pääsykoetulosten odottajat
no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..
onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?
Kommentit (1328)
Vierailija kirjoitti:
Tänään totuuden päivä?
Hope so. Toivon niin kovasti et paikka aukeaisi 😔
Mihkähän aikaan ne rupeaa töihin siellä? Mietin vaan että monelta käyn taas ekan kerran kirjautumassa opintopolkuun 😀
Ens vuonna sitten uudelleen jos ei tärpännyt.
Kertokaahan taas heti jos jostain tuloksia satelee :D
Ykkösvaihtoehtoon varasija 14 ja muut kesken.. apua.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karelian tradenomikouluun hyväksyttyjä/hylättyjä??!?
Karelia AMK sivuilla lukee, että opiskelijavalinnat tehty. Itsellä näkyy kuitenkin oma opintopolku sivulla, että valinta kesken. Näin ilmeisesti sullakin?
Joo! Kamalan turhauttavaa.
OKL Oulu on tullut eilen. Onnea kummipoikani!
Eikö ne lähetä enää sähköpostilla hyväksyntäkirjettä? Itse pari vuotta sitten vielä sain niin ihmettelin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne lähetä enää sähköpostilla hyväksyntäkirjettä? Itse pari vuotta sitten vielä sain niin ihmettelin vaan.
Ilmeisesti, mutta opintopolussa näkyy ennen, joskus useampaa päivääkin ennen.
Itse sain tiedon 23.6. Kyseessä oli ensisijainen hakukohteeni ( lapin yliopisto, kuvataidekasvatus). Sain paikan :) Sain siis ensin sähköpostiin ilmoituksen, jossa kerrottiin, että voin ottaa opiskelupaikan vastaan opintopolussa.
Eilen tullut yhdekäs jälkeen illalla s-postiin. Centriasta siis.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain tiedon 23.6. Kyseessä oli ensisijainen hakukohteeni ( lapin yliopisto, kuvataidekasvatus). Sain paikan :) Sain siis ensin sähköpostiin ilmoituksen, jossa kerrottiin, että voin ottaa opiskelupaikan vastaan opintopolussa.
Tässäkin tapauksessa tieto on ollut ensin opintopolussa, mutta huomasit asian sähköpostista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti, mutta opintopolussa näkyy ennen, joskus useampaa päivääkin ennen.
Ai jaa, itse en olisi jaksanut päivystää 😃
Onko sote-aloilta vielä mitään tietoa?
Eli tieto tulee spostiin, mutta porukka istuu viikon koneella opintopolun sivulla näpäten F5:sta, koska sinne saattaa tulla aiemmin tieto?
Päätin etten käy opintopolussa ennen perjantaita, saa nähdä kauanko päätös pysyy. :D Ja säikähdän aina kun puhelimeen tulee sähköpostia, olen hermoraunio hyvin pian. :"D
Miten ulkomaille hakeneet? Minne haitte ja onko tuloksia tullut?
Entä Helsingin oikis?
Minä ainakin halusin tietää mahdollisimman aikaisin asunnon haun jne. takia. Sain tiedon opintopolkuun viime maanantaina tai tiistaina eikä vieläkään sähköpostia. Jyväskylän yliopisto kyseessä.
Uuuup