Lehtorin alaikäinen seksiorja piti blogia kokemuksistaan
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001195250.html
Lehden artikkelin mukaan osa tuosta blogista on edelleen luettavissa.
Menee entistä omituisemmaksi uutiset tapauksen ympärillä.
Ja hyvin omituista on, että alaikäiseltä seksiä ostaneita on oikeuden mukaan 400, mutta ketään ei voida tavoittaa. Siis kait tyttö osaa antaa vihjeitä, puhumattakaan miehestä joka on nyt vangittuna asiasta.
Tuleekin lähinnä mieleen, että ei haluta tavoittaa tätä porukkaa jostain syystä. Mitä itse ajattelette ?
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä herra opettajan puhelintiedoista selviäisi jotain?
Sehän tässä se ongelma on, että koko juttu on paljastunut niin myöhään. Ei kaikkien puhelintietoja säilytetä iäisyyksiä ihan vaan varmuuden vuoksi jos joku joskus onkin osallisena jossain rikosvyyhdissä. Jos parittaja olisi saatu kiinni verekseltään olisi jotain ollut tehtävissä
Miten näitä asiakkaita voi etsiä jos puhelintietoja ei noilta vuosilta ole? Ei ole tallessa turvakameranauhojakaan vaikka sellainen jossain lähistöllä olisi ollut. On vain tytön, parittajan ja asiakkaiden puheet. Luuletko että miehet ovat oikeaa nimeään kertoneet, joten on vain sana sanaa vastaan.
Totta. Sitäpaitsi, eihän kukaan ole niin pässi, että kävisi edes "laillisissa" huorissa omalla puhelinnumerollaan? Sitä varten pitää olla toinen puhelin ja siinä pre-paid simmi. 400 puhelinnumeroa, jotka eivät johda mihinkään, 400 "Matti Virtasta" otettava kiinni. Siitä vaan poliisi töihin!
Kyllä haiskahtaa jos poliisis ei kiinnosta..ketkähän kaikki siat kiemurtelee parhaillaan..
Kävin äsken lukemassa pari kirjoitusta hänen blogissaan. Sieltä tuli ilmi se mitä ajattelin. Osan asiakkaista on tavannut asiakkaan kotona. Jos tyttö tahtoisi, hän saisi miehistä jonkun verran tuomiolle.
Vierailija kirjoitti:
IRGUN kirjoitti:
Meinasin saada itse syytteen kunnianloukkauksesta, kun julkaisin erään lapsen raiskaajan nimen. Helsingin poliisista soitettiin, huudettiin ja painostettiin kertomaan, olinko kirjoittanut ko jutun. Poliisi oli jäljittänyt IP-osoitteeni selvittäessään, kuka on lapsen raiskaajan nimen julkaissut. No kuulusteluissa en tietenkään myöntänyt mitään eikä lapsen raiskaaja uskaltanut viedä asiaa oikeuteen (kyseessä asianomistajarikos).
No mutta nyt poliisijohtaja väittää, että näitä lapsiprostituoidun asiakkaita ei muka pystytä jäljittämään, koska "toimivat nimimerkkien takana". No miksi ei heidän IP-osoitteitaan jäljitetä kuten minun? Onko poliiseja asiakkaiden joukossa?
Täällä tutkinnanjohtajan kommentit: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016060821697226_uu.shtml
"Meinasin saada syytteen"
Eli et saanut syytettä, koska kielsit. Kuten ne 400-600 henkilöäkin tekisivät. Kuinka monta miestyötuntia menisi hukkaan noita kuulustellessa?
Eri juttu, kun siinä on todistaja eli tämä tyttö itse, joka tunnistaa asiakkaat. Mulla oli siinä lisäks yks juttu, minkä vuoksi ne ei voineet todistaa, kuka mun konetta oli käyttänyt, pystyin itse tuomaan siihen sellasen dokumentin, mikä osoitti, että periaatteessa mun kone oltaisiin voitu myös kaapata. Mutta ei siitä sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai vaatii todisteet ei ip osoite ole mikään todiste mistään ei sen perusteella voi syyttää. Oikeudessa pitää pystyä todistamaan syytöksensä, siksi asia ei mene eteenpäin. Kun kaikki kieltää on poliisi voimaton. Poliisihan ei löydä edes kadonnutta 500 metrin päästä katoamispaikasta. Johtuu kylläkin varmaan rrrrrresursseista.
Kyllä on jo paljon ennakkotapauksia, joissa ip-osoite on tuonut tuomion esim. nettiherjauksesta. Hyvänen aika sentään. Jos osoite on yksityisen henkilön, eikä muut ole konetta käyttäneet, niin on taysin oikeudessa pätevä todiste.
Miten todistat etteivät muut ole konetta käyttänyt. Syytetty kieltää käyttäneensä konetta kyseiseen tarkoitukseen, toteaa varmaan jonkun muun sitten käyttäneen käyttäneen hänen ip:tä tai konetta!
Jos kyseessä on syytetyn oma kone, todistusvelvollisuus on puolustuksella. Näinhän on tilanne näissä jutuissa, joissa henkilöä syytetään tekijänoikeusrikkomuksista, oikeudettoman sisällön jakamisesta. Jos ei pysty osoittamaan, että omalla koneella tehty lataus ja edelleen levittäminen olisi jonkun muun tekemä, rangaistus rapsahtaa.
Eihän liikenneonnettomuuksissakaan selviä pelkästään sillä, että sanoo, etten minä sitä omaa autoani ajanut. Täytyy olla perusteet sille, että autoa on mahdollisesti ajanut joku muu.
Eihän niitä ip-osoitteita ylipäätään selviteltäisi, jos niillä ei olisi mitään todistusvoimaa.
Tässähän ei nettiherjauksesta ole kysymys, eikä asiakkaat ole kai ladanneet mitään rikollista materiaalia nettiin. Jos on koneeltaan lukenut jotain huorasivustoja, ei siinä vielä rikosta ole tapahtunut, eikä ole mitään mistä syytettä nostaa.
No ei kai kyse olekaan sivustojen lukemisesta vaan kaupanteosta, asiakaskontakteista.
Blogiin kommentteja jättäneistä voisi aloittaa. Nehän saa suht helposti selville. Ainakin jotkut kommentit olivat sen suuntaisia, että mahdollisesti kommentoijalla oli kiinnostusta. Jos tyttö sitten tunnistaisi.
Tyttönen 17 v kirjoitti:
Tähän tapaukseen kantaa ottamatta mutta itse sain hyvän mielen kun tuhosin erään miehen elämän kokonaan aikoinaan.
Syytin häntä hyväksikäytöstä sen takia kun oli rakastunut mun äitiin ja en pitänyt koko tyypistä
niin päätin sitten pilata hänen elämänsä syyttämällä häntä hyväksikäytöstä jota ei oikeasti
edes tapahtunut.Hän istuu siellä jossakin syyttömänä mutta en kadu tekojani, sillä hetkellä oli toimittava tällä tavalla että pääsin miehestä eroon.
Miten tämä onnistuu hyvin helposti mekin kävimme yhdessä saunassa siinä sit yritti tarkaan katsella sen kroppaa
ja sitten iskea yksityiskohtia kertoen ja esittää pelokasta. Läpi meni heittämällä.Suosittelen tätä myös jos joku haluaa eroo isäpuolesta tai jostakin muusta ei pitämästä henkilöstä :)
Ja sitten tähän tapaukseen luulen että loppupelissä tämä tyttö muistaan suurimman osan mutta haluaa vaieta tapahtumista sen takia että sai rahaa ja myös tunsi välillä että elämässä muutkin arvostavat häntä kun ei oma perhe sitä tehnyt.
Loppupelissä hänelläkin on ollut hyviä kokemuksia kuten huonoja.
Kiitos vinkistä miljoonasti nyt lähti tätä keinoo käyttäen uusiperheen isäpuoli vittuu, kauan mietin mitä teen mutta tää on paras !
Tämä perhe saa jonkun ajan päästä draamaa kunnolla
Tyttönen 17 v kirjoitti:
Tähän tapaukseen kantaa ottamatta mutta itse sain hyvän mielen kun tuhosin erään miehen elämän kokonaan aikoinaan.
Syytin häntä hyväksikäytöstä sen takia kun oli rakastunut mun äitiin ja en pitänyt koko tyypistä
niin päätin sitten pilata hänen elämänsä syyttämällä häntä hyväksikäytöstä jota ei oikeasti
edes tapahtunut.Hän istuu siellä jossakin syyttömänä mutta en kadu tekojani, sillä hetkellä oli toimittava tällä tavalla että pääsin miehestä eroon.
Miten tämä onnistuu hyvin helposti mekin kävimme yhdessä saunassa siinä sit yritti tarkaan katsella sen kroppaa
ja sitten iskea yksityiskohtia kertoen ja esittää pelokasta. Läpi meni heittämällä.Suosittelen tätä myös jos joku haluaa eroo isäpuolesta tai jostakin muusta ei pitämästä henkilöstä :)
Ja sitten tähän tapaukseen luulen että loppupelissä tämä tyttö muistaan suurimman osan mutta haluaa vaieta tapahtumista sen takia että sai rahaa ja myös tunsi välillä että elämässä muutkin arvostavat häntä kun ei oma perhe sitä tehnyt.
Tein susta nettivinkin :) Terveisin oikeasti hyväksikäytetty nainen. Ps. Oikeudessa ei kysellä mitään hyväksikäyttäjän kropasta.
Tyttönen 17 v kirjoitti:
Joo, monimutkainen kuvio. En usko että tyttö on siinä mielessä ollut pelkkä "avuton uhri", että Mauranen on saanut herkässä kasvuvaiheessa olevan tytön manipuloitua mieleiseensä suuntaan ja tietynlaisen identiteetin omaksuttuaan uhri on käyttäytynyt mahdollisesti hyvinkin vahvasti kuin tietäisi tasan mitä tekee.
Yläasteikäisestä tytöstä on varmasti tuntunut ihanalta saada huomiota ja hyväksyntää, jos hän ei ole sellaista aiemmin tottunut saamaan. Myöskin kompleksinen tai yksinkertaisesti olematon isäsuhde vaikuttanee siihen, että "suhde" on aloitettu huomattavasti itseä vanhemman miehen kanssa.
Tietenkin 14-15-vuotias on jo kiinnostunut seksistä ja löytänyt/löytämässä oman seksuaalisuutensa, joten seksi on varmaan tuntunut aivan luontevalta osalta "suhdetta". Sadistiset piirteet ovat hiipineet mukaan ja tyttö on ilmeisesti vastentahtoisesti taipunut. Luultavasti tässä vaiheessa on alkanut pelottaa eikä tytöllä ole ollut ketään kenen luokse turvallisesti perääntyä.
En halua kuulostaa mauttomalta, mutta tyttö on voinut nauttia seksistä - ei välttämättä kaikkien asiakkaiden kanssa, mutta ehkä jopa useimpien. Rahallinen hyöty on lehdistötietojen mukaan ollut pieni tytölle itselleen.
Se, että tyttö on saattanut kokea tilanteen ihan hyväksi, nauttia seksistä ja jopa alisteisuudestaan, ei missään nimessä tee palveluita ostaneiden tai Maurasen toimintaa hyväksyttäväksi. Juridisesti asialla ei ole merkitystä, ja hyvä niin.
Jos kuitenkin haluamme ymmärtää näin monimutkaista systeemiä, on hyvä myös voida hyväksyä se tabunomainen asia, että uhri tiettyyn pisteeseen asti on hyvin mahdollisesti ollut asian kanssa OK. Miksi hän ei olisi voinut nauttia seksistä vaihtuvien kumppanien kanssa? Ei se ole ristiriidassa sen kanssa, että hänen tekemänsä asiat eivät enää ilmeisestikään tunnu hänestä hyvältä.
Oikeassa maailmassa kun ollaan, niin ei viranomaisilla ole resursseja etsiä oletettua neljääsataa seksin ostajaa. Ja luulen myös, että ne ostajatkin tiesivät, että on aika laitonta puuhaa ja siksi peittivät jälkensä, eivätkä puhu asiasta. Yksinkertaisesti asia on mahdoton näyttää toteen, kun mennään oikeusasteille. Liian kallista ja hedelmätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin äsken lukemassa pari kirjoitusta hänen blogissaan. Sieltä tuli ilmi se mitä ajattelin. Osan asiakkaista on tavannut asiakkaan kotona. Jos tyttö tahtoisi, hän saisi miehistä jonkun verran tuomiolle.
Siis jos poliisi tahtoisi. Ja syyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Tyttönen 17 v kirjoitti:
Joo, monimutkainen kuvio. En usko että tyttö on siinä mielessä ollut pelkkä "avuton uhri", että Mauranen on saanut herkässä kasvuvaiheessa olevan tytön manipuloitua mieleiseensä suuntaan ja tietynlaisen identiteetin omaksuttuaan uhri on käyttäytynyt mahdollisesti hyvinkin vahvasti kuin tietäisi tasan mitä tekee.
Yläasteikäisestä tytöstä on varmasti tuntunut ihanalta saada huomiota ja hyväksyntää, jos hän ei ole sellaista aiemmin tottunut saamaan. Myöskin kompleksinen tai yksinkertaisesti olematon isäsuhde vaikuttanee siihen, että "suhde" on aloitettu huomattavasti itseä vanhemman miehen kanssa.
Tietenkin 14-15-vuotias on jo kiinnostunut seksistä ja löytänyt/löytämässä oman seksuaalisuutensa, joten seksi on varmaan tuntunut aivan luontevalta osalta "suhdetta". Sadistiset piirteet ovat hiipineet mukaan ja tyttö on ilmeisesti vastentahtoisesti taipunut. Luultavasti tässä vaiheessa on alkanut pelottaa eikä tytöllä ole ollut ketään kenen luokse turvallisesti perääntyä.
En halua kuulostaa mauttomalta, mutta tyttö on voinut nauttia seksistä - ei välttämättä kaikkien asiakkaiden kanssa, mutta ehkä jopa useimpien. Rahallinen hyöty on lehdistötietojen mukaan ollut pieni tytölle itselleen.
Se, että tyttö on saattanut kokea tilanteen ihan hyväksi, nauttia seksistä ja jopa alisteisuudestaan, ei missään nimessä tee palveluita ostaneiden tai Maurasen toimintaa hyväksyttäväksi. Juridisesti asialla ei ole merkitystä, ja hyvä niin.
Jos kuitenkin haluamme ymmärtää näin monimutkaista systeemiä, on hyvä myös voida hyväksyä se tabunomainen asia, että uhri tiettyyn pisteeseen asti on hyvin mahdollisesti ollut asian kanssa OK. Miksi hän ei olisi voinut nauttia seksistä vaihtuvien kumppanien kanssa? Ei se ole ristiriidassa sen kanssa, että hänen tekemänsä asiat eivät enää ilmeisestikään tunnu hänestä hyvältä.
Miksi alapeukut? En syyllistänyt tyttöä mistään. Minua itseäni vain häiritsee se miten teini-ikäisten tyttöjen kiinnostus seksiin halutaan usein jostain syystä lakaista maton alle piiloon, eikä heitä suostuta näkemään määrätietoisina seksuaalisina toimijoina. Olen itse nainen, en mikään ankea kuolaaja joka haluaa seksualisoida keskenkasvuisia.
Edelleen, mikään ei ole oikeuttanut Maurasen tai tietoisesti alaikäiseltä tytöltä palveluksia ostaneiden henkilöiden toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyttönen 17 v kirjoitti:
Tein susta nettivinkin :) Terveisin oikeasti hyväksikäytetty nainen. Ps. Oikeudessa ei kysellä mitään hyväksikäyttäjän kropasta.
ps. missäs kohdin mainitsin oikeuden
Tyttönen 17 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttönen 17 v kirjoitti:
istuu siellä jossakin syyttömänä elämä pilattuna. Ei kai noin olisi asia, jos pelkästään äidillesi kerroit ja tuli bänät.Ja äidillesikö kuvailit kroppa, eikö äiti tiennyt, että olit miehen kanssa ollut saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Tyttönen 17 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttönen 17 v kirjoitti:
istuu siellä jossakin syyttömänä elämä pilattuna. Ei kai noin olisi asia, jos pelkästään äidillesi kerroit ja tuli bänät.Ja äidillesikö kuvailit kroppa, eikö äiti tiennyt, että olit miehen kanssa ollut saunassa.
Syyttömänä kyllä sen myönnän mutta ei se mun omatuntoa haittaa millään tavalla.
Ei kyllä se ihan virallisia kanavia pitkin meni tämä homma koska tiesin että pelkkä mutsille kertominen ei riitä eikä ole riittävä millään tavalla. tiesi tietty että käydään saunassa, koska meillä on aina kaikki käyneet yhdessä saunassa niin äidin kuin oikean isän luona.
Niin saunominen on meille ihan normaali juttu ilman sitä SEKSUAALISUUTTA!!
Ja että kukaan ei ala halkomaan hiuksia tietty se mitä sauna vetää porukkaa ja jos on enemmän kuten kesäisin mökillä sitten porrastetaan saunomista.
Noin 1-3 kk vedin täyttä esitystä ja juostii ties kuinka monessa paikassa että varmasti sain näyttämään kaiken aidolta.
Sitten alkoi viikottain käynnit valitun lääkärin luona.
Esitys meni todella hyvin voin sanoa että minussa on näyttelijän lahjoja.
ps. käyn edelleen hoidoissa mutta muodon vuoksi että homma ei paljastu :)
Loppupelissä on muuten sika fiksu temppu jos todellakin olet noin suunnitelmalliseti tämän homman tehnyt.
Itse mietin onko toimiva niin kyllä tämän saa toimiin .
Nuoreksi olet kyl hyvin suunnitelmallinen ollut
Vierailija kirjoitti:
Jos on yksityishenkilön kone kyseessä, niin silloin todistusvelvollisuus on sillä yksityishenkilöllä ilmoittaa, ketkä konetta mahdollisesti ovat käyttäneet, muutoin katsotaan, että on itse ollut asialla. ---
Höpö-höpö. Ei tämä mene kuten televisiossa. Suomessa ei ole ilmiantovelvollisuutta. Jos minua syytetään jostakin IP-osoitteen perusteella, minulle riittää, että näytän mahdolliseksi, että joku muukin on voinut käyttää samaa IP-osoitetta. Ei minulla ole velvollisuutta sanoa kuka sitä IP:tä on käyttänyt, sen selvittäminen on poliisin tehtävä. Tämä on seikka, joka jostain kumman syystä on jopa esitutkintaviranomaisten vaikea mieltää, sitten ne caset raukeavat kärtsyssä.
Tekijänoikeusriita on riita, ei rikos. Siinä oikeus tuomitsee sen hyväksi, joka näyttää oman juttunsa paremmin toteen. Siis kärjistäen: todennäköisin todistelu voittaa, oli tosiasia sitten mitä oli. Rikosjutussa ei riitä, että joku on "todennäköisesti" syyllinen tai henkilö on syyllinen, koska ketään muutakaan syyllistä ei löydetty. Sellainen ei kelpaa. Kärjistäen voidaan sanoa, että ainoastaan 100% syyllinen voidaan tuomita. Käytännössähän maailma ei tietenkään ole näin yksinkertainen. Muistetaan kuitenkin, että mitä ankarammin tuomittava rikos on kyseessä, sen täydellisempi pitää syyttäjän näytön olla, sen vähemmän saa olla kysymysmerkkejä näytössä.
siksi pidän omat wlan verkkoni open tilassa mikäli tulee jotain niin itsellä ei todellakaan ole tietoa mihin sitä käytetään, ja kerran viikkon hw reset modeemiin niin kaikkien koneiden mac osoiteet häviää mun modeemista.
Suosittelen kaikille jotka latailee ja harrastaa pimeää toimintaa kuten minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kävin lukemassa blogia, välimuistista ainakin vielä löytyy. Olipa surullista. Tytöltä oli tullut oksennus, kun oli asiakas p****t kurkkuun. Tyttö siitä häpeissään, siivosi jäljet ja antoi osan rahoista takaisin. Ja oli aivan häpeissään ja morkkiksissa monta päivää.
Miksi, oi miksi, luin.
Laittakaa linkkia!!! Haluan runkata
Tosin 400-600 asiakkaasta varmaan aika harva jäänyt mieleen.