Mistä vuosi 1996 on jäänyt mieleesi?
20 vuotta sitten vuonna 1996 ihmiset tanssivat mm. Spice Girlsin Wannaben ja Macarenan tahtiin. Kotimaisista Mascaran Erittäin hyvä ellei täydellinen ja Aikakoneen Keltainen olivat soitettuja hittejä. Telkkarista tuijotettiin mm. Ihmeidentekijöitä ja Atlantan kesäolympialaisia. Viihdeuutisissa lehtien palstoilla puhututtivat mm. Lola Odusoga ja Tupac Shakurin kuolema.
Mitä sinulle on jäänyt mieleen vuodesta 1996? Mitkä asiat olivat tuolloin tärkeitä/ajankohtaisia? Missä olit silloin? Tapahtuiko elämässäsi jotakin merkittävää?
Kommentit (84)
Erosin pitkästä avioliitosta. Laihduin hyvinhyvin hoikaksi eron jälkeen, naapurin terkkari kuittaili aikuisiän anoreksiasta.
Äiti tapasi isäpuoleni.. Siitä se alamäki sitten lähti.
Kesämökkimme valmistui.
Mentiin kihloihin.
Mitä siinä Jokelan junaonnettomuudessa tapahtui? Mä muistan vaan Jyväskylän junaonnettomuuden.
Olin töissä ulkomailla ja maassa jossa työskentelin oli paljon poliittisia levottomuuksia. Opin paljon ammatistani, sain uusia ystäviä ja uusia kokemuksia. Varmaan kasvoinkin aika paljon ihmisenä.
Muutimme nykyiselle paikkakunnalle toiselta paikkakunnalta. Toinen lapsi syntyi.
Pääsin yliopistoon. Näin Ruotsin kuninkaalliset. Poimin mansikoita kesällä. Ihastuin. Kirjoitin paljon. Aikakoneen Keltainen ja Spice Girlsit.
Kirjoitin ylioppilaaksi. Mun sydän särkyi.
Osan vuodesta työkomennuksella kaukana.
Menimme naimisiin ja esikoinen syntyi.
Toinen lapseni syntyi toukokuussa -96.
Menin kolmannelle luokalle eli siirryttiin "isojen lasten pihalle" koulussa. Fanitettiin Spaissareita. Mun uusi opettaja oli ääliö. Leikittiin kirkonrottaa. Osasta luokan tytöistä alkoi tulla jo pissiksiä, joilla oli omat klikkinsä ja jotka flirttailivat pojille ja meikkasivat. Mun paras kaveri muutti ja vaihtoi luokkaa. Pojat tiiraili alastomia tyttöjä, kun vaihdettiin vaatteita liikkatunnille pukkarissa. Pelattiin kavereiden kanssa tietokoneella koulun jälkeen. Elämä oli mukavaa.
Sain seksiä ensimmäistä kertaa :)
Vierailija kirjoitti:
Bon Jovin maailmankiertue päättyi Helsingin Olympiastadionille <3
Oli muuten mahtava keikka.
Täytin 30 enkä ollut vielä löytänyt töitä yliopistolta valmistumisen jälkeen.
En muista juuri mitään kummallista, paitsi että mummoni täytti 80v toukokuun 13. ja silloin oli hellettä kun mummo oli meillä paossa synttäreitään 😊
Robert Milesin Children on jääny mieleen, sitä tanssittiin hulluna