Naiset: "miehet liian ronkeleita naisten suhteen". Miehet: "naiset liian ronkeleita miesten suhteen".
Minkä ihmeen takia edes parisuhdetta haluatte, jos on olevinaan niin vaikeata? Tyydy tasoiseesi kumppaniin, tai ole hiljaa. Tämä koskee sekä miehiä että naisia. Olette täysin harhaisia kuvitelmissanne ja kriteereissänne. Voitte haaveilla ihan millaisista kumppaneista tahansa, mutta se mihin on oikeasti mahdollisuus, jos ylipäänsä mihinkään on täysin eri asia. Nykyisin on helpompaa elää ilman parisuhdetta kuin parisuhteessa, niin missä ongelma ja mistä kaikki ulina?
Kommentit (156)
Välillä selailen teksti tv
Siellä oli naiselta hieno haku ilmoitus. Oletko pikkuhiljaa jo liian erakoitunut huoneistoosi ja kaipaisit seuraa ja poltat tupakkaakin ehkä. Aivan loistava hakuilmoitus. yleensähän vaaditaan terveitä elämäntapoja ja pitää olla täysin siisti. Toivottavasti sille tärppää.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
"Miten jonkun vieraan kielen osaaminen voi olla negatiivinen asia!? Eri"
Entäs jos mies osaakin sujuvasti thaita?
Valkeneeko se "menneisyyden painolasti"?
Eli ehkä mies on ollut parisuhteessa thaimaalaisen kanssa tai työskennellyt firmassa, jossa tuota kieltä on tarvittu, tai molempia. Eikö ihmisillä saa olla aikaisempia parisuhteita?
Tarkoitat sitä "menneisyyden painolastia". Mieluummin mahdollisimman vähän.
Miten vieraan kielen osaamisesta voi päätellä kuinka monta seurustelukumppania on ollut? Mitä väliä, jos olisikin seurustellut ulkomaalaisen kanssa? Ihmiset opiskelee ja työskentelee ulkomailla, ei se ole harvinaista. Ja kielen osaamiseen on muitakin syitä kuin seurustelu. Minäkin puhun sujuvaa espanjaa, koska asuin siellä lapsena ja kävin koulua, mutta koskaan en ole latinon kanssa seurustellut.
Vierailija wrote:
"puhua suomen lisäksi italiaa" Haiskahtaa "painolastilta"
Naurattaa. Töissä on italialaisia yhteistyökumppaneita ja välillä tulee komennuksiakin sinne, joten halusin opetella puhumaan edes auttavasti.
En ihmettele, että sinulla on vaikeuksia löytää naisystävää, kun maalailet piruja seinille ihan tyhjästä.
N41
Sun ei kannata vastata tuolle naisvihaajalle. Se on ihan turhaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pitää löytää oikea tapa treffata, jotta omat vahvuudet pääsee esiin. Muuten jää kilpailuissa häviölle.
Mitkä ihmeen kilpailut?
Kilpailua syntyy kun naiset tapaavat kymmeniä miehiä samaan aikaan ja miettivät kuka heistä on paras.
Ai se onkin näin päin? Yksi nainen tapailee kymmeniä miehiä! Mä kun olen täältä lukenut, että ne harvat alfat pyörittää kaikkia naisia ja kaikki muut miehet nuolee näppejään.
Naiset tapailevat juuri näitä miehiä.
Kaikki naiset tapailee samoja harvoja miehiä? Mitä nämä miehet tekee työkseen että niillä on aikaa siihen?
Mitä sä kyselet? Sä tiedät jo vastauksen! Ne on niitä lentäjä-kirurgi-alusvaatemalleja!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei olekaan mitään ongelmaa. Elelen onnellisesti yksikseni ja välillä pidän hauskaa parikymppisten mimmien kanssa pientä korvausta vastaan. :) M38
Eli sinulle nainen on kulutushyödyke. Oksettavaa, että kaltaisiasi miehiä edelleen löytyy.
Minusta tuo on paljon parempi että maksaa naisille, sen sijaan että yrittää hyväksikäyttää ilmaiseksi :D kuten tinderin fak boit
Vierailija wrote:
"Tuolla hinnalla ei anna kuin pirihùora tai ihmiskaupan uhri. Eli olet siis rikollinen."
Höpöhöpö!
Keski-Euroopan taksa on 50€, eikä siinä ole mitään erikoista.
Keski-Eurooppa on tunnettu ihmiskaupan uhreistaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei olekaan mitään ongelmaa. Elelen onnellisesti yksikseni ja välillä pidän hauskaa parikymppisten mimmien kanssa pientä korvausta vastaan. :) M38
Eli sinulle nainen on kulutushyödyke. Oksettavaa, että kaltaisiasi miehiä edelleen löytyy.
Minusta tuo on paljon parempi että maksaa naisille, sen sijaan että yrittää hyväksikäyttää ilmaiseksi :D kuten tinderin fak boit
Sä et halua käyttää vapaaehtoisesti alalla olevia. Meet tietoisesti ihmiskaupan uhrin luo.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Aina joku ilmaantuu vinkumaan jostakin 1% miehistä. No mitä sitten, jos joku haluaa parhaan mahdollisen kumppanin niin fyysisesti, henkisesti ja emotionaalisesti eikä tyydy vähempään, vaan on sinkku, niin mitä sitten!? Parinvalinta on tärkeä päätös, jos parisuhteessa haluaa olla.
Sehän siinä onkin, että nämä tavisnaiset saa tinderin kautta niitä top10% miehiä - mutta vain seksiseuraksi, ei parisuhteeseen. Siinä kestää usein melko pitkään ennen kuin tämä tavisnainen lopulta tajuaa, että hän ei näitä chadeja saa sitoutettua parisuhteeseen. Lopputulemana on sitten joko crazy catlady tai betanahjuksen kanssa väkisin perheidylliä kituuttava katkera vaimo.
Miten se olis parempi, että jättää chadit väliin ja siirtyy suoraan betanahjuksen kanssa väkisin per
Oletko tyhmä vai ihan tosi tyhmä? Jos nainen jättää nämä chadien haaremit väliin, niin hän ei totuttaudu näihin oman tasonsa yläpuolella oleviin komeisiin p anomiehiin. Tämän johdosta se tavismies sitten tuntuu hyvältä ja omantasoiselta kumppanilta tavisnaiselle; avioliitto ja perhe on onnellinen. Oliko vaikeaa sisäistää tämä logiikka
Kaikki komeat miehet eivät ole panomiehiä, osalla on ihan moraali ja erilaiset arvot. Komeus on myös häilyvä käsite, jokaisella on oma näkemys siitä. Edelleen tuossa logiikassasi naisten tulisi valita kumppanikseen sellaisia, jotka eivät ole mieluisia. Ei ihmiset nyt vaan toimi niin. Ja mitä ihmettä nämä tavismiehet ja -naiset ovat, iso osa kansasta on aika tavallista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sä et halua käyttää vapaaehtoisesti alalla olevia. Meet tietoisesti ihmiskaupan uhrin luo.
Ööm nainen olen itse :D mutta joo toivottavasti tuo eka kommentoija käyttää suomalaisia vapaaehtoisesti alalla olevia!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ööm nainen olen itse :D mutta joo toivottavasti tuo eka kommentoija käyttää suomalaisia vapaaehtoisesti alalla olevia!
Minäkin ajattelen, että parempi jos käyttää vapaaehtoisesti seksityötä tekevien palveluita, kuin huijaa tyhjillä parisuhdelupauksilla naisia deittisivustoilta kertapanoiksi. Siinä sentään on jotenkin reilu peli, kun ostetaan palvelua ja kumpikin tietää tilanteen ja suostuu siihen. Eri
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Naiset asettaa tiukat kriteerit miehille, mutta jos mies tekee saman naisille, niin naisten ego ei kestä sitä.
Mitkä naisten mainitsemat kriteerit tässä ketjussa ovat tiukkoja?
Ettei naiselta saa vaatia mitään?
Kumppanille voi olla ihan mitä kriteerejä tahansa. Se on sitten eri asia löytyykö kriteerien mukaista kumppania. Koskee ihan kumpaakin sukupuolta. Toista ei voi kuitenkaan vaatia muuttumaan sellaiseksi kuin itse haluaa unelmakumppanin olevan, hän joko on sitä valmiiksi tai sitten ei ole. Se pitää ihan jokaisen hyväksyä. Jos tutustumisen ja tapailun alussa huomaa, ettei toinen täytä kriteereitä, joskus vasta pidemmällä suhdetta tämä valkenee, niin silloin täytyy miettiä hyväksyykö sen ja elää sen asian kanssa, vai päättääkö suhteen. Valheellista kuvaa itsestään ei kannata antaa, se kosahtaa varmasti.
Mulla ei ole kovia kriteerejä, koska olen läski. Niinpä on vientiä. Nyt oon 15 vuotta vanhemman miehen kanssa, joka on kyllä ikäluokassaan korkeatasoinen. Jos hän olisi nuorempi, niin mahdollisuuteni olisivat nollassa.
Vierailija wrote:
Mistä sen tason nyt edelleenkään tietää?
Siitä, mihin kykenee. Useimmat löytävät kumppanin. Montakin. Tasopöljät eivät löydä.
Itselläni häämöttää kolmas avioliitto. Yksin olen ollut v. 1984 jälkeen 6 vuotta, jolloin tapailin seksin merkeissä kivaa ihmistä, mutta yhdessä ei asuttu.
Vierailija wrote:
Mulla ei ole kovia kriteerejä, koska olen läski. Niinpä on vientiä. Nyt oon 15 vuotta vanhemman miehen kanssa, joka on kyllä ikäluokassaan korkeatasoinen. Jos hän olisi nuorempi, niin mahdollisuuteni olisivat nollassa.
Ei saa tappaa nauruun! Mäkö vaihtaisin vapauden ylivelkaantuneen pakkasen kutistaman 10cm vehkeen omistavaan plussapalloon?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei saa tappaa nauruun! Mäkö vaihtaisin vapauden ylivelkaantuneen pakkasen kutistaman 10cm vehkeen omistavaan plussapalloon?
Vähän kryptinen nyt... Kellä se kymmensenttinen on? Mulla ei oo vehjettä, ei ainakaan, kun viimeksi tarkistin.
Tarkoitat sitä "menneisyyden painolastia". Mieluummin mahdollisimman vähän.