Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Netissä tavattu mies ja lupailut..

Vierailija
06.06.2016 |

Miksi mies, jonka kanssa on synkannut loistavasti ja molemmat ovat olleet innostuneita tapaamaan, ei kuitenkaan ehdota päivää sille tapaamiselle??

Ärsyttää, kun asiat jäävät leijumaan ilmaan mutta en viitsi kokoajan itse olla kyselemässä että koska, koska. Toisaalta ottaa päähän odotella tapaamista, jota ei ehkä koskaan edes tule.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis itse et voi ehdottaa? Tai sanoa, että "olis kiva tavata" ja katsoa, mihin se johtaa.

Vierailija
2/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis itse et voi ehdottaa? Tai sanoa, että "olis kiva tavata" ja katsoa, mihin se johtaa.

Keskustelu on ollut jo sillä asteella, että "toivottavasti tapaamme pian" ja "haluaisin kovasti nähdä sut" (molemmin puolin). Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu. Ei voi lyödä tapaamista lukkoon kun on otettava perheen menot huomioon.

Vierailija
4/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on perhe tms.

Vierailija
5/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt miehestä vain kuvia etkä ole esim skypettänyt? Jos näin on niin voi olla että ei ole kuvassa esiintyvä henkilö ja tämän takia ei ole edes aikomusta nähdä sinua

Vierailija
6/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu on ollut jo sillä asteella, että "toivottavasti tapaamme pian" ja "haluaisin kovasti nähdä sut" (molemmin puolin). Ap

Ok. No joko mies ei tiedä omista aikatauluistaan tai sitten jos toi tosiaan jää puheen tasolle, niin ehkä mies ei ole sitten tosissaan.

Aseta itsellesi joku aikaraja tuon kanssa, älä jää roikkumaan tuohon. Harmittaahan se, mutta ei voi mitään.

Vierailija
7/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko hämää, eihän se ole mitään luvannut...

Nyt sitten viimeisen kerran ehdotat, että sopiiko, jos nähdään ensi viikon torstainen kl x siellä ja siellä.

Vierailija
8/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus sulla! Mun tilanne sama, oltiin jo sovittu tapaamista, joka peruuntui koska sairastuin.. Sitten mies ehdotti uutta tapaamista, mutta en sitten sopinut sitä varmaksi, sitten mies hävisi kokonaan kuvioista on siis ollut offline viikon.. Eli mitä tästä voi ymmärtää..?? Harmittaa koska olin hänestä kiinnostunut enkä oikein ymmärrä tuollaista käytöstä että vaan häviää.. epäkohteliasta!

Mutta ap kannattaa selvittää ja kysyä treffit, sen tietää sitten ja ei jää vaivaamaan olisiko pitänyt kysyä! Tsemppiä! :)

Vierailija
9/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt välttämättä varattu, mutta saattaa tapailla useampaa

Vierailija
10/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko hämää, eihän se ole mitään luvannut...

Nyt sitten viimeisen kerran ehdotat, että sopiiko, jos nähdään ensi viikon torstainen kl x siellä ja siellä.

No aavistuksen otan kyllä lupailuna, jos puhutaan tähän tyyliin, että: "kun näemme..." Tai "järjestetään mahdollisimman nopeasti aikaa toisillemme".. Ap, joka kiittää vastauksista :)

Vierailija
11/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideitti nyt vaan on monesti tuollaista arpomista ja katselua. Tuntuu, että puolet väestä on autisteja tai muuten sosiaalisesti kyvyttömiä. Jotain 5min kahvitteluakin pitää suunnitella viikkoja... ja sitten noi katoamiset ottaa päähän. Vihreä palaa kyllä, mutta joku parempi tuli varmaan juttusille, niin vanha unohtuu. 

Vierailija
12/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos katoaa, että ei pala vihreä.. viikkoon. Menin kyllä sanomaan miehelle että en tykkää ripustautujista, olen nyt tajunnut että olisihan sitä ollut kiva kuulla siitä tyypistä, mut tais löytää muuta tekemistä.

Vierailija
13/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin selkeästi varattu.

Vierailija
14/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä jos on viikon poissa, niin varmasti on varattu, harmittaa että toiset huijaa ihan tahallaan. No Kait siellä netissä kivojakin tyyppejä on... :)

Mitä ap päätit oletko yhteydessä deittiin?

Vierailija
15/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä jos on viikon poissa, niin varmasti on varattu, harmittaa että toiset huijaa ihan tahallaan. No Kait siellä netissä kivojakin tyyppejä on... :)

Mitä ap päätit oletko yhteydessä deittiin?

Pakko mun on kai kysyä suoraan, koska mua asia vaivaa. Molemmat vaihtoehdot harmittaa (kysyminen eli perässä juokseminen sekä se, jos vaan antaa koko jutun kuivua kasaan mitään kysymättä :D) eli miten tässä nyt sitten toimisikaan.. Ap

Vierailija
16/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy toki, sitten tiedät. Jos tyyppi on sun arvoinen niin se vastaa ja on ok, mut jos ei saa tultua treffeille niin sit kannattaa unohtaa koko tapaus.

Vierailija
17/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos katoaa, että ei pala vihreä.. viikkoon. Menin kyllä sanomaan miehelle että en tykkää ripustautujista, olen nyt tajunnut että olisihan sitä ollut kiva kuulla siitä tyypistä, mut tais löytää muuta tekemistä.

Minä teen noin, jos tapainen jotain, en roiku silloin netissä. Puhun nyt siis tilanteesta, jolloin käydään treffeillä. Sitten kun seksi tulee kuvioon, poistan tai ainakin piilotan profiilin. Netissä on pakko jutella monen kanssa, koska lopulta ehkä yhden kanssa kymmenestä saa treffit aikaiseksi.

Vierailija
18/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme viimeksi perjantaina olleet yhteydessä. Onko mielestänne näin maanantaina liian hätäistä alkaa vonkua sitä tapaamisajankohtaa vai odottaisinko vielä muutaman päivän, josko miehestä kuuluisikin oma-aloitteisesti jotain?

Ei herravarjele miten vaikeaa tämä deittailu nykyään onkin xD...Tulee näistä tauoista yhteydenpidossakin heti sellainen olo, että toista ei taida kiinnostaa, vaikka eihän se välttämättä niin ole..kai.. Ap

Vierailija
19/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin niin ihmisiä pidetään varalla ja pelaillaan miten itelle sopii parhaiten. Minusta olisi reilua sanoa suoraan miten asiat on.

Ap ihan hyvin voit kysellä kuulumisia, mutta Kait sitä ollaan yhteyksissä jos on kiinnostusta.. Tsemppiä!

Vierailija
20/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun netissä tavattu mieheni ei pelaillut ollenkaan, eikä kadonnut päiviksi ja oisi halunnut soitellakin päivittäin

ainoastaan ne jotka pyörittää useita eikä ole lainkaan tosissaan tekee noita katoamistemppuja