Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies pidä lyhyistä naisista, hän on luuseri vai?

Vierailija
07.06.2016 |

Kimpussa on pyörinyt jo monta kuukautta hoikka, pieni hippiäinen. Sanoin hänelle, että en jaksa kiinnostua vakavasti, kun naisihanteeni on pitkähkö ja muodokas. Meillä on pituuseroa yli 25 cm, eikä se ole sänkypuuhissakaan kovin hyvä asia. Nyt tämän pienen ja laihan ystävä haukkui minut maanrakoon, kun haen hänen sanojensa mukaan "isotissistä lehmää" ja olen naurettava luuseri. Kun on jutut tuota tasoa, olen vain tyytyväinen, kun tuli ajoissa kerrottua, että kokoero häiritsee, sillä nyt alkoi häiritä myös ystävä. Onko niin, että mies ei saa haaveilla pitkästä (yli 175) naisesta? Aika moni nainen on suoraan sanonut, että etsii kaltaistani pitkää miestä. Nainenko voi asettaa ulkonäölle toiveita olematta törkeä ja mies ei?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainenkaan ehkä voi suoraan sanoa miehelle, ettei kiinnosta, kun mies on liian lyhyt tai liian pitkä.

Vierailija
2/41 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sinä haaveilla ihan mistä haluat, mutten todellakaan ole koskaan sanonut suoraan ihmisille, mikä on syynä torjumiseeni - ihan on aina riittänyt, etten ole kiinnostunut. Mutta minua aina kuitenkin vähän huvittaa ihmiset, joilla on noin äärimmäisen tarkat mieltymykset ulkonäön suhteen. Olen itsekin kaunis nainen, mutta kyllä minulle on kelvannut eri pituiset ja näköiset miehet. Yleensä sitten luonteenpiirteet ovat olleet harvinaisempia, kuin joku tietty standardipituus.

Ja ohis tämäkin, mutta mitä tämä naisten pituuskeskustelu miesten pariutumisvalinnoissa täällä aina on? Ei minua haittaa, että jotkut miehet haluavat pitkiä naisia (olen itse 160cm), koska aina minulle on riittänyt miehiä, jotka haluavat taskukokoisen naisen. En ymmärrä, miten tuo pituus nyt jaksaa aina puhututtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitikö sun mennä sanomaan ulkonäöstä mitään? Miksi et vain sanonut, että et ole kiinnostunut ja sillä hyvä?

Vierailija
4/41 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudesta jauhetaan koska palstalla päivystävä asperger-mies ilmeisesti aidosti kuvittelee että pituus estää häntä pariutumasta eikä Asperger. Osa asseista on valtavan pihalla häiriönsä vaikutuksista elämäänsä. Esim Henna kirjoitti tänne loukkaantuneena kun hänestä oli kirjoitettu lausuntoon että jankkaa. Ei ilmeisesti millään tasolla ymmärrä ongelmaansa. Miten voi assille tulla yllätyksenä tuo.

Vierailija
5/41 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pitikö sun mennä sanomaan ulkonäöstä mitään? Miksi et vain sanonut, että et ole kiinnostunut ja sillä hyvä?

Jos toinen tivaa ja tivaa, miksei kiinnosta ja tavataan vielä ja hän tulee illalla käymään, niin kyllä rautahermoisempikin kaveri lopulta paljastaa syyn, miksei kiinnosta. Tämä nainen on sitkeä tapaus. Naiset itse toivovat, että sano suoraan, mikset ole kiinnostunut ja sitten kun sanoo, mennään kertomaan ihan ulkopuolisille ihmisille.

-aapee

Vierailija
6/41 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituudesta jauhetaan koska palstalla päivystävä asperger-mies ilmeisesti aidosti kuvittelee että pituus estää häntä pariutumasta eikä Asperger. Osa asseista on valtavan pihalla häiriönsä vaikutuksista elämäänsä. Esim Henna kirjoitti tänne loukkaantuneena kun hänestä oli kirjoitettu lausuntoon että jankkaa. Ei ilmeisesti millään tasolla ymmärrä ongelmaansa. Miten voi assille tulla yllätyksenä tuo.

Kuinka pitkä tuo as-mies on? Enpä ole ikinä täällä törmännyt as-mieheen, vain naisiin.

Vierailija
7/41 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tapauksen avulla yleistät kaikki lyhyet naiset? Ok. Käyttäydyit mokkamaisesti, muttei se susta luuseria tee.

Ps itse 166cm eli keskipituinen ja mies 186cm eikä kyllä oo seksissä mitään ongelmaa 20cm pituuserolla.

Vierailija
8/41 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saathan sinä haaveilla ihan mistä haluat, mutten todellakaan ole koskaan sanonut suoraan ihmisille, mikä on syynä torjumiseeni - ihan on aina riittänyt, etten ole kiinnostunut. Mutta minua aina kuitenkin vähän huvittaa ihmiset, joilla on noin äärimmäisen tarkat mieltymykset ulkonäön suhteen. Olen itsekin kaunis nainen, mutta kyllä minulle on kelvannut eri pituiset ja näköiset miehet. Yleensä sitten luonteenpiirteet ovat olleet harvinaisempia, kuin joku tietty standardipituus.

Ja ohis tämäkin, mutta mitä tämä naisten pituuskeskustelu miesten pariutumisvalinnoissa täällä aina on? Ei minua haittaa, että jotkut miehet haluavat pitkiä naisia (olen itse 160cm), koska aina minulle on riittänyt miehiä, jotka haluavat taskukokoisen naisen. En ymmärrä, miten tuo pituus nyt jaksaa aina puhututtaa.

Ymmärsit varmaankin väärin. Pointtini ei ollut se, etteikö lyhyille (160 cm) naisille riittäisi myös miehiä joka sormelle. Päin vastoin: luulisin että takuulla riittää ilman että jokaisen pitkän miehen täytyy olla kiinnostunut. Enkä ole nirso naisten suhteen. Kaikki pituushaarukassa 175-190 cm käyvät mainiosti, jos on mukava luonne. Tumma tai vaalea, sama se. Ihailen enemmän muodokkaita naisia, mutta olen seurustellut lukioaikaan myös hyvin hoikan kanssa. Sinä sanot olevasi kaunis, huolisit siis varmaan susiruman 130 kg ja 159 cm miehen? Naiset väittävät aika usein, ettei muulla ole väliä kuin luonteella, ja se on kaunistelua.

-aapee

Vierailija
9/41 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeen tapa kommunikoida tekee hänestä moukan. Mieltymyksiä on kaikilla, ja se on ihan ok - eikä sille edes juuri mitään voi.

Vierailija
10/41 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden tapauksen avulla yleistät kaikki lyhyet naiset? Ok. Käyttäydyit mokkamaisesti, muttei se susta luuseria tee.

Ps itse 166cm eli keskipituinen ja mies 186cm eikä kyllä oo seksissä mitään ongelmaa 20cm pituuserolla.

Tuo seksiasia ehkä riippuu parin omista mieltymyksistä. Esim. 69 onnistuu yli 20 cm erolla, mut on se vaan piirun verran helpompaa, jos pituusero on 15 cm kuin jos se on 30 cm. Ex-mies oli 190 cm ja mä 160 cm, joten kokemusta tästäkin.

Vierailija
11/41 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen tivaa ja tivaa, miksei kiinnosta ja tavataan vielä ja hän tulee illalla käymään, niin kyllä rautahermoisempikin kaveri lopulta paljastaa syyn, miksei kiinnosta. Tämä nainen on sitkeä tapaus. Naiset itse toivovat, että sano suoraan, mikset ole kiinnostunut ja sitten kun sanoo, mennään kertomaan ihan ulkopuolisille ihmisille.

-aapee

Totta, että nainenkaan ei sais mennä ystävälleen kertomaan teidän välisistä jutuista. Tuo ystävä taitaa olla wt-porukkaa. Tuollainen kielenkäyttö (isotissinen lehmä) on melko törkeetä. Eihän asia ees kuulu sille ystävälle. Mut seuraavalla kerralla ehkä osaat olla hiljaa kiinnostuksen puutteen syistä.

Vierailija
12/41 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia naisia näkee silloin tällöin. Baarissa joskus joku n. 160cm nainen yritti pokaa mun poikaystävää ja kun poikaystävä totes, et seurustelee mun kanssa ja otti mua kädestä kiinni, tämä nainen haukkui poikaystäväni homoksi ja mut transuksi.

180cm korkokenkiä käyttävä nainen

Vierailija
13/41 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pituus ole yhtä hyvä peruste kuin finnisyys tai lihavuus? Minusta finniset miehet on aika ällöjä. Lihavat ukot taas hikoilee liikaa, en varmaan huolis suhteeseen. Täällä on taas mielensäpahoittajien kerho ihmettelemässä, että on moukkamaista, jos ei tahdo suhteeseen huomattavasti itseään pienemmän kanssa. Se on ihan yhtä hyvä syy kuin finnisyys tai ylenmääräinen hikoilu lihavuuden takia.

Vierailija
14/41 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pituutta oikein voi silleen verrata painoon, koska löllyvä ihra on kuitenkin henkilökohtainen valinta.

Vierailija
15/41 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se nyt noin ole. Monella ihmisellä on joku ulkonäköjuttu jota pitää kumppanissa tärkeänä, sulla se on tuo pituus. 

T: 158 cm :D

Vierailija
16/41 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuserosta haittaa sänkypuuhissa?! Hyvin ollaan pari lasta saatu vaikka pituuseroa on 32cm 😉

Vierailija
17/41 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö pituus ole yhtä hyvä peruste kuin finnisyys tai lihavuus? Minusta finniset miehet on aika ällöjä. Lihavat ukot taas hikoilee liikaa, en varmaan huolis suhteeseen. Täällä on taas mielensäpahoittajien kerho ihmettelemässä, että on moukkamaista, jos ei tahdo suhteeseen huomattavasti itseään pienemmän kanssa. Se on ihan yhtä hyvä syy kuin finnisyys tai ylenmääräinen hikoilu lihavuuden takia."

- Pituus eroaa finnisyydesta ja lihavuudesta siinä, että sille on hyvin vaikea tehdä yhtään mitään.  - Lihavamoi ihminen voi -ainakin yrittää- laihtua. - Finnejä taas voi peittää ja ne voivat ajan mittaan parantua. Totta kai meistä jokainen saa asettaa unelmiensa kumppanille, mitä merkillisempiä tai vähemmän merkillisä kriteereitä, mutta ulkoisten ominaisuuksien perusteella se nyt on vain yleisemmin vähän turhaa. - Toisaalta usein melkein välttämätöntä, että mielenkiinto edes pikkuriikkisen heräisi, koska harva meistä on sokea ja niitä kauniimpiakin ajatuksia ei näe ja kovin saattaa olla vaikeuksia toteuttaa niitä kauniimpia ja jaloimpia tekoja siinä pienen-pienessä hetkessä, kun ensimmäisen kerran kohtaa toisen ja  tai kun haluaisi kokea, että juuri tuo onse minulle oikea. Tai tänään minä tapaan tulevan kumppanini. - En minä ainakaan ole montaa kertaa onnistunut. Mutta en väitä muutenkaan olevani täydellinen,mutta monessa suhteessa ihan varteenotettava vaihtoehto varmasti, monelle...    

Vierailija
18/41 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pituutta oikein voi silleen verrata painoon, koska löllyvä ihra on kuitenkin henkilökohtainen valinta.

Tutkimusten mukaan geenit säätelevät pitkälti, mihin painoon keho pyrkii.

Vierailija
19/41 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituuserosta haittaa sänkypuuhissa?! Hyvin ollaan pari lasta saatu vaikka pituuseroa on 32cm 😉

Seisoen takaapäin on varmaan aika hankalaa tai kuusysissä, joka on mun lemppari. Naisen on helpompi myös liikkua päällä, jos ei ole tosi pieni kooltaan. Tuskin tässä siittämistä tarkoitettiin, vaan asentojen rajallisuutta....

Vierailija
20/41 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap ei ihan nappiin tuota juttua hoitanut, mutta ymmärrän kyllä hän pointtinsa. Olen itsekin aika pitkä mies ja useinkin naiset jotka minua lähestyvät kommentoivat jotain "pidän pitkistä miehistä" tai vastaavaa. Mutta tuntuu olevan ihan kamala rikos jos siihen vastaa "minäkin pidän pitkistä naisista".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän