Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vuosi 1996 on jäänyt mieleesi?

Vierailija
07.06.2016 |

20 vuotta sitten vuonna 1996 ihmiset tanssivat mm. Spice Girlsin Wannaben ja Macarenan tahtiin. Kotimaisista Mascaran Erittäin hyvä ellei täydellinen ja Aikakoneen Keltainen olivat soitettuja hittejä. Telkkarista tuijotettiin mm. Ihmeidentekijöitä ja Atlantan kesäolympialaisia. Viihdeuutisissa lehtien palstoilla puhututtivat mm. Lola Odusoga ja Tupac Shakurin kuolema.

Mitä sinulle on jäänyt mieleen vuodesta 1996? Mitkä asiat olivat tuolloin tärkeitä/ajankohtaisia? Missä olit silloin? Tapahtuiko elämässäsi jotakin merkittävää?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ulkomailla miehen, jota en ole voinut unohtaa vieläkään. Olin myös ekalla sivulla mainitulla Bon Jovin keikalla.

Vierailija
82/84 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti! Olin jollain muutaman kuukauden mittaisella atk-kurssilla ja chattailin paljon eri puolilta maailmaa olevien tyyppien kanssa. Pari heistä on fb-kavereita nyt. Poikaystävä asui eri kaupungissa muutaman sadan kilometrin päässä, pääsin onneksi kesätöihin ja sain vähän säästöjä niin oli mahdollisuus treffailla. Muistaakseni mulla oli hiuksissa palkkiraidat vielä tuolloin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin keskimmäistäni

Vierailija
84/84 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ekaa kertaa raskaana ja se oli tuulimuna. Syksy oli hyvin raskas. Onneksi seuraava vuosi oli parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi