Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies pidä lyhyistä naisista, hän on luuseri vai?

Vierailija
07.06.2016 |

Kimpussa on pyörinyt jo monta kuukautta hoikka, pieni hippiäinen. Sanoin hänelle, että en jaksa kiinnostua vakavasti, kun naisihanteeni on pitkähkö ja muodokas. Meillä on pituuseroa yli 25 cm, eikä se ole sänkypuuhissakaan kovin hyvä asia. Nyt tämän pienen ja laihan ystävä haukkui minut maanrakoon, kun haen hänen sanojensa mukaan "isotissistä lehmää" ja olen naurettava luuseri. Kun on jutut tuota tasoa, olen vain tyytyväinen, kun tuli ajoissa kerrottua, että kokoero häiritsee, sillä nyt alkoi häiritä myös ystävä. Onko niin, että mies ei saa haaveilla pitkästä (yli 175) naisesta? Aika moni nainen on suoraan sanonut, että etsii kaltaistani pitkää miestä. Nainenko voi asettaa ulkonäölle toiveita olematta törkeä ja mies ei?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituuserosta haittaa sänkypuuhissa?! Hyvin ollaan pari lasta saatu vaikka pituuseroa on 32cm 😉

Seksiä on muutakin kun lapsen tekoa.

No mihin se sitten vaikuttaa? Meillä harrastetaan aivan kaikenlaista ja ei ole rajoittanut tai vaikeuttanut mitään, päin vastoin vain. En huomaa eroa siihen kun pituuseroa ei ole. En halua inttää, mutta olen utelias. Vai onko tässä kyse siitä, että painoakin on, penis on turhan lyhyt johonkin tiettyyn juttuun tai jotain muusta vastaavasta, että mittasuhteet eivät niiltä osin oikein toimi ja pituus on vähän sivuseikka. - yli 35cm pituuseroa.

Miten oanet takaapäin 35 cm lyhyempää?

Tavallisesti? Nainen kontallaan sängyllä (jalat yhdessä tai harallaan sen mukaan miten miehen jalat ovat) ja mies polvien varassa. Tai nainen mahallaan (selkä notkolla ja peppu pystyssä jos haluaa) ja mies siinä päällä. Tai jotain esinettä/asiaa vasten, vaikka pöytää vasten. Miten se ei voisi onnistua, miehelläni on vielä joitakin senttäjä ns. ylipitkät jalatkin suhteessa muuhun kroppaansa ja ei haittaa :D Anteeksi ketjun pilaamisesta! Sori!

Ihan sama, miten teillä pannaan. 69 on hankalinta, ja jos se sattuu olemaan mukavin juttu itselle, niin miksei saada valita miestä pienemmällä pituuserolla. Plus että en tahdo näyttää tenavalta, jos kävellään rinnakkain. Jäähyväispusit nuuskasta napaan, jos toinen on yli 35 cm lyhyempi.

69 on itse asiassa helpompaa isolla pituuserolla :D Ellei ole joku 3cm pitkä (lyhyt) penis, helpompi käsitellä ja niskalle/selälle kiitollisempaa... Ihanaa haliakin kun mies rutistaa vasten isoa rintaansa<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi