Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rosa Meriläinen Huomenta Suomi

Vierailija
08.06.2016 |

Melkoista kielenkäyttöä :D Varmaan mummojen korvat punottaa ja menee aamusumpit väärään kurkkuun

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö akka.

Vierailija
2/11 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vihreät naiset onkin aina tuollaisia mielipiteidenjulistajaämmiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisus on normaali asia mutta mielestäni "pillu" ei kuulu aamutelkkariin

Vierailija
4/11 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen ettei sillä ole ns kaikki ihan kotona. Sääliksi käy sen poikaa. Taas" kirkkoveneestä" kuvia sen face sivuilla.

Vierailija
5/11 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aina tästä ihmisestä mielikuva, että se asettautuu rahvaan yläpuolelle ja sallii niiden armollisesti inhota itseään.

Vierailija
6/11 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vihreät naiset onkin aina tuollaisia mielipiteidenjulistajaämmiä?

...ylipäätään nämä vihreät/vasemmistovosut ovat sellaisia tapauksia, että ns kovassa luonnonvaraisessa yhteiskunnassa heidät karkotettaisiin ensimmäisenä hyödyttöminä pois laumaa hidastamasta ja/tai pedot söisivät heidät ensimmäisenä.

Mutta heidän onnekseen elämme (tpistaiseksi) modernissa hyvinvointiyhteiskunnassa. Valitettavasti luonnonvalinta estyy tässä elintavassa...

Vierailija
7/11 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosa sanoi että koska maailmassa on 200 miljoonaa ymp. leikattua naista pitäisi jokaisen olla feministi.

Eikös feministit juuri puolusta ymp. leikkauksia. En ole missään nähnyt että feministit yrittäisivät kieltää sen esim Suomessa

Mitä ihmettä selität???

Vierailija
8/11 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee aina tästä ihmisestä mielikuva, että se asettautuu rahvaan yläpuolelle ja sallii niiden armollisesti inhota itseään.

Onhan hän koulutettu ja kansanedustajanakin toiminut mutta minusta hän nimenomaan on kovin rahvas, ei mikään yläluokkainen tai eliitti-ihminen.

Vierailija
9/11 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisus on normaali asia mutta mielestäni "pillu" ei kuulu aamutelkkariin

Normaali kyllä vaan R. Meriläisellä ylikorostunut.

Vierailija
10/11 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin kyseisen naisen haastattelua eilen radiosta (Nova?). En kuullut haastattelua alusta asti, joten en tiennyt kuka siellä puhuu. Joku hysteerikkofeministi, joka ilmoitti juuri kulkevansa alasti omassa keittiössään ja kehui kuinka kaunis perse hänellä on. Ja kaikkea muutakin hieman kyseenalaista. Ajattelin että nyt on kyseessä joku tosi-tv-tyrkky, jolla ei oikeasti ole yhtään mitään sanottavaa. Järkytyin todella kun kuulin kuka siellä puhui. On taso mennyt alas, ja pahasti.

Vierailija
11/11 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen suorastaan allerginen Rosa Meriläiselle. En pidä hänen yksisilmäisestä häröilystään ja pakonomaisesta seksin tunkemisesta joka paikkaan. Seksimyönteinen voi olla ilman, että koko ajan on kirkkoveneet ja sekä omat että toisten nussimiset tapetilla. Oma lukunsa ovat nämä hänen Hesari-kolumninsa, joissa ei usein ole mitään punaista lankaa, ja esim. otsikko ja sisältö eivät aina edes vastaa toisiaan.

t. vihreä feministi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme