Jos mies pidä lyhyistä naisista, hän on luuseri vai?
Kimpussa on pyörinyt jo monta kuukautta hoikka, pieni hippiäinen. Sanoin hänelle, että en jaksa kiinnostua vakavasti, kun naisihanteeni on pitkähkö ja muodokas. Meillä on pituuseroa yli 25 cm, eikä se ole sänkypuuhissakaan kovin hyvä asia. Nyt tämän pienen ja laihan ystävä haukkui minut maanrakoon, kun haen hänen sanojensa mukaan "isotissistä lehmää" ja olen naurettava luuseri. Kun on jutut tuota tasoa, olen vain tyytyväinen, kun tuli ajoissa kerrottua, että kokoero häiritsee, sillä nyt alkoi häiritä myös ystävä. Onko niin, että mies ei saa haaveilla pitkästä (yli 175) naisesta? Aika moni nainen on suoraan sanonut, että etsii kaltaistani pitkää miestä. Nainenko voi asettaa ulkonäölle toiveita olematta törkeä ja mies ei?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
No pitikö sun mennä sanomaan ulkonäöstä mitään? Miksi et vain sanonut, että et ole kiinnostunut ja sillä hyvä?
Aivan. Toki sitä voi heittää minkä tahansa syyn, jos ei kiinnosta....niin ei vaan kiinnosta.
Saattaa aapee jossain vaiheessa löytää ihan pikkusen kiinnostavan naisen. Ei noista tiedä tai sitten sen pitkän.
Sitä o aika turha murehtia, että onko mies luuseri...noita heittojaan voi kuka vaan heitellä...yksi heittelee pituudesta...yksi luuseriudesta.
Pysy omalla tielläsi. Tutustu. Se sitten avaa onko teillä yhteistä vai ei.
En tajua, miks kaikkien pitäis innostua kaikista. Täytyyhän sen naisen olla viehättävä, että sitä haluaa. Naiselliset naiset viehättää meikäläistä enemmän kuin miesmäiset tai lapsen näköiset. Pituudella ei oo välii, mut naisessa pitää olla jotain, mistä tarttuu kiinni. Ite kun oon hoikka ja melko pitkä, laihan naisen kans luut vaan kolisee vastakkain. Ei mulle kukaan oo onneks sanonu, että tää olis luuserimiehen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Pituuserosta haittaa sänkypuuhissa?! Hyvin ollaan pari lasta saatu vaikka pituuseroa on 32cm 😉
Eiks sua häiritse, jos muut ihmiset luulee sua yhdeksi miehesi lapsista? 32 cm on valtava pituusero.
Mies sitä ja mies tätä. Miksi mies aina kuvittelee, että hänellä on eri säännöt. Jos joku nainem sanoo miehelle, etten ole kiinnostunut susta,koska oot liian lyhyt tai liian pitkä, poruhan siitäkin nousee.
Vierailija kirjoitti:
Tollasia naisia näkee silloin tällöin. Baarissa joskus joku n. 160cm nainen yritti pokaa mun poikaystävää ja kun poikaystävä totes, et seurustelee mun kanssa ja otti mua kädestä kiinni, tämä nainen haukkui poikaystäväni homoksi ja mut transuksi.
180cm korkokenkiä käyttävä nainen
Mitähän alapeukutettavaa tässä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollasia naisia näkee silloin tällöin. Baarissa joskus joku n. 160cm nainen yritti pokaa mun poikaystävää ja kun poikaystävä totes, et seurustelee mun kanssa ja otti mua kädestä kiinni, tämä nainen haukkui poikaystäväni homoksi ja mut transuksi.
180cm korkokenkiä käyttävä nainenMitähän alapeukutettavaa tässä on?
Kuinka liittyy aiheeseen? Joku nainen tulee iskemään baarissa. Jotenkin vaan niin wt!
Mun ymmärtääkseni miehet nimenomaan tykkää pitkistä naisista, kyllä lyhyetkin joillekkin kelpaa mut yleinen ajatus on että pitkistä tykätään. Jos itse olet sitä tasoa että sast pitkän niin miksi tyytyisit vähempään?
Ihan ok ja kaikilla on omat mieltymyksensä, minä pidän taas vain pitkistä, eli en ole jäävi sanomaan tähän mitään kritiikkiä. mutta miten tuo vaikuttaa sänkypuuhiin muka? En ole huomannut eroa asiassa pituuseroilla 5cm ja yli 35cm. Olen joskus ennenkin kuullut/lukenut tuosta ja en ihan oikeasti ymmärrä :D Mieheni kanssa siis meillä on aika valtaisa pituusero ja ei vaikuta mitenkään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ap ei ihan nappiin tuota juttua hoitanut, mutta ymmärrän kyllä hän pointtinsa. Olen itsekin aika pitkä mies ja useinkin naiset jotka minua lähestyvät kommentoivat jotain "pidän pitkistä miehistä" tai vastaavaa. Mutta tuntuu olevan ihan kamala rikos jos siihen vastaa "minäkin pidän pitkistä naisista".
Rikos tuossa on se että olet epäkohtelias. Nainen esittää sulle kehun ja SIINÄ TILANTEESSA kun nainen iskee sua tuo on tosi töykeää ja tylyä. Koetapas neutraalissa tilanteessa jossa nainen ei ole sillä lailla susta kiinnostunut sanoa että pidän pitkistä naisista. Huomaat ettei se ole mikään synti.
Vierailija kirjoitti:
180cm korkokenkiä käyttävä nainen
Yksi n. 160m nainen yritti pokata niin tuollaista on tosiaan pakko tapahtua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ap ei ihan nappiin tuota juttua hoitanut, mutta ymmärrän kyllä hän pointtinsa. Olen itsekin aika pitkä mies ja useinkin naiset jotka minua lähestyvät kommentoivat jotain "pidän pitkistä miehistä" tai vastaavaa. Mutta tuntuu olevan ihan kamala rikos jos siihen vastaa "minäkin pidän pitkistä naisista".
Rikos tuossa on se että olet epäkohtelias. Nainen esittää sulle kehun ja SIINÄ TILANTEESSA kun nainen iskee sua tuo on tosi töykeää ja tylyä. Koetapas neutraalissa tilanteessa jossa nainen ei ole sillä lailla susta kiinnostunut sanoa että pidän pitkistä naisista. Huomaat ettei se ole mikään synti.
Ja tähän vielä ennenkuin mielensäpahoittaja nelistää paikalle, tietenkään miehellekään ei pidä mennä sanomaan että olet liian lyhyt mun makun. En ymmärrä millaset tyypit tuollaisia möläyttelee muutenkaan. Mistään fyysisestä ominaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Pituuserosta haittaa sänkypuuhissa?! Hyvin ollaan pari lasta saatu vaikka pituuseroa on 32cm 😉
Seksiä on muutakin kun lapsen tekoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok ja kaikilla on omat mieltymyksensä, minä pidän taas vain pitkistä, eli en ole jäävi sanomaan tähän mitään kritiikkiä. mutta miten tuo vaikuttaa sänkypuuhiin muka? En ole huomannut eroa asiassa pituuseroilla 5cm ja yli 35cm. Olen joskus ennenkin kuullut/lukenut tuosta ja en ihan oikeasti ymmärrä :D Mieheni kanssa siis meillä on aika valtaisa pituusero ja ei vaikuta mitenkään mihinkään.
Esim. Takaapäin asennossa, varsinkin seisten hankalaa jos nainen lyhyempi. Mut myös sängyllä. Toki apuvälineillä onnistuu mut ei extempore...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mihin se sitten vaikuttaa? Meillä harrastetaan aivan kaikenlaista ja ei ole rajoittanut tai vaikeuttanut mitään, päin vastoin vain. En huomaa eroa siihen kun pituuseroa ei ole. En halua inttää, mutta olen utelias. Vai onko tässä kyse siitä, että painoakin on, penis on turhan lyhyt johonkin tiettyyn juttuun tai jotain muusta vastaavasta, että mittasuhteet eivät niiltä osin oikein toimi ja pituus on vähän sivuseikka. - yli 35cm pituuseroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mihin se sitten vaikuttaa? Meillä harrastetaan aivan kaikenlaista ja ei ole rajoittanut tai vaikeuttanut mitään, päin vastoin vain. En huomaa eroa siihen kun pituuseroa ei ole. En halua inttää, mutta olen utelias. Vai onko tässä kyse siitä, että painoakin on, penis on turhan lyhyt johonkin tiettyyn juttuun tai jotain muusta vastaavasta, että mittasuhteet eivät niiltä osin oikein toimi ja pituus on vähän sivuseikka. - yli 35cm pituuseroa.
Miten oanet takaapäin 35 cm lyhyempää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Takaapäin asennossa, varsinkin seisten hankalaa jos nainen lyhyempi. Mut myös sängyllä. Toki apuvälineillä onnistuu mut ei extempore...
Okei, kiitos vastauksesta. Ei tuossa kyllä montaa rajoitetta tullut ja en ymmärrä miten tuo ei onnistuisi sängyllä, kun sitä kuitenkin harrastetaan miltei joka kerta... Seisten takaapäin en ole ikinä edes yrittänyt kun tuntuu niin epäkäytännölliseltä asennolta kun samalla vaivalla voi kumartua vaikka pöydän päälle, mutta täytyykin katsoa sujuisiko. Mutta tosiaankin, pituusero myös antaa uusia mahdollisuuksiakin ja kumppanin pidemmät kädet ovat aika kiva juttu myös ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisesti? Nainen kontallaan sängyllä (jalat yhdessä tai harallaan sen mukaan miten miehen jalat ovat) ja mies polvien varassa. Tai nainen mahallaan (selkä notkolla ja peppu pystyssä jos haluaa) ja mies siinä päällä. Tai jotain esinettä/asiaa vasten, vaikka pöytää vasten. Miten se ei voisi onnistua, miehelläni on vielä joitakin senttäjä ns. ylipitkät jalatkin suhteessa muuhun kroppaansa ja ei haittaa :D Anteeksi ketjun pilaamisesta! Sori!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisesti? Nainen kontallaan sängyllä (jalat yhdessä tai harallaan sen mukaan miten miehen jalat ovat) ja mies polvien varassa. Tai nainen mahallaan (selkä notkolla ja peppu pystyssä jos haluaa) ja mies siinä päällä. Tai jotain esinettä/asiaa vasten, vaikka pöytää vasten. Miten se ei voisi onnistua, miehelläni on vielä joitakin senttäjä ns. ylipitkät jalatkin suhteessa muuhun kroppaansa ja ei haittaa :D Anteeksi ketjun pilaamisesta! Sori!
Ihan sama, miten teillä pannaan. 69 on hankalinta, ja jos se sattuu olemaan mukavin juttu itselle, niin miksei saada valita miestä pienemmällä pituuserolla. Plus että en tahdo näyttää tenavalta, jos kävellään rinnakkain. Jäähyväispusit nuuskasta napaan, jos toinen on yli 35 cm lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tähän vielä ennenkuin mielensäpahoittaja nelistää paikalle, tietenkään miehellekään ei pidä mennä sanomaan että olet liian lyhyt mun makun. En ymmärrä millaset tyypit tuollaisia möläyttelee muutenkaan. Mistään fyysisestä ominaisuudesta.
Ei todella haittaisi, jos joku mies sanoisi, ettei kiinnosta kuin pitkät naiset! Silloin on syy, jolle ei itse voi mitään. Ärsyttävintä on, jos ei kerro mitään syytä, miksei kiinnosta. Sit sitä yrittää ja yrittää miellyttää. Jos heti tietäis, että naisihanne on jotain sellaista, mihin ei itse pysty, tietäis suunnata uusille kalastusvesille...
"Tutkimusten mukaan geenit säätelevät pitkälti, mihin painoon keho pyrkii." - ei pahalla, mutta kommenttisi taisi juuri muistuttaa minua siitä, että itselläni ei ole -onneksi tai -epäkonneksi kovinkaan paljon ylipainoon pyrkivät geenit. - Onneksi siksi, että merkittävä ylipaino ei taida olla kovin arvostettu ominaisuus. - Epäonneksi siksi, että jos olisi merkittävästi ylipaineoinen, niin voisin esittää pitkä-aikaiselle sinkkuudelle varmasti verraten näkyvän syyn; tai oletuksen eli toisin sanoen jos olisin hoikempi niin kyllä sitten olisi enempi vientiä. Onkohan minulla erakoitumis -geeni, joka estää minua löytämästä sitä "oikeaa" - Estää, jopa niin tehokkaasti ja vahvasti, että en kaiken aikaa edes koe kumppanin puutetta mitenkään kovin isona ongelmana tai haittana, toisinaan jopa melkein päinvastoin. - Toisaalta uskottelen vakaasti itselleni, että jos ja kun löytäisin itselleni sen oman rakkaan... niin yhdessä voisimme olla paljon enemmän kuin mitä osaan kuvitellakaan. - Geenini ovat varmaan syynä mielikuvitukseni rajallisuuteenkin.