Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku muu lukenut Kirkkoherra Clementin tutkimuksia-kirjasarjaa?

Vierailija
26.04.2026 |

Aloitin juuri ja tykkään tosi paljon. Ensimmäisesta osasta on tehty sarjakin, Murha ennen iltahartautta. Sekin oli hyvä. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy lukea

Vierailija
2/6 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut just tuon mistä nyt sarja tv1sellä. Cozy crimeä, mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut kolme osaa ja se viimeinen oli aika huono, valitettavasti. Siinä juututtiin ihan liikaa uskonnon kiemuroihin. Muutenhan vanhanaikainen vähän jahkaileva tyyli on sarjan suola. Ihana tunnelma. TV-sarja oli minusta hyvä, mutta oliko se ratkaisu kumminkin eri kuin kirjassa? Kirjassahan ratkaisu oli muistaakseni aika absurdi.

Vierailija
4/6 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut kolme osaa ja se viimeinen oli aika huono, valitettavasti. Siinä juututtiin ihan liikaa uskonnon kiemuroihin. Muutenhan vanhanaikainen vähän jahkaileva tyyli on sarjan suola. Ihana tunnelma. TV-sarja oli minusta hyvä, mutta oliko se ratkaisu kumminkin eri kuin kirjassa? Kirjassahan ratkaisu oli muistaakseni aika absurdi.

Mun mielestä se viimeinen oli just paras. Uskonto kiinnostaa minua ja oli myös hienosti kuvattu miten Daniel kamppailee komisario Neil Vanloohon tuntemansa rakastumisen tunteen kanssa. Odotan jo innolla milloin tulisi neljännen osan suomennos, vaikka voisinhan sen tilata englanniksikin.

Vierailija
5/6 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se viimeinen oli just paras. Uskonto kiinnostaa minua ja oli myös hienosti kuvattu miten Daniel kamppailee komisario Neil Vanloohon tuntemansa rakastumisen tunteen kanssa. Odotan jo innolla milloin tulisi neljännen osan suomennos, vaikka voisinhan sen tilata englanniksikin.

Joo, kyllä minäkin aion sarjan parissa jatkaa. Ehkä siinä viehättääkin se, että siinä on jotain hiomattomuutta, ei ole "laskelmoitu" uskonnon määrän ym. kanssa vaan annettu palaa. Minusta toisen kirjan loppu oli hieno, pakahduttava.

Vierailija
6/6 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä minäkin aion sarjan parissa jatkaa. Ehkä siinä viehättääkin se, että siinä on jotain hiomattomuutta, ei ole "laskelmoitu" uskonnon määrän ym. kanssa vaan annettu palaa. Minusta toisen kirjan loppu oli hieno, pakahduttava.

Kyllä. Minua kävi kyllä tosi sääliksi kirkkoherra Danielia, joka luuli että Neil on myös rakastunut häneen, vaikka olikin rakastunut lordi de Flouresin tyttäreen Honoriaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän