Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pääsykoetulosten odottajat

buubää
07.06.2016 |

no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..

onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?

Kommentit (1328)

Vierailija
681/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks keskustelu on kuihtumassa? Täältä on saanu niin hyvää vertaistukea odottelun kanssa! Jos saitte paikan niin minne? Ja onnea tosi paljon paikan saanneille!!!!!

Vierailija
682/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ystävät rakkaat :D jos täällä tyypit oikeasti päivittelee opintopolkua 5 min välein, niin ehdottaisin, että rauhoittuisitte niin sivun ruuhka helpottuisi ehkä edes vähän :) ärsyttää, kun en ole päässyt koko päivänä läpi :P  olen itse keksinyt tehokkaan keinon: kun olen kotosalla, niin on ensin saatava jokin iso rästissä ollut kotihomma valmiiksi ennen kuin saa yrittää uudelleen opintopolkuun. suosittelen! tässä on jo korjattu parit huonekalut, järjestelty vaatekaappi, laitettu monta kassia tavaraa kirppikselle... :D kokeilkaapa tekin niin se sivun ruuhka saattaa helpottaa ;)

Toivon kans ettei kaikki hakkaa sitä F5 ihan sormet verellä. Itekki odotan joka kerran jälkee vähän aikaa ennenku yritän uudestaa, ettei se opintosolmu mee enemmän solmuun.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta mulla tulee näitä kuuluisia käyttökatkoja XD pakko käydä siellä ramppaamassa kun tuntuu et kukaan ei tunnu ainakaan täällä hakevan samaan kouluun...

Vähän sama homma.. :D Tänään oon päässy vaan kerran lääpi vaikka useempaan kertaan oon yrittäny.. Niin ärsyttävää! :D Enkä oo missään keskustelupalstalla törmänny sen koulun nimeen, johon hain :D

Minne hait??

Vierailija
684/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta mulla tulee näitä kuuluisia käyttökatkoja XD pakko käydä siellä ramppaamassa kun tuntuu et kukaan ei tunnu ainakaan täällä hakevan samaan kouluun...

Vähän sama homma.. :D Tänään oon päässy vaan kerran lääpi vaikka useempaan kertaan oon yrittäny.. Niin ärsyttävää! :D Enkä oo missään keskustelupalstalla törmänny sen koulun nimeen, johon hain :D

Minne hait??

HAMKiin, sä? :)

Vierailija
685/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne hait??

En oo kysyjä, mut mäki hain HAMKIIN! Toisena vaihtoehtona tosin. Sitä ennen oli SEAMK, eikä siitäkään näytä kovin montaa hakijaa keskustelupalstoilla pyörivän 😫 HAMKista oon nähny paristi puhuttavan

Vierailija
686/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintopolku täysin jumissa. Ei pääse. Pe tiedätte mihin ootte päässeet tai ette. Sillä aikaa naattikaa elämästä. Kuka mitenkin. Nyt on hienot ilmat, fillaroikaa. Taatusti sa hyvin unen kun polkee 2-4 t.

Vierailija
687/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne hait??

En oo kysyjä, mut mäki hain HAMKIIN! Toisena vaihtoehtona tosin. Sitä ennen oli SEAMK, eikä siitäkään näytä kovin montaa hakijaa keskustelupalstoilla pyörivän 😫 HAMKista oon nähny paristi puhuttavan

Aijaa, mä en oo nähny HAMKia missään, mutta en ihan hirveen aktiivisesti ookkaan kaikkialla lukenu kaikkia viestejä :p Mille alalle hait? :)

Vierailija
688/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis varmaan luovuttaa. Jos sitä kävis vasta huomenna seuraavan kerran opintopolussa ja jättäis näiden keskustelujenkin kyttäämisen vähemmälle. Tää odotus on lannistanut mut, enkä enää edes oikein tiedä, miksi näin jännityksellä odotan. Kuitenkin jo pääsykokeen jälkeen tuntui siltä, etten pääse. Tai riippuu ihan pisterajoista, josko ne ois vaikka yhtä alhaalla kuin viime vuonna... Sit ehkä.

Tsemppiä kaikille odotukseen! Yritän todella pysyä poissa täältä. Ehkä pitäis tosissaan myös miettiä jo sitä varasuunnitelmaa.

Vierailija
689/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne hait??

Kareliaan :( peukut pystyyn nyt kummallekkin!!!👍🏻👍🏻

Vierailija
691/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetushallituksen FB:

"Oma Opintopolku-palvelu on suljettu tällä hetkellä korkeakoulujen yhteishaun viimeisten tulosten valmistelun ajaksi. Pahoittelemme tilannetta. Tulokset ovat nähtävissä palvelussa perjantaina 1.7."

Vierailija
693/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä opiskelupaikan hakemisesta on noussut joillekin elämää suurempi asia? Sitä en lakkaa ihmettelemästä.

Äläpä, mietin ihan samaa. Lissut täällä itkee ja vinkuu tuloksia. Ei luoja.

No mites surkeaa se sitten on lukea ja kommentoida tänne jos itsellä ei ole osaa eikä arpaa koko hakuprosessiin? Näen silmissäni vain näyn jossa me hakijat urheilukentällä jännitämme ja tsemppaamme toisiamme ja sitten sieltä kentän laidalta pari pultsaria huutelee "viisauksia" kun oma elämä on jo menetetty peli.

Vierailija
694/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne hait??

Kareliaan :( peukut pystyyn nyt kummallekkin!!!👍🏻👍🏻

Okei ja jep!! :)

Vierailija
695/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomiksi. Mihin sä?

Vierailija
696/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulokset tulevat 1.7, tarkoittaako se sitä, että klo 00.00, ne ovat nähtävissä, vai pitääkö odotella iltapäivään?

Mulla on yövuorot sekä torstaina että perjantaina, ja voi hemmetti, jos tulokset eivät ole tulleet kun olen kotona kasilta perjantaiaamuna: enhän mä malttamattomuuksissani pysty nukkua, ennen kuin ne tulee! Mun tuurilla tulokset tulee joskus 15.52.

Vierailija
697/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että toimii vasta perjantaina, ei tarvitse teidän päivitellä sivua! Voitte nyt rauhoittua pariksi päiväksi ja sitten näette tulokset.

Vierailija
698/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä opiskelupaikan hakemisesta on noussut joillekin elämää suurempi asia? Sitä en lakkaa ihmettelemästä.

Äläpä, mietin ihan samaa. Lissut täällä itkee ja vinkuu tuloksia. Ei luoja.

No mites surkeaa se sitten on lukea ja kommentoida tänne jos itsellä ei ole osaa eikä arpaa koko hakuprosessiin? Näen silmissäni vain näyn jossa me hakijat urheilukentällä jännitämme ja tsemppaamme toisiamme ja sitten sieltä kentän laidalta pari pultsaria huutelee "viisauksia" kun oma elämä on jo menetetty peli.

Viime vuonna jännitti kun lapseni oli samassa tilanteessa. Hän oli rauhallinen. Hyvin kävi.yliopistoon pääsi.

Vierailija
699/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosionomiksi. Mihin sä?

Jaha tää ei sit lainannutkaan sitä HAMKiin hakijan viestiä...

Vierailija
700/1328 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetushallituksen FB:

"Oma Opintopolku-palvelu on suljettu tällä hetkellä korkeakoulujen yhteishaun viimeisten tulosten valmistelun ajaksi. Pahoittelemme tilannetta. Tulokset ovat nähtävissä palvelussa perjantaina 1.7."

No voi perkeleen perkele siinä lähti se viimeinen toive että voisi tulla tässä kuussa

Onneksi ei ole itsellä kämppää irtisanottavana, voisi vituttaa maksaa kahta vuokraa elokuulta vain yhden päivän tähden.

Ketju on lukittu.