanoen "eikö tuo oo inhottavaa ku tukka on koko ajan silmillä?"
Mutta en minä siitä välejä lähtenyt katkomaan! Anopille sanottiin, että toivottavasti ei jatkossa tee moista. Ja lupasi olla koskematta. = Tukka kasvaa takaisin, suhde mummolaan edeleen kunnossa, eikä ongelma tulle toistumaan.
Eli järki käteen! Nykynuoret/nykymammat vetää ihan naurettavista asioista maailmanloppukilareita ja on katkomassa suhteita pienistäkin asioista, JOISSA PUHUMINEN YLEENSÄ RATKAISISI ONGELMAN.
Tämähän on ilmiselvä provo - tosin aika viihdyttävä sellainen! Ap:llä ja hänen muilla luomillaan sivupersoonilla, kirjoitustahdin perusteella ei ole muuta kuin aikaa. Kivaa päivää sinullekin! T. Lomalainen
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on ilmiselvä provo - tosin aika viihdyttävä sellainen! Ap:llä ja hänen muilla luomillaan sivupersoonilla, kirjoitustahdin perusteella ei ole muuta kuin aikaa. Kivaa päivää sinullekin! T. Lomalainen
Kyllä tämä ihan aidolta vaikuttaa.
Ap kuulostaa siltä, että miehesi on löytänyt sinussa äitinsä vastineen.