Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pääsykoetulosten odottajat

buubää
07.06.2016 |

no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..

onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?

Kommentit (1328)

Vierailija
661/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moneltakohan kannattaa herää perjantaina kattoo Opintopolkuu että näkee tulokset :D ettei ois ihan jumissa. Kuudelta voi olla viel kesken, kasilta ei kyllä salee enää pääse :-D

Haha, sähän keksit taas uuden stressin aiheen. XD Ää, pelästyn aina kun sähköpostia tulee, äskenkin mutta oli joku Elloksen mainos. X-x

Vierailija
662/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuitenkin sano toisella palstalla, että metropolian fysioterapian tulokset jo tulleet?? Että mitä? Alkaa vituttaa, voisko ne tulokset jo tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa haussa varasija 3, nyt kuumottaa aika lailla. 

Vierailija
664/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, aamulla herättyäni yritin kirjautua opintopolkuun ja se on edelleen (/taas?) kaatunut. Ilmoittaa vaan käyttökatkoa tai muuta virhettä.

Vituttaa lievästi ettei ne tällaisina aikoina saa sitä kuntoon välittömästi. Vai johtuuko tuo vaan siitä ettei sivu kestä pienintäkään ruuhkaa? Nyt on varmaan ne ajat kun ihmiset on enemmän opintopolussa, 1.7. ei varmaan mitään toivoa päästä läpi.

Oikeat it-ammattilaiset, jotka osaisivat tehdä noin suurta kuormitusta kestävän ohjelman, maksaisivat niin paljon että ilman hyväntekeväisyyttä ei niihin olisi varaa.

Tsemppiä kovasti kaikille, oon lukenut koko ketjun läpi ja jännitän erityisesti tulevien valtsikkalaisten puolesta!

T. Pääsin viime vuonna vihdoin ja viimein sisään useamman vuoden pyrkimisen jäljeen ja tiedän miten kamalaa tämä on

Mutta mäkin pyrin nyt toista kertaa enkä vuodelta 2013 muista mitään ongelmia kyseisen saitin kanssa >:( Tai sitten mulla kävi silloin mieletön tuuri ja kirjauduin sisään vain niinä aikoina kun ei ollut ruuhkaa. Aika epätodennäköistä kuitenkin kun silloinkin hyppäsin siellä todella usein.

Vierailija
665/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, aamulla herättyäni yritin kirjautua opintopolkuun ja se on edelleen (/taas?) kaatunut. Ilmoittaa vaan käyttökatkoa tai muuta virhettä.

Vituttaa lievästi ettei ne tällaisina aikoina saa sitä kuntoon välittömästi. Vai johtuuko tuo vaan siitä ettei sivu kestä pienintäkään ruuhkaa? Nyt on varmaan ne ajat kun ihmiset on enemmän opintopolussa, 1.7. ei varmaan mitään toivoa päästä läpi.

Oikeat it-ammattilaiset, jotka osaisivat tehdä noin suurta kuormitusta kestävän ohjelman, maksaisivat niin paljon että ilman hyväntekeväisyyttä ei niihin olisi varaa.

Tsemppiä kovasti kaikille, oon lukenut koko ketjun läpi ja jännitän erityisesti tulevien valtsikkalaisten puolesta!

T. Pääsin viime vuonna vihdoin ja viimein sisään useamman vuoden pyrkimisen jäljeen ja tiedän miten kamalaa tämä on

Mutta mäkin pyrin nyt toista kertaa enkä vuodelta 2013 muista mitään ongelmia kyseisen saitin kanssa >:( Tai sitten mulla kävi silloin mieletön tuuri ja kirjauduin sisään vain niinä aikoina kun ei ollut ruuhkaa. Aika epätodennäköistä kuitenkin kun silloinkin hyppäsin siellä todella usein.

Tuliko vuonna 2013 jo kaikkien alojen kaikki tulokset Opintopolkuun? Ettei ollut vielä kirjeitä tms?

T. Se valtsikkalainen

Vierailija
666/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla koko opintopolkua 2013? oliko vasta viime vuonna ekaa kertaa, muistelisin että kun hain  2014 oli erikseen yliopisto ja amk-haku.

Vierailija
667/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinpä tarkistamassa oman yliopistoni sivuilta, että mitä siellä sanotaan tuloksista ja huomasin, että meille tulokset tulee 1.7. Ei siis VIIMEISTÄÄN 1.7. vaan 1.7. Kannattaa käydä muidenkin kurkkaamassa, jos ei ole varma tästä. Ei tarvi sitten nauroottisesti käydä takistamassa opintopolkua. x)

T. Aallon arkkitehtuuriin hakenut

Vierailija
668/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAASAN YO: onko tulokset tulleet vai ei? 

Vierailija
669/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tulokset koskaan tule sinne, kun te tukitte sivun kyttäämisellänne. :D Sähköposti Opintopolusta tulee kuitenkin aika lyhyellä viiveellä.

Vierailija
670/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut olla koko opintopolkua 2013? oliko vasta viime vuonna ekaa kertaa, muistelisin että kun hain  2014 oli erikseen yliopisto ja amk-haku.

Hain ja pääsin Tampereen yliopistoon viime vuonna ja silloin opintopolussa ei kyllä ollut ruuhkaa kun 1.7. menin aamulla 8 aikaan katsomaan tuloksia. Enkä muista kertaakaan käyneeni siellä niin, että olisi ollut kaatuneena/ruuhkautunut.

Vierailija
671/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävät rakkaat :D jos täällä tyypit oikeasti päivittelee opintopolkua 5 min välein, niin ehdottaisin, että rauhoittuisitte niin sivun ruuhka helpottuisi ehkä edes vähän :) ärsyttää, kun en ole päässyt koko päivänä läpi :P  olen itse keksinyt tehokkaan keinon: kun olen kotosalla, niin on ensin saatava jokin iso rästissä ollut kotihomma valmiiksi ennen kuin saa yrittää uudelleen opintopolkuun. suosittelen! tässä on jo korjattu parit huonekalut, järjestelty vaatekaappi, laitettu monta kassia tavaraa kirppikselle... :D kokeilkaapa tekin niin se sivun ruuhka saattaa helpottaa ;)

Vierailija
672/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävinpä tarkistamassa oman yliopistoni sivuilta, että mitä siellä sanotaan tuloksista ja huomasin, että meille tulokset tulee 1.7. Ei siis VIIMEISTÄÄN 1.7. vaan 1.7. Kannattaa käydä muidenkin kurkkaamassa, jos ei ole varma tästä. Ei tarvi sitten nauroottisesti käydä takistamassa opintopolkua. x)

T. Aallon arkkitehtuuriin hakenut

Munkin hakukohteessa lukee nettisivuilla, että tulokset julkaistaan 1.7., mutta pääsykokeessa sanoivat, että ei ole ikinä mennyt sinne viimeiseen päivään asti. Että kyllä ramppaan opintopolussa ;D

Vierailija
673/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko vuonna 2013 jo kaikkien alojen kaikki tulokset Opintopolkuun? Ettei ollut vielä kirjeitä tms?

T. Se valtsikkalainen

En tiiä. AMK:sta en ole varma, Turun yliopiston kaikki alat taisi tulla (?). Mulle tuli silloin kyllä sekä tulos Opintopolku että kirje kotiin t. sama.

Vierailija
674/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästä opiskelupaikan hakemisesta on noussut joillekin elämää suurempi asia? Sitä en lakkaa ihmettelemästä.

Vierailija
675/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta mulla tulee näitä kuuluisia käyttökatkoja XD pakko käydä siellä ramppaamassa kun tuntuu et kukaan ei tunnu ainakaan täällä hakevan samaan kouluun...

Vierailija
676/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä opiskelupaikan hakemisesta on noussut joillekin elämää suurempi asia? Sitä en lakkaa ihmettelemästä.

Onhan se ihan aika tärkee asia se koulutus... Eiku vaan ihmettelet jos joitain muita kiinnostaa päästä muuhunkin kun elämänkouluun.

Vierailija
677/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota, mistähän mahtais johtua...

Vierailija
678/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh kun eilen säikähdin mennessäni postilaatikolle ja siellä oli ohut A4-kokoinen kirje minun nimelläni! Voi juma kun ehdin jo tuntea sen ällön sydäntä kasaan painavan pettymyksen tunteen.. onneksi se oli vain mainos! Sellainen oikein surkuhupaisan iloisen värikäs lälläslää-mainos..

Täällä odotellaan kans Vaasan tuloksia. En itse uskalla mennä Opintosolmuun.

Vierailija
679/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma ei tuu mitään tuloksia ennen 1.7 :( on kyllä tosi epäreilu järjestely, että osa tietää jo kuitenkin...

Vierailija
680/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta mulla tulee näitä kuuluisia käyttökatkoja XD pakko käydä siellä ramppaamassa kun tuntuu et kukaan ei tunnu ainakaan täällä hakevan samaan kouluun...

Vähän sama homma.. :D Tänään oon päässy vaan kerran lääpi vaikka useempaan kertaan oon yrittäny.. Niin ärsyttävää! :D Enkä oo missään keskustelupalstalla törmänny sen koulun nimeen, johon hain :D

Ketju on lukittu.