Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kamala on oltava miehen jos ei saa ketään naista?

Vierailija
07.06.2016 |

Ei saa siis kirjaimellisesti ketään.
Mies on yrittänyt kaikenlaisia naisia. Myös 30 vuotta vanhempaa juopponaista, mutta sekin lähti "hakemaan juotavaa" ja seuraavaksi mies näki kun se poistui baarista toisen juopon kanssa.

Kuvailkaa millainen mielestänne on tällainen mies.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö huolta itsestäsi? Siis hygieniasta, käyt säännöllisesti parturissa ja ajat parran? Pukeudutko siististi? Harrastatko jotain? Epätoivoinen mies on todella luotaantyöntävä. Koita opetella esiintymään itsevarmana, mutta kohteliaana. Hymyile. :)

Etsitkö vain seksiseuraa vai parisuhdetta?

Vierailija
62/87 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostumisen/ihastumisen kynnys kasvaa vanhemmiten. Nuorena ihastuu helpohkosti, aikuisena ei niinkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit unohtaa ulkonäköä koskevat huolesi jos kerran kuka tahansa nainen kelpaa. Ulkonäkö on toissijaista, vaikka onhan hyvästä sellaisesta etua kumppania hakiessa. Ennen kaikkea mielenkiintoinen persoona/luonne on se, jolla ns. Saa naisia. Sitäkin voi kehittää btw. Enkä tarkoita mitään naurettavia iskemusoppaita, vaan esimerkiksi puhetapaa, "sitä jotakin", mielenkiinnon kohteita.

Ruman naisen on paljon vaikeampaa löytää parisuhde kuin ruman miehen, mutta toisaalta tylsä nainen saa seksiä huomattavasti tylsää miestä helpommin.

Vierailija
64/87 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö huolta itsestäsi? Siis hygieniasta, käyt säännöllisesti parturissa ja ajat parran? Pukeudutko siististi? Harrastatko jotain? Epätoivoinen mies on todella luotaantyöntävä. Koita opetella esiintymään itsevarmana, mutta kohteliaana. Hymyile. :)

Etsitkö vain seksiseuraa vai parisuhdetta?

Kyllä mielestäni aika normaalisti huolehdin. 

En harrasta. 

Kumpikin käy. 

AP

Vierailija
65/87 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro enemmän ap itsestäsi. ihan mitä tahansa, millainen olet, mistä tykkäät jutella naisen kanssa, onko sulla muuten kavereita, mielenkiinnonkohteita jne. 

Vierailija
66/87 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kamala nuoren naisen on oltava kun ei saa miestä?

Sellaista nuorta naista ei ole.

Vierailija
67/87 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro enemmän ap itsestäsi. ihan mitä tahansa, millainen olet, mistä tykkäät jutella naisen kanssa, onko sulla muuten kavereita, mielenkiinnonkohteita jne.

En tiedä mitä kertoa. 

Jos juttelen naisten kanssa, se on sellaista yleistä juttelua. Ei ole mitään tiettyjä aiheita. Kännissä tietenkin yleistä kännimolotusta mistä tahansa asiasta. 

On pari kaveria. Ylipäätään minun ei ole kovin hankala saada miespuolisia kavereita jos haluan. 

Enpä tiedä onko minulla erityisiä mielenkiinnonkohteita. Eipä kai. Työstäni ja siihen liittyvistä asioista olen kiinnostunut. 

AP

Vierailija
68/87 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön ja selvästi keskipituutta lyhyempi, lisäksi ujo?

Vierailija
69/87 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön ja selvästi keskipituutta lyhyempi, lisäksi ujo?

AP:n tapauksessa ainakaan ei. Keskipituutta pidempi ja töissä. Ujo kyllä varmaan perusluonteeltaan. 

AP

Vierailija
70/87 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauttomasti pukeutunut, huonot hampaat, likainen ja epäsiisti. Luonteeltaan tylsä, irooninen ja kyyninen. Viilaa pilkkua ja vänkää vastaan. Ylimielinen ja täynnä naisvihaa. Tykkää kerskua älykkyydellään ja rypeä toisaalta itsesäälissä.

Jutut mauttomia ja ehdottelee rivouuksia. Selittelee omia seksuualisia taipumuksiaan uusille tuttavuuksille. Lähettelee kuvia omista sukukalleuksistaan vieraille naisille. Selittelee kuinka pieni vehje hänellä on tms.

Arvostelee mielellään naisia päin naamaa. Toisaalta voi myös olla sellainen jolta joutuu lypsäämään suusta sanoja ulos.

Puhuu ainoastaan asioista, jotka kiinnostavat häntä tai lähinnä muita miehiä.

Ei tee elettäkään jotta nainen tuntisi olonsa mukavaksii hänen seurassaan. Ei välttämättä ymmärrä edes mikä on mukavaa seuraa. Ei osaa olla ystävällinen.

Haluton muuttumaan eikä suostu ottamaan neuvoja vastaan vaikka todellisuus kuinka näyttäisi, ettei vanhat keinot toimi.

Halveksii sekä miehiä, että naisia, jotka satsaavat ulkonäköön. Kuvittelee, että tekemällä aina samalla tavalla jutut, lopputulos voisi olla erilainen. Ei ole valmis käyttämään rahaa oman ulkonäkönsä ja tyylinsä parantamiseen, mutta vielä vähemmän sen henkisen puolen kehittämiseen. Luulee, että riittää kun hän kelpaa miesten seuraksi, naistenkin kuuluisi innostua.

Ei osaa olla hauska, eikä liiemmin hymyile. Nauraminen on lähinnä pilkkanaurua. Arvostelee ja väheksyy ja huutelee ehkä perään.

Vierailija
71/87 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan tuntea yhden tuollaisen miehen. Hän on suht pieni ja hintelä ja kapeakasvoinen ulkomuodoltaan. Ei varsinaisesti ruma, mutta mitäänsanomaton. Hänellä ei ole mitään sosiaalisia taitoja, istuu tuppisuuna ja odottaa että toinen ihminen kyselee häneltä. Hänellä ei ole käytöstapoja, kävelee itse ensin ovesta jne. Ei tee sitä röyhkeyttään mutta ei vain ymmärrä mitään käytöstavoista.

Hänellä ei vaan ole oikein mitään ominaisuuksia, joihin toinen ihminen voisi ihastua. Jos häneltä saa lypsettyä jonkunlaista keskustelua, niin niissä ollaan erittäin asiallisia. Huumoria ei ole.

Valitettavasti hänen kanssaan ei kyllä kukaan täyspäinen nainen jaksa olla.

Minäkin luulen, että avain on noissa sosiaalisissa taidoissa tai pikemmin niiden puutteessa. Aloittajan esimerkkitilanteesta ensimmäinen ajatukseni oli, että hän on ollut juro. Mies, jonka seurassa juttu ei lennä eikä ole hauskaa. Mahdollisesti myös sokea noille käytöstavoille, enkä tarkoita että pitäisi tarjota naiselle (!) mutta että osoittaa huomaavansa myös muut ihmiset.

Mutta jurous on se, mitä itse veikkaan. Jurous ja tylsyys.

Niille ätminkäisille, jotka nyt alkavat älämölötä siitä kuinka naiset vaativat, että heitä viihdytetään: Ei tietenkään tarvitse viihdyttää, jokainen saa olla ihan oma itsensä. Ja jokainen saa myös valita oman seuransa. Ainakin itse menen baariin nimenomaan pitämään hauskaa, rupattelemaan, flirttailemaankin. Jos haluaisin juoda ilman juttukaveria niin joisin yksin kotona.

Vierailija
72/87 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala harrastaa jotain. Itselläni ainakin kiinostus lopahtaa ihmisiin (miehiin kuin naisiin) jotka eivät harrasta yhtään mitään. Sillä ei ole väliä mitä harrastaa, kunhan vapaa-ajallaan tekee jotakin muuta kuin tuijottaa sinkkulaivaa. Kokeile jotain urheilulajia?

Vierailija
73/87 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo ja hiljainen, ei niin rikas että akat juoksisi perässä pitkin pitäjää, tavallinen ja kiltti, introvertti.

Vierailija
74/87 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:lla ois rytmitajua, niin ei muuta kuin tanssikurssille. Jos opit tanssimaan, joku nainen ihan varmasti poimii sinut jossakin vaiheessa. Ja muuten: jos miehellä ei ole mitään näistä seuraavista, on suuri vaara jäädä sinkuksi: tseluottamusta, sosiaalisia taitoja, seksikkyyttä tai varakkuutta.

Vierailija
75/87 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tulee mieleen mies, joka tuli tekemään tuttavuutta kirjastossa. Ihan tavallisen näköinen, siististi pukeutunut jne. Hän yritti saada keskustelua aikaan, mutta en ymmärtänyt hänen puheistaan mitään. Aivan selvää suomea se oli, eikä kuulostanut mielenterveysongelmaiselta tai muuta. Hän vain heitteli mutistuja,  irrallisia lauseita minun suuntaani, ei kysellyt minulta eikä reagoinut mitenkään kun minä puolestani sanoin jotain. Olin täysin häkeltynyt enkä tiennyt mitä oikein tekisin tai sanoisin. En ole edes varma mitä hän minusta halusi. Hän kuitenkin vilkaisi minua aina välillä, eli ei huomaamattani puhunut puhelimeen tai muuta. Toivotin sitten hyvät päivänjatkot ja lähdin.

Tuosta juopponaisesta kommentoin sen verran, että voihan juopollakin olla ylpeytensä. Tietenkin nainen tajusi, miksi 30 vuotta nuorempi mies roikkuu hänen seurassaan. Ehkä hän halusi mieluummin sellaisen seuralaisen, jonka kanssa on tasavertainen.

Vierailija
76/87 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisille miehille riittää täydelliseen koskemattomuuteen se, ettei mielistele toisia tarpeettomasti eikä erikseen lähde jahtaamaan naisia. Ihan rauhassa saat silloin olla! Ikinä ei tule yksikään nainen oma-aloitteisesti juttelemaan.

Vierailija
77/87 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisille miehille riittää täydelliseen koskemattomuuteen se, ettei mielistele toisia tarpeettomasti eikä erikseen lähde jahtaamaan naisia. Ihan rauhassa saat silloin olla! Ikinä ei tule yksikään nainen oma-aloitteisesti juttelemaan.

Eli sinä haluat pistää muut mielistelemään sinua tarpeettomasti ja sinua täytyisi erikseen jahdata? Ihan rauhassa tosiaan saa olla, jos maailman näkee tuollaisena. Ei kukaan halua sellaisen ihmisen seuraa.

Vierailija
78/87 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin totaalikokematon naisten suhteen 28 vuotiaaksi asti. Kun sitten sain naisen niin nainen sanoi että olen täydellistä aviomiesmateriaalia. Tämän perusteella voisi sanoa että ihmisen ei tarvitse edes olla kamala tuossa onnistuessaan.

Vierailija
79/87 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä haluat pistää muut mielistelemään sinua tarpeettomasti ja sinua täytyisi erikseen jahdata? Ihan rauhassa tosiaan saa olla, jos maailman näkee tuollaisena. Ei kukaan halua sellaisen ihmisen seuraa.

Naisen_logiikka.jpg

Vierailija
80/87 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on tällainen mies. Hän on ymmärtääkseni yrittänyt tutustua naisiin (esim. tinderin kautta), mutta ei vissiin ole onnistanut. Kaverini on kyllä ihan mukava tyyppi, mutta naisten suhteen itsetunto on maassa. "En mä kuitenkaan ketään löydä", "Ei kukaan tällaista huoli" jne. Ja sitten toinen kaveri vieressä komppaa.

Toisaalta tyypin rima on aivan liian korkealla. Muistan kun oltiin kerran porukalla baarissa, ja yksi ihan perusnätti tyttö tuli juttelemaan kaverilleni. Muutaman sanan vaihtoivat, ja sitten tyttö lähti pois. Minusta näytti siltä, että tyttö olisi ollut kiinnostunut juttelemaan enemmän. Kun kysyin, missä vika, kaverini sanoi tyyliin että "oli liian ruma"(!!!)

Kaverini ei itse kuitenkaan ole mistään komeimmasta päästä, vaikkei mikään rumilus olekaan. Juuri tuollaiset "perusnätit" olisivat hänen "tasoaan". Kaiken lisäksi kaverini on päättänyt jumiutua pienelle paikkakunnalle, jossa on tietenkin vähemmän mahdollisuuksia tavata naisia. Kaverini on nyt n. 25-vuotias.

Eli ihan kivakin tyyppi voi jäädä yksin, jos tekee vääriä valintoja :-/