Miten kamala on oltava miehen jos ei saa ketään naista?
Ei saa siis kirjaimellisesti ketään.
Mies on yrittänyt kaikenlaisia naisia. Myös 30 vuotta vanhempaa juopponaista, mutta sekin lähti "hakemaan juotavaa" ja seuraavaksi mies näki kun se poistui baarista toisen juopon kanssa.
Kuvailkaa millainen mielestänne on tällainen mies.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
27
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yksin jäämiseen tarvita välttämättä muuta kuin pieni kalu.
13 senttiä ei riitä naisille.
Heilutteletko sinä ihan oikeasti lerssiäsi naisille baarissa?
Ei ihme että hameväki kaikkoaa :D
En. Mutta kukaan nainen ei ole koskaan halunnut tavata enää sen jälkeen kun kaluni pieni koko on heille selvinnyt. Jotkut sanoneet sen aivan suoraankin.
Minkä sille voi, varmaan se 20+ senttinen tuntuukin naisista paremmalta.
Taidan tuntea yhden tuollaisen miehen. Hän on suht pieni ja hintelä ja kapeakasvoinen ulkomuodoltaan. Ei varsinaisesti ruma, mutta mitäänsanomaton. Hänellä ei ole mitään sosiaalisia taitoja, istuu tuppisuuna ja odottaa että toinen ihminen kyselee häneltä. Hänellä ei ole käytöstapoja, kävelee itse ensin ovesta jne. Ei tee sitä röyhkeyttään mutta ei vain ymmärrä mitään käytöstavoista.
Hänellä ei vaan ole oikein mitään ominaisuuksia, joihin toinen ihminen voisi ihastua. Jos häneltä saa lypsettyä jonkunlaista keskustelua, niin niissä ollaan erittäin asiallisia. Huumoria ei ole.
Valitettavasti hänen kanssaan ei kyllä kukaan täyspäinen nainen jaksa olla.
Sosiaalisten taitojen tärkeyttä ei voi vähätellä mitä tulee naisten iskemiseen. Valitettavasti ilman niitä on hukassa. Ironisesti, näissä kehittyminen on myös paljon vaikeampaa kuin hormonien napsiminen ja salilla käynti. Leuankin saa rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisten taitojen tärkeyttä ei voi vähätellä mitä tulee naisten iskemiseen. Valitettavasti ilman niitä on hukassa. Ironisesti, näissä kehittyminen on myös paljon vaikeampaa kuin hormonien napsiminen ja salilla käynti. Leuankin saa rahalla.
Hokekaa nyt vielä muutaman kerran sitä sosiaalisia taitoja, sosiaalisia taitoja, sossossossonsoo.
Sosiaaliset taidot on tyhjä, tällä hetkellä muodissa oleva klisee - sanonta, joka ei tarkoita yhtään mitään.
Millaisia naisia ap on lähestynyt?
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia. Aloituksessa on mainittu yksi. Ainoa jota olen jättänyt lähestymättä, vaikka olisi tehnyt mieli, oli eräs kehitysvammainen tyttö. Se ei tuntunut oikealta, koska olen ainakin virallisesti terve. Varmaan joku olisi tullut vetämään turpaankin, kun olisi pitänyt minua pervona.
AP
Vierailija kirjoitti:
Tuppisuu. Kankean oloinen, ei keksi mitään sanottavaa, odottaa toisten viihdyttävän itseään ja sittenkin vaikuttaa siltä, ettei kiinnosta. Ilmeetön, välttelee katsekontaktia.
Osa noista tuppisuista voi olla mielenkiintoisia tuttavuuksia, jos alkukankeuden yli pääsee. Samanlainen nainen on "ylimielinen jääprinsessa". Aluksi vaan on tosi vaikeaa ja itselle tulee tyhmä olo, kun koittaa kommunikoida. Kukaan ei halua tuntea itseään tyhmäksi ja noloksi. Se karkottaa ihmiset ympäriltä. Nämä ihmist ovat useimmiten ihan rehellisesti vaan ujoja, mutta ikäviäkin tapauksia löytyy.
Minä olen juuri kuvatunlainen,en ymmärrä miten jäihin ja jumiin voi mennä sellaisen naisen kanssa mihin tuntee vetoa tai on ihastunut,lisäksi en osaa tanssia yhtään enkä ikinä ole tanssinut se ei vaan onnistu.
lisäksi olen sängyssä todella huono ja nopea,usein avokilta kuultu on ,tuliks jo? Tilannetta ei paranna sekään että avokin mielestä mun kulli on ällöttävä ym. Kivaa.
en pääse ikinä tuosta haaskasta eroon ja löydä kunnollista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia. Aloituksessa on mainittu yksi. Ainoa jota olen jättänyt lähestymättä, vaikka olisi tehnyt mieli, oli eräs kehitysvammainen tyttö. Se ei tuntunut oikealta, koska olen ainakin virallisesti terve. Varmaan joku olisi tullut vetämään turpaankin, kun olisi pitänyt minua pervona.
AP
Yritä lähestyä ikisinkkuja, puutteessa olevia naisia. Me ollaan suhteellisen helppoja tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Yritä lähestyä ikisinkkuja, puutteessa olevia naisia. Me ollaan suhteellisen helppoja tapauksia.
Haha, mistä teidät tunnistaa?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma ja ilkeä.
Kerro sinäkin hieman mitä tuo ruma pitää sisällään.
AP
Kannattaa keskittyä luonteen kehittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Haha, mistä teidät tunnistaa?
AP
Minut tunnistaa: hoikka, keskikokoiset rinnat, pitkät hiukset, meikkaan ilmeisesti miesten mukaan liikaa, olen nuori (tai no, rupsahtanut koska 25 jo) ja pukeudun miltei aina naisellisesti eli mekko päällä.
Ei tarvitse olla mitään objektiivisesti vialla, ei ulkoisesti eikä sisäisesti, ettei mies löydä naista. On monia ihan tavallisia miehiä jotka jäävät ilman kumppania koska eivät ole superkomeita tai varakkaita, naisten vaatimustaso kasvaa vuosi vuodelta, siksi Suomessa on jo yli miljoona sinkkutaloutta. En sanoisi etteikö joillakin miehillä ole korkeat vaatimukset kumppanin suhteen, tottakai on, mutta kuten sanoin, tämä pätee myös naisiin. Eli aina ei ole sen miehen vika ettei hän löydä naista.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla mitään objektiivisesti vialla, ei ulkoisesti eikä sisäisesti, ettei mies löydä naista. On monia ihan tavallisia miehiä jotka jäävät ilman kumppania koska eivät ole superkomeita tai varakkaita, naisten vaatimustaso kasvaa vuosi vuodelta, siksi Suomessa on jo yli miljoona sinkkutaloutta. En sanoisi etteikö joillakin miehillä ole korkeat vaatimukset kumppanin suhteen, tottakai on, mutta kuten sanoin, tämä pätee myös naisiin. Eli aina ei ole sen miehen vika ettei hän löydä naista.
Mitä voi tehdä naisena kun ei kelpaa yhdellekään miehelle?
Kannattaisko yrittää lähestyä ihan niitä tavallisia miehiä, niin saattais onnistaakkin.
Mä oon ollu aina ujo ja hieman hiljainen, ja harvemmin innostun vitsailemaan, mutta naisia on kumma kyllä riittänyt..
Turha sitä on olla mikään jokapaikan vitsiniekka jos ei todellakaan sitä ole.
M28
Kerro sinäkin hieman mitä tuo ruma pitää sisällään.
AP