Ei kelvannut köyhille pavut ja linssit
Saatiin sit ylijäänyt kassi, missä oli: Vihreitä linssejä, Luomu Papumix, Kaakao& vadelma ja mustikka&vanilja myslit. Rusinoita, mausteita ja 4 purkkia tomaattimurskaa. Kaikissa päiväys 2017. En voi kun harmitella ja ihmetellä.
Kommentit (46)
Mulle olisi kelvannut. Mistä pummit?
Minä olisin umpionnellinen, jos saisi tuollaisen kassin. Mistä niitä saa?
Kuka viitsii syödä tuollaista pierettävää skeidaa?
Sama.
Onnellinen on just oikea sanavalinta.
Herkulliselta vaikuttaa.
Suorastaan arvokasta kamaa mulle :).
Köyhät eivät tienneet mitään jaettavista tuotteista, joten av-mamma kävi viemässä saaliin.
Perheen vuositulot: 160 000 euroa + lapsilisät + osaketulot.
Vierailija kirjoitti:
Sun äitis söi ja siitä syntyi tuollainen kuin sinä:
^o^ 💩
Vierailija kirjoitti:
Paskaa? Palkokasvit lakkaavat pierettämästä, kun maha tottuu niihin. Mulla taas leipä pierettää, mutta en mä sitä paskaksi hauku.
Minä olen "herkkämahainen", mutta palkokasvit eivät koskaan ole aiheuttaneet minkäänlaisia mahavaivoja.
Sukulainen jakaa eräässä seurakunnassa ruokakasseja ja tuo sitten ylijäämiä meillekkin. Kiitollisena otan aina ilmasen ruuan vastaan, mutta silti on aina se tunne, että tääkin satsi auttais jotain perhettä. T:Ap
Niin mistä tuollaisia kasseja saa, voitko ap kertoa? Vai keksitkö jutun päästäsi?
Vierailija kirjoitti:
Sukulainen jakaa eräässä seurakunnassa ruokakasseja ja tuo sitten ylijäämiä meillekkin. Kiitollisena otan aina ilmasen ruuan vastaan, mutta silti on aina se tunne, että tääkin satsi auttais jotain perhettä. T:Ap
Mitä ihmeen "ylijäämiä" tuollaiset ruokakassit ovat, joiden sisältämät tuotteet ei vanhene vielä pitkään aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Monilla on melkoinen kynnys lähteä ilmaisapua jonottelemaan. Kiva jos teille toimitetaan kotiin asti. Vielä hienompaa, että sait aiheesta syyn panetella köyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen "ylijäämiä" tuollaiset ruokakassit ovat, joiden sisältämät tuotteet ei vanhene vielä pitkään aikaan?
No niinpä!! Miksei niitä säilytetä siellä seuraavaan jakeluun, vaan jaetaan vähävaraisille tarkoittuja tuotteita tiskin alta omille sukulaisille, joilla mitä ilmeisimmin ei ole mitään tarvetta.
Tämä juttu haisee pahasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä valikoimasta poistuvia tuotteita. Joskus niitä myydään kaupoissa hyvällä alennuksella, vaikka käyttöaikaa on runsaasti jäljellä.
Saako seurakunnasta apua jos ei kuulu kirkkoon?
Ketään väheksymättä kirjotin noin inhottavan alotuksen, koska halusin saada huomioo sille, että myös monet seurakunnat jakaa kasseja. T:Ap
Papuja choricopastaan on todella hyvää.
Mistä yli? Mitkä köyhät? Miksei teille kelpaa?
Mä elän työmarkkinatuella ja käytän kyllä linssejä ja papuja pääasiallisena proteiininlähteenä. Lihaan en tuhlaisi ikinä rahojani.