APUA!! kipu aina yhdynnän aikana/jälkeen
Mikä avuksi kun seksin aikana tuntuu joka kerta kipua joka tuntuu vielä seuraavanakin päivänä?
Pillereitä syöty 4kk ja vaiva alkanut parin viime kk aikana jatkuvasti lisääntyen. Seksiä harrastetaan 5-6 krt/vko ja kuivuus ei kyllä ole ongelma.
Kommentit (7)
Millaista kipua? Haava? Heikot limakalvot? Miehellä puoliksi löysä?
Googleta vulvodynia, onko kipu pistävää/viiltävää? Ja ota yhteys lääkäriin, sillä jos kyseessä on vulvodynia, tietynlaiset pillerit pitää pistää tauolle.
Kannattaa käydä gynellä tai lääkärin juttusilla. Onko sinulla ollut siemmin mitään kipuja alapäässä, onko pahat menkkakivut? Voi olla jotain tulehdusta tai vaikka munasarjakysta tms, mutta voi olla esim. Endometrioosin mahdollisuuskin, endometrioosi on melko yleinen ja aiheuttaa monille yhdyntä/tärähtelykipuja. Ehkä nuo pillerit eivät sovi sinulle, kannattaa ottaa yhteyttä vaikka sinne, mistä ne on määrätty.
Mulla sama juttu ja luulen kyllä että kuivuudesta johtuu eli e-pillerien aiheuttama. Oon itsekin syönyt pillereitä nyt reilu 4kk ja vaikka tuntuu että olen tosi kostea niin silti jotenkin sattuu ja limakalvot on kuivat.
Up