Avatkaa joku Beverly Hillsin täydelliset naiset -ohjelman ideaa.
Jakson sisältö on, että ämmät puhuu toisistaan paskaa ja tappelee. Mikähän on tämän sarjan kohderyhmä? Eihän tuota pysty katsomaan kuin ensimmäiselle mainostauolle kun alkaa jo päätä jomottamaan.
Kommentit (6)
No se on näitä tosi-teevee sarjoja, joita tehdään ihan mistä porukasta ja ympäristöstä tahansa vaan keksitään. Kohderyhmää vähän vaikea sanoa. Itse olen 53-v ja seuraan sarjoja mielellään.
Tosin new Jerseyn mammat on niin kauheita, että niiden jaksoja ei voi kattoa montaa peräkkäin. Pitää pitää välillä taukoa.
Minusta on hauska nähdä, että ongelmat ja käytös ja kipukohdat ja huolet on samanlaisia, olipa sitten miljonääri beverly hillsissä tai tämmöinen tavan mamma länsi-suomessa.
Tämä nykyinen kausi on ollut luokattoman huono verrattuna aikaisempiin. Eka kausi oli kiva kun pääsi kurkistelemaan todella rikkaiden naisten luxuselämään jossa yksityiskoneita, jahteja, hienoja asuntoja, autoja jne. Silloin ei ollut tällaista draamaa. Eli en kyllä itsekään ymmärrä enää mitä tällä ohjelmalla halutaan kertoa/tuoda esille, muuta kuin että rikkaat riitelevät turhanpäiväisistä asioista. Ja suuri osa sarjan naisista ei edes asu Beverly Hillsissä ja muutama köyhäkin on mukana ollut (Brandi, Kim, Taylor).
Vierailija kirjoitti:
No se on näitä tosi-teevee sarjoja, joita tehdään ihan mistä porukasta ja ympäristöstä tahansa vaan keksitään. Kohderyhmää vähän vaikea sanoa. Itse olen 53-v ja seuraan sarjoja mielellään.
Tosin new Jerseyn mammat on niin kauheita, että niiden jaksoja ei voi kattoa montaa peräkkäin. Pitää pitää välillä taukoa.
Minusta on hauska nähdä, että ongelmat ja käytös ja kipukohdat ja huolet on samanlaisia, olipa sitten miljonääri beverly hillsissä tai tämmöinen tavan mamma länsi-suomessa.
Minusta olisi kaikkea muuta kuin kivaa huomata, että itse käyttäytyisin aikuisena naisena samalla tavalla kuin nuo yli-ikäiset ja jälkeenjääneet pissikset. Kamalaa katseltavaa ja todellakin ihmettelen, jos viiskymppinen - oli sitten mies tai nainen - tuota sarjaa seuraa.
Rahaa, glamouria, yksityiskoneita, ulkomaanmatkoja, luxusta, julkkiksia, ihan kaikkea, mutta silti ei ole muuta kuin tuota ikuista kissatappelua. En tiedä, mulla olis paljonkin ideoita, jos saisi elää noin yltäkylläisesti. Tekeehän ne joskus jonkun hyväntekeväisyyskampanjan, josta on hyötyä OMILLE bisneksille :D
Ihan rahakkaat sopparit varmaan, jotta noin avataan kodin ovet ja yksityiselämä maailman nähtäväksi. Taitaa olla kuitenkin käsikirjoitettu suurimmalta osin? Mutta kyllä tuo Vanderpumppin valehtelu oli aika aidon tuntuista. Lisa Rinnakin taisi olla ihan tosissaan? Noh, hänhän on näyttelijä.
Harmittaa sen Giggyn vaatteet ja raahaminen joka paikkaan.
Ja "Oi pus pus olet niin kaunis, mitä kuuluu, kuinka voit"? "Näytät upeelta, pus pus, ihana asu, wau mistä toi laukku on, uuuuh mitkä kengät, uuuh, mahtavaa, pus pus" ja sama x 10
Mua ällöttää toi poskisuukkokulttuuri. Eikö voi vaan halata ja sanoa kiva nähdä. Tuo noiden tyyli on kauheeta kimitystä"heeeeeeeeeyyyyy, hiiiiiiii how are you, oh i love your shoes, i love your outfit..." Ja blaa blaa.
Jos olet mies niin seuraa sitä kuin show painia jossa ei kuitenkaan seistä sanojen takana. Jos olet nainen ajattele sitä tyttöporukan saunailtana