Naiset: "miehet liian ronkeleita naisten suhteen". Miehet: "naiset liian ronkeleita miesten suhteen".
Minkä ihmeen takia edes parisuhdetta haluatte, jos on olevinaan niin vaikeata? Tyydy tasoiseesi kumppaniin, tai ole hiljaa. Tämä koskee sekä miehiä että naisia. Olette täysin harhaisia kuvitelmissanne ja kriteereissänne. Voitte haaveilla ihan millaisista kumppaneista tahansa, mutta se mihin on oikeasti mahdollisuus, jos ylipäänsä mihinkään on täysin eri asia. Nykyisin on helpompaa elää ilman parisuhdetta kuin parisuhteessa, niin missä ongelma ja mistä kaikki ulina?
Kommentit (156)
Vierailija wrote:
Koska ihmiset on opetettu nykyään niin yksinkertaisiksi, että kaikkeen täytyy löytyä aina yksi ja vain yksi "syyllinen".
Mikään ei tänä päivänä saisi monen mielestä vaatia minkäänlaista pohdiskelua tai itsetutkiskelua, vaan kaikkeen täytyy löytyä vastaus muutamalla sanalla. Ja se on suunnaton vääryys, jos edes julkeaa ehdottaa omassa tekemisessä olevan jotain korjattavaa.
Tämän minäkin näkisin suurimmaksi syyksi. Mieluummin syytellään jotain abstraktia massa, kunhan vaan ei tarvitse ollenkaan sitä itsetutkiskelua harjoittaa ja ottaa selville millainen kumppani ja suhde itselle sopisi. Kun näitä ei tiedä, jää yksin tai päätyy huonoon suhteeseen. Mutta totta kai syy on muissa.
Vierailija wrote:
Minusta vain on aika jännä juttu, että Suomen Tinderissä en saa huomiota suominaisilta, mutta vuosittaisten lomamatkojeni aikana Tokion Tinderistä saan uuden naisen jokaiselle illalle. Ja ennen kuin joku alkaa aukomaan päätään, niin olen ihan tavallinen suomalainen mies, tosin osaan puhua sujuvaa japania. M28
Ehkä olet siellä eksoottinen ja täällä et 🤷 Joissain maissa porukka on myös länsimaisen passin perässä, mutta Japani tuskin on yksi niistä maista.
Vierailija wrote:
Mun kriteerit miehelle
Kiinnostunut juuri minusta
Kunnon kansalainen (hetkellinen työttömyyskin ok)
Mukava ja rauhallinen luonne
Ei foliohattuilua tai kovin ehdottomia mielipiteitä
Nauraa mun vitseille
Normaalipaino ja hyvä ryhti
Terveelliset elintavat
Hyvä hygienia ja tuoksu
Siistit hiukset ja parta (jos sellainen on)
Ehjät ja nykyaikaiset vaatteet
Tuollaisen kun löytäisin niin oisin onnellinen.
N41
Aivan hyvät kriteerit, enkä usko kenenkään niistä pahastuvan. Jokaisella saa olla omansa, eikä "huonon" kanssa kannata kokeilla, koska itsekseen oleminen on myös hyvä vaihtoehto.
Vierailija wrote:
Mun kriteerit miehelle
Nauraa mun vitseille
Terveelliset elintavat
Hyvä hygienia ja tuoksu
N41
Ok. Aikamoinen lista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ja miehethän ei nirsoile esim. ylipainosta....
Voi olla noinkin, mutta tuskinpa kukaan nainenkaan toivoo itselleen selkeästi ylipainoista/lihavaa miestä.
Kasvot ja koko olemus saattaa antaa anteeksi kiloja. Yleensä näin miehen kohdalla enemmän kun naisten. Valitettavasti. Monet läskit on olleet ihan ok. Tänään kaupassakin yks kalju läski raksamies. Pituus n. 190 cm, tai enemmän, Voih...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Voi olla noinkin, mutta tuskinpa kukaan nainenkaan toivoo itselleen selkeästi ylipainoista/lihavaa miestä.
Siis miehillä ja naisilla on molemmilla ulkonäkökriteerejä kumppanilleen, mutta naisten kriteerejä pidetään ( osa miehistä siis pitää) jostain syystä liian korkeina. Nainen ei halua lihavaa kumppania: kauhee nirso. Mies ei halua lihavaa kumppania: ei mitään reaktiota.
Vierailija wrote:
Mun kriteerit miehelle
Nauraa mun vitseille
Terveelliset elintavat
Hyvä hygienia ja tuoksu
N41
No mitä sulla on annettavaa?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mun kriteerit miehelle
Nauraa mun vitseille
Terveelliset elintavat
Hyvä hygienia ja tuoksu
N41
Aivan hyvät kriteerit, enkä usko kenenkään niistä pahastuvan. Jokaisella saa olla omansa, eikä "huonon" kanssa kannata kokeilla, koska itsekseen oleminen on myös hyvä vaihtoehto.
Yleensä hommat kariutuu vaan jo tohon ykköskohtaan, joka on kaikkein tärkein.
Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Voi olla noinkin, mutta tuskinpa kukaan nainenkaan toivoo itselleen selkeästi ylipainoista/lihavaa miestä.Siis miehillä ja naisilla on molemmilla ulkonäkökriteerejä kumppanilleen, mutta naisten kriteerejä pidetään ( osa miehistä siis pitää) jostain syystä liian korkeina. Nainen ei halua lihavaa kumppania: kauhee nirso. Mies ei halua lihavaa kumppania: ei mitään reaktiota.
Naiset haluaa 180cm ja miehet normaalipainoisen.
Kumman sukupuolen vaatimukset on realistisesti saavutettavissa?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minusta vain on aika jännä juttu, että Suomen Tinderissä en saa huomiota suominaisilta, mutta vuosittaisten lomamatkojeni aikana Tokion Tinderistä saan uuden naisen jokaiselle illalle. Ja ennen kuin joku alkaa aukomaan päätään, niin olen ihan tavallinen suomalainen mies, tosin osaan puhua sujuvaa japania. M28
Ehkä olet siellä eksoottinen ja täällä et 🤷 Joissain maissa porukka on myös länsimaisen passin perässä, mutta Japani tuskin on yksi niistä maista.
Eikä tup tatina edes pidä paikkaansa. Olen asunut Japanissa, ja tunnen ko maan ja sen deittailukulttuurin todella hyvin. Tuo mies jankuttaa tuota samaa joka ketjussa, milloin puhuu Aasiasta, milloin Japanista. Kyse on hänen fantasiastaan, ei IRL asiasta.
Mitä tuohon somekuviin ja käsittelyyn tulee, on miehiä jotka ihan tosissaan ehdottelevat ja lähes vaativat, että naisystävän pitäisi laittaa tekoripset ja tekokynnet, käyttää iltameikkiä päivittäin ja hommata täytettä mihin mies nyt haluaakin. Voidaan myös sanoa suoraan, että voisit reenata p ersettäsi isommaksi ja esitellään ihaillen somesta kuvia miehen mielestä hyvistä peristä. Ei todellakaan riitä, että on hoikka ja timmi (kun aina puhutaan ylipainosta niin ei riitä sekään että on hoikka, pitäisi olla liioitellen lihavan hinkit ja ahteri, mutta muuten hoikka, rasvaton ja selluton). Harva nainen, vaikkei olisi kehujenkaan perään, jaksaa kuunnella suoranaista ilkeilyä, varsinkaan jos ilkeilijäkään ei täydellinen hunksi ole.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mun kriteerit miehelle
Nauraa mun vitseille
Terveelliset elintavat
Hyvä hygienia ja tuoksu
N41
Aivan hyvät kriteerit, enkä usko kenenkään niistä pahastuvan. Jokaisella saa olla omansa, eikä "huonon" kanssa kannata kokeilla, koska itsekseen oleminen on myös hyvä vaihtoehto.Yleensä hommat kariutuu vaan jo tohon ykköskohtaan, joka on kaikkein tärkein.
Kariutuuko kuitenkin siihen "Mitä sulla on annettavaa?"
Vierailija wrote:
Kun sitä parisuhdetta ei haluta. Ihminen joka haluaa parisuhteen ottaa lopulta ihan mitä tahansa. Ihminen joka ei halua suhdetta ei kelpuuta mitään koska ei halua mitään. Yhä useampi ei halua mitään
Tämä, moni ei oikeasti vain halua parisuhdetta periaatteen vuoksi, vaan kumppanin tulee tuoda aitoa lisäarvoa elämään. Lapsia ei myöskään haluta, joten ei väkisin tarvitse hommata kumppania senkään vuoksi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Voi olla noinkin, mutta tuskinpa kukaan nainenkaan toivoo itselleen selkeästi ylipainoista/lihavaa miestä.Siis miehillä ja naisilla on molemmilla ulkonäkökriteerejä kumppanilleen, mutta naisten kriteerejä pidetään ( osa miehistä siis pitää) jostain syystä liian korkeina. Nainen ei halua lihavaa kumppania: kauhee nirso. Mies ei halua lihavaa kumppania: ei mitään reaktiota.
Jos nuo ovat ainoat kriteerit niin ihan yhtälailla kummankin.
Ok, ei siis tarvitse olla henkisesti terve, ei samaa arvomaailmaa.
Siis oikeasti, missä ihmeen porukoissa te oikein liikutte, jos tuollaiset ongelmat ja asenteet ovat teidän piireissänne ihan arkipäivää? En ole itse koko elämäni aikana tavannut yhtään ihmistä, joka puhuisi tai toimisi niin kuin te kuvailette. En yhtään, ikinä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos nuo ovat ainoat kriteerit niin ihan yhtälailla kummankin.
Aha!
Normaalipainoon pääsee, kun syö vähemmän kuin kuluttaa. Kerrotko miten voi kasvaa pituutta?
Toisaalta kun näkee kuinka paskoissa suhteissa ihmiset on (ja myönnän, olen itsekin ollut) niin ei voi olla ajattelematta että useamman kannattaisi olla vähän nirsompi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eli sinun mielestä -kaikki- naiset haluaa noin pitkän miehen? Missä tällainen on määritelty? Itse olen 158cm ja ei minua haittaa jos mies olisi lähellä minun pituutta.
Kai teillä oma tahto on?