Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi käytätte niin paljon mustaa?!

Vierailija
07.06.2016 |

Hämmästelin niinä hellepäivinä miten moni nainen oli pukeutunut mustaan. Ankean näköistä! Kesä kukkeimmillaan ja ihmiset pitää synkkiä värejä joista hädin tuskin näkee minkä mallisia ne ovat. Musta ei näytä juuri ikinä hyvältä, se tekee niin kalvakan näköiseksi ja vie kiillon hiuksista ja hehkun poskilta. Nuoret naiset mustissa lökäreissä, mustassa topissa ja hiukset vielä kiinni ponnarilla kiristettynä niin kireälle kuin ballerinoilla että taatusti hiusraja pakenee. Musta laukku olalla. Ymmärrän kyllä etteivät kaikki halua olla näyttäviä mutta kuitenkin.. värit ovat niin herkullisia, tulee hyväntuoksuinen ja raikas olo kun yllä on esim korallia ja valkoista, kenties vielä jotain sähkönsinistä asusteissa, hiukset valloillaan tuulessa hulmuten..

Miksi mustiin pukeutuminen on niin suosittua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Musta hoikentaa

2) Musta on helppo väri pukeutua, jopa niillekin jotka ei tajua tyylistä mitään

3) Kaupoissa ei myydä juuri muuta kuin mustaa

Tuossahan ne tärkeimmät.

Vierailija
2/9 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on minun mielestä kiva väri. On klassikko, sopii kaiken kanssa yhteen, etenkin mustan, on aina tyylikäs ja ei tarvitse pohtia aamuisin vaatteiden värivalikoimia kun omistaa pelkkiä mustia vaatteita.

Pukeudu sinä väreihin, jos sinusta tuntuu siltä, mina jatkan mustaan pukeutuneena.

Lisäksi olen leski, saan pukeutua mustaan, myös kesäisin :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään mustasta nimenomaan kesällä.

Vierailija
4/9 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän sairaalta korallinpunaisessa, sähkönsinisessä ja varsinkin valkoisessa.Ohuet hiukset valtoimenaan hulmuten ovat säälittävät, kiinni laitettuna saan ne kivoille kampauksille. Ja musta sopii minulle, saa silmät ja ihon hehkumaan, tummanruskea tukkanikaan ei menetä kiiltoa mustasta.

Koruilla saa tehoefektejä tilanteen mukaan jos haluaa.

Siksi.

Ps vaatteeni eivät ole mitään lököttäviä vaan kotelomekoista lähtien vartalon hyviä puolia korostavia ja esiintuovia, hyvällä maulla.

Vierailija
5/9 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun mustaan koska olen masentunut. + se kuulemma hoikentaa (itse en kyllä sitä näe, olen silti läski). 

Vierailija
6/9 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta, harmaa, valkoinen ja beige on mun vaatekaapin kulmakivet. En viihdy räikeissä väreissä. Jotenkin ne riitelee ihon sävyn kanssa. Enkä ole kalpea, vaan näytän ympärivuoden kevyesti päivettyneeltä kiitos geenien. Välillä toki repäisen ja saatan pistää päälle kukkaisen kesämekon ;)

Vierailija
7/9 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä yhtään mustasta ja etenkin talvella on tosi vaikea ymmärtää ihmisten intoa pukeutua mustaan. Silloin on muutenkin synkeää, joten miksi korostaa sitä pukeutumalla päästä varpaisiin mustaan? Toisaalta se voi olla vaan parempi mulle, koska iloisenvärisissä vaatteissa korostun itse. Ja eihän muiden ihmisten vaatteet minulle kuulu.

Vierailija
8/9 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen ei yleisesti koreile väreillä. Koristeellisuus ei ole heidän juttunsa muutenkaan.

Vierailija
9/9 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black goes with black