Lähdetkö sekasaunaan?
Kommentit (121)
Riippuu hieman kontekstista ja kenen kanssa sinne sekasaunaan pitäisi mennä.
En. Saunon puolisoni kanssa. Minulle saunominen on yksityinen ja intiimi tapahtuma, kuten alastomuus ylipäätään.
olen erityisherkkä mt-ongelmainen ja teille normaaleille ihmisille on hyvä asia, että meikäläisiä ei koskaan ole sekasaunoissa.
Uikkarit/pyyhe päällä voisin mennä mutta en sillonkaan ihan vieraitten kanssa.
Oman miehen kanssa nakuilukin sopii.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uikkareita tai pyyhkeitä sekasaunassa ollaan ihan nakkena,
Vierailija kirjoitti:
Aika rohkea olet. Miehen kanssa nakuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika rohkea olet. Miehen kanssa nakuna.
Tääkin on varmaan vain jouluna tai juhannuksena.
Translain uudistuksen jälkeen kaikki saunat ovat sekasaunoja, joten kohta ei tarvitse arpoa kiinnostaako vai ei. Kiitos hallitus, vihervasemmisto ja intersektionaalit!
Vierailija kirjoitti:
Translain uudistuksen jälkeen kaikki saunat ovat sekasaunoja, joten kohta ei tarvitse arpoa kiinnostaako vai ei. Kiitos hallitus, vihervasemmisto ja intersektionaalit!
mieti sitä fiilistä kun tuut rankan työpäivän jälkeen kotiin ja napsautat saunan päälle. Syöt, otat rennosti ja menet saunaan ja siellä lauteilla makoilee joku ttranssu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mieti sitä fiilistä kun tuut rankan työpäivän jälkeen kotiin ja napsautat saunan päälle. Syöt, otat rennosti ja menet saunaan ja siellä lauteilla makoilee joku ttranssu!
-"Mistä sinä tulit!?"
-" No katos kun laki määrää"
Viimeksi olin sekasaunassa opiskelijabileissä. Samalla lauteella istui mies, joka oli tuhdissa humalassa. Hänellä alkoi seisomaan tanakasti. Tuijotti minua ja olisi lähentynyt, ellei kaverinsa olisi kantaneet pois saunasta.
Tuo on tietysti ääriesimerkki.
Ehkä en menisi sekasaunaan muutakuin pyyhe päällä.
En menisi. Ei kuulu minulle, mitä kenenkin housuista löytyy. En halua nähdä.
En lähde saunaan toisten ihmisten kanssa, olivat ne mitä sukupuolta tahansa.