Miten ikisinkkumies voi löytää naisen jonka kanssa mennä parisuhteeseen ja perustaa perhe?
Olen ikisinkku ja introvertti. Deittisovelluksia olen käyttänyt mutta luovuin niistä.
Töissä käyn ja ihan tasapainoinen sekä rento mieshenkilö olen.
Tasoista en jaksa puhua, tiedän että olen alhaista tasoa tai ihan maksimissaan keskitasoa.
M33
Kommentit (17)
Olet alhaista tasoa joten sun kuuluu yrittää vain alhaisen tason naisia. Hommaa hyvä status työelämässä, opiskele, kerrytä omaisuutta ja panosta ulkonäköösi niin saat ehkä kauniita naisia.
Ryhdyt kirjoittelemaan jonnekin harrastusryhmään AVn sijaan
Vierailija kirjoitti:
Kuten minne?
M33
Vierailija kirjoitti:
Olet alhaista tasoa joten sun kuuluu yrittää vain alhaisen tason naisia. Hommaa hyvä status työelämässä, opiskele, kerrytä omaisuutta ja panosta ulkonäköösi niin saat ehkä kauniita naisia.
Miksi pitää saada kaunis nainen?
Teetät t-paidan, jossa lukee etupuolella "etsin naista parisuhteeseen " ja selkäpuolella "saa tulla juttelemaan" ja menet istuskelemaan vaikka kotikaupunkisi torikahvilaan.
Jos olet introvertti, miksi haluat perheen? Millaisen perheen? Mitä perheellisyys sulle merkitsee? Vanhemmuus? Isyys?
Miksi olet ikisinkku? Ne syyt kertovat, mikset tähän mennessä ole ollut suhteissa.
Haluaisitko oikeasti asua vaimon ja lasten kanssa yhdessä, jolloin siinä on monta ihmistä, joiden tarpeet sun pitää ottaa huomioon? Ootko aivan varma että haluat sellaista?
Mitäpä jos kokeilisit ensin löytää naisen, jonka kanssa viihdyt niin hyvin, että haluat viettää hänen kanssaan aikaa? Ja miettikää vasta sitten, haluatteko vanhemmiksi?
Lähde lomalle Aasiaan, esim Thaimaa. Valittele siellä paikallisille, miten olisi mukava jo avioitua ja perustaa perhe. Halukkaita ehdokkaita on kohta jonossa. Olen nainen, mutta näin varmaan tekisin itse, jos olisin ap:n tilanteessa. Siellä ap on huipputasoa.
Vierailija kirjoitti:
No mitä sinä harrastat? Mistä olet kiinnostunut?
Kun täältä pitää kysyä, niin oikea vastaus on "ei mistään".
Se on nykyään käytännössä mahdotonta. Mies täydellisellä hiusrajalla vie kaikki naiset.
Toivoa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten minne?
M33
Jos tänne kirjoittelet, saat kaiken toivon heittää...
Minulle introverttina naisena kynnys siihen, että lähtisin tuntemattoman kanssa treffeille on varmaan 0% luokkaa. Helpoiten minut saa parisuhteeseen joku jonka tunnen jo ennestään, eli opiskelu tai työkaveri. Sekin vaatii sitä, että on jo sellainen tuttu ja turvallinen olo, ollaan käyty lounailla ja juteltu ihan normaaleita asioita ilman mitään pariutumisagendaa.
Miten ihmeessä joillain riittää energiaa tähän samaan jankkaukseen koko ajan
Ei tule onnistumaan. Opettele yksineläjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Se on nykyään käytännössä mahdotonta. Mies täydellisellä hiusrajalla vie kaikki naiset.
Toivoa ei ole.
No se nyt on ensimmäisiä ehtoja että kunnon hiukset on päässä. Tietenkin hyvät hampaat ja pituutta väh 175cm.
Voita lotossa 10 miljoonaa ja kerro siitä julkisesti niin saat heti 100 kosintaa naisilta.
Ei mitenkään?