Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuo chatGPT on mahtava. Saan hyviä vastauksia.

Vierailija
08.08.2025 |

Mites muut? 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä.

Vierailija
2/26 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä minäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on äärettömän hyvä apu kielten opiskelussa. Selittää jonkun kielioppiasian täydellisesti, selittää jonkin lauseen, fraasin tai sanonnan perusteellisesti. Taivuttaa sanoja tai kertoo haluamiasi lauseita. Tuntee hyvin myös ns. puhekieltä, ei vain kirjakieltä. Siltä saan melkein paremmat selitykset kuin opettajalta tai oppikirjasta. Asiat aukeavat ihan eri tavalla.

Vierailija
4/26 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
5/26 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkonse siis sovellus jonka voi ladata?

Vierailija
6/26 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/26 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy lähteitä perusteeksi niin saat hyvin erikoisia vastauksia.

Vierailija
8/26 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tekoälyn vastaukset erikoistietämystä vaativiin kysymyksiin ovat usein puutaheinää.

Olen kysynyt ohjeita mm. rakentamiseen ja remontointiin. Vastaukset on ihan kauheaa soopaa osittain.

Moniin kysymyksiini, esim. säästä, tekoäly ei vastaa ollenkaan. Kehottaa katsomaan paikallisesta sääpalvelusta. Pöh! Miksei itse katso ja kerro minulle. 

Vierailija
9/26 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joskus minäkin olen kokeillut työasioissa kysellä. Oikein sujuvasti kyllä vastaili mutta ihan puppua oli kyllä se asian sisältö. Ei se ihan kaikkeen sovi.

Vierailija
10/26 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt sitä matematiikan opiskeluun. Se teki minulle hyvät harjoituspaketit ja osasi myös avata vaihe vaiheelta yleisiä kompastuskiviä ja teki niistäkin konkreettiset esimerkit. Pyysin sitä myös antamaan minulle harjoituksia ja havannoimaan virheitäni ja hoksasi heti, minkälaisia ajatusvirheitä laskurutiinissa teen. 

Vierailija
11/26 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on äärettömän hyvä apu kielten opiskelussa. Selittää jonkun kielioppiasian täydellisesti, selittää jonkin lauseen, fraasin tai sanonnan perusteellisesti. Taivuttaa sanoja tai kertoo haluamiasi lauseita. Tuntee hyvin myös ns. puhekieltä, ei vain kirjakieltä. Siltä saan melkein paremmat selitykset kuin opettajalta tai oppikirjasta. Asiat aukeavat ihan eri tavalla.

Ei todellakaan tunne puhekieltä. Kysyin siltä todella helpon esimerkin Turun murteella, eikä mennyt sinne päinkään. Sellaisen savolainen lapsikin osaisi. 

Vierailija
12/26 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kysymyksen oman graduni aiheesta, ja paskaa tulo vastaukseksi. Graduni tein v 1998. 

Vierailija
13/26 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että tekoäly käyttää valtavat määrät vettä.

Vierailija
14/26 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin käyttää kaikki mahdollinen muukin. Turha epävastaus.

Vierailija
15/26 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vähän olen käyttänyt. Muutaman kerran olen kokeillut DIY-projekteihin pyytää visiota ja mallinnuksia, mutta ei vielä ainakaan kuvien luomisessa ole hyvä. Vettä ei huvita tuollaiseen tuhlata.

Vierailija
16/26 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on hyvä nykyään antamaan kuvallisia ohjeita ja on hyvä apu suunnittelussa, olen käyttänyt mm. sisustuksen suunnitteluun itse. Kielten opiskelua en kyllä suosittele tekoälyn avulla, huonoa suomeakin kirjoittaa.

Vierailija
17/26 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän google geminiä. Tekoäly on kiva juttu kun tarvitsee tietoa jostain. Tekoäly usein toki valehtelee ettei kaikkeen kannata uskoa mutta matemaattisissa kysymyksissä hyvä.

Vierailija
18/26 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sellaisia vastauksia, joita sen ohjelmoijat haluavat. Ns. kiellettyihin kysymyksiin et saa mitään vastauksia, vaan pelkkää aiheen sivuuttamista.

Vierailija
19/26 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesi ei kulu mihinkään.

Vierailija
20/26 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kertoo klikkiotikot