Huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksenne?
Kenkä Marskissa on pystyyn kuollut tunnelma. Myyjät hiippailee oudosti tarjoamatta kuitenkaan apua. Yhdessä kukkakaupassa mulle ei myyty kukkapuskaa kun myyjä kuuli, että vien sen sairaalaan. Puhelinpalvelut hävyttömän usein ikäviä kokemuksia. Kai se puhelimessa on niin helppo (piilo)vittuilla.
Kommentit (1350)
Vierailija kirjoitti:
Tykkimäen kahvilassa ehkä 10 vuotta sitten oli maailman epäystävällisin myyjä, joka huusi ja tiuski. Kun pyysin tositetta korttimaksusta, joka ei jostain syystä mennyt läpi (halusin varmistaa, ettei nainen huijaa), tämä nuori nainen menetti hermonsa täysin. Kun olin maksanut toisella kortilla ja päässyt eroon hänen "palveluksistaan", istuimme pöytään. Sitten lapsen jäätelö putosi lattialle. Menin ostamaan uutta ja totesin, että lapsen jäätelö putosi lattialle, pitää ostaa uusi. Jossain muualla olisi varmaan annettu uusi jäätelö ilmaiseksi, mutta ei Tykkimäellä. Sen sijaan nainen alkoi veetuilla siitä maksukortista, joka ei toiminut. Toivottavasti hän on aikuistuttuaan valinnut jonkin muun kuin palvelualan.
Ihan kuin ma mu taksikuski Tampereella. Mittari ei päällä, muka rikki, sitten ei ollut antaa vastarahaa. Lopulta löytyi vastaraha takakontista, kun 15 minuuttia kinattiin. Onneksi on parin luotettavan taksikuskin numero nyt puhelimessa, jos tarvii taksia käyttää.
Kauan sitten kampaaja totesi minulle, että sinun pitäisi ehostaa ( meikata ) itseäsi... olin 20-v ja enkä edelleenkään ehosta muuta kuin juhliin mennessäni. Hyvin olen pärjännyt ilman ehostusta.
Ei tämä nyt läheskään kaikkein huonoin ole, mutta viime aikoina eniten ihmetyttänyt. Jouduin sulkemaan luukku-sähköpostini kun en halua siitä maksaa. Tuohon sähköpostiin lähetettiin kännykkälaskuni aina hyvissä ajoin ennen eräpäivää. Tämän kanssa ei ollut koskaan ongelmia. Olin sitten hetken ilman sähköpostia ja pyysin laskun lähettämistä kotiin. Laskupa ei ole vieläkään saapunut, vaikka eräpäivä on keskiviikkona. Tein sitten uuden gmail-sähköpostin ja ilmoitin jo, että sinne sitten jatkossa laskut. Jouduin myös käymään kännykkäoperaattorin liikkeessä pyytämänsä, että tulostavat laskun siellä kun en ole sitä saanut. Onneksi tulostus onnistui ja laskunkin olen jo maksanut. Jäi vain ihmetyttämään, että ovatko koskaan edes tuota laskua lähettäneet vai onko posti mokannut. Lasku on siis päivätty jo 25.5.2022.
Kuopiossa eräällä shell huoltoasemalla asiointi (asiasta riippumatta) on ollut muutaman kerran melko erikoista ja jopa luokattoman huonoa. Siellä on joku hiton maalaisjuntti, jolla ei mitään käsitystä asiakaspalvelutaidoista, töissä joka kiroilee ja aukoo päätään asiakkaille.
(Enkä siis tarkoita kahvilassa työskenteleviä)
Kävin viime viikolla dressmanissa ja ostin lähes sadalla eurolla vaatteita miehelleni lahjaksi. Vaatteet esim. Paidat laitettiin pinoon ja taitettiin keskeltä ja työnnettiin kassiin. Olivat ryppyisiä kun otin kassista ja ajattelin soittaa asiasta itse liikkeeseen, että kyllä vähän harmitti kun ei voitu siististi laittaa. Että kehtaako näitä antaa lahjaksi tai edes palauttaa jos ei ole sopivia, että voisivatko vähän kiinnittää asiaan huomiota. Näsäilevä vastaus puhelimessa no kyl mä olin must ne viikannu ei kyllä ollut, kun sen takia soitin no miten sä olisit niinku halunnu että ne laitetaan sinne pussiin?. Sillälailla...viikattuna... hiha ja toinen hiha ja sitten kasaan siististi joka paita??? Kohtuuton pyyntö VAATEKAUPALTA? Ilmeisesti suoraan annettu palaute oli ärsyttävää niin ihmetellään täällä palstalla sitten.
Imatran Honkaharju.
Sori nyt vaan Eksote.
3 vuoden ajan olen käynyt valittamassa samasta vaivasta ja aina vaan vaihtuvat (ei-ihan-suomenkieliset) keikkalääkärit kehottavat lopettamaan tupakoinnin ja tulemaan uudelleen jos vaivat jatkuvat. En ole siis ikinä edes tupakoinut.
Miksi Suomessa on julkista terveydenhuoltoa jos ei siellä ketään kiinnosta tehdä töitä? Ei minuakaan sitten kiinnosta maksaa terveyskeskusmaksuja. Ja päivystykseen en kyllä soita enää ikinä.
Terveisin: kuolemaa pelkäävä
The_Purge kirjoitti:
Huonoin asiakaskokemus: Hallitus, eduskunta, oppositio sekä kaikki poliittiset puolueet: nämä ovat pettäneet asiakkaansa eli veronmaksajat joita on rahastettu kaksi vuotta (2v) säälimättä yhä enemmän...
Joo, mutta onhan tässä paljon tapahtunut kehitystä, verrattuna muutaman vuoden takaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kävin viime viikolla dressmanissa ja ostin lähes sadalla eurolla vaatteita miehelleni lahjaksi. Vaatteet esim. Paidat laitettiin pinoon ja taitettiin keskeltä ja työnnettiin kassiin. Olivat ryppyisiä kun otin kassista ja ajattelin soittaa asiasta itse liikkeeseen, että kyllä vähän harmitti kun ei voitu siististi laittaa. Että kehtaako näitä antaa lahjaksi tai edes palauttaa jos ei ole sopivia, että voisivatko vähän kiinnittää asiaan huomiota. Näsäilevä vastaus puhelimessa no kyl mä olin must ne viikannu ei kyllä ollut, kun sen takia soitin no miten sä olisit niinku halunnu että ne laitetaan sinne pussiin?. Sillälailla...viikattuna... hiha ja toinen hiha ja sitten kasaan siististi joka paita??? Kohtuuton pyyntö VAATEKAUPALTA? Ilmeisesti suoraan annettu palaute oli ärsyttävää niin ihmetellään täällä palstalla sitten.
?? Oliko tämä esimerkki pahimmasta asiakaasta vai palvelusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta otettiin peräaukosta klamydianäytettä ja virolaiselta vaikuttava hoitaja labrassa sanoi ääneen "no kiva!", kun katsoi mitä testejä otetaan. Oli jotenkin järkyttynyt, että joutui sen ottamaan. Oli vaivaantuneen oloinen, Mutta itse olin miehekkäästi rentona ja kiitin vielä, ehkä se oli hänelle vielä niin uutta. Että kaikkea ne joutuu testaamaan. Että kyllä mä ymmärrän. Varmaan harjoitus karaistaa.
t.mies
"Tämä tarina kertoo sinusta paljon."
No enemmän se kertoo näytteenottajasta. Ja seuraava sinun asenteista.
Change Lingerien tuputtaminen.
Ilmoitin että haluan katsoa rauhassa ympärilleni. Parin minuutin päästä sama myyjä (joka on kytännyt sen koko ajan tiskin takana) tulee viemään minua koppiin. Kerron, etten halua sovittaa, haluan vain katsoa.
Kun vihdoin otan yhden setin pukukoppiin myyjä tulee raottamaan verhoa ja kysymään onko koko sopiva. Meni kuppi nurin. Ilmoitin, että on se nyt prkle kun ei saa rauhassa olla. Lähdin vetämään.
Kun juttua sitten MOTilta niin ymmärsin hyvin miksi noin pskaa toimintaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta otettiin peräaukosta klamydianäytettä ja virolaiselta vaikuttava hoitaja labrassa sanoi ääneen "no kiva!", kun katsoi mitä testejä otetaan. Oli jotenkin järkyttynyt, että joutui sen ottamaan. Oli vaivaantuneen oloinen, Mutta itse olin miehekkäästi rentona ja kiitin vielä, ehkä se oli hänelle vielä niin uutta. Että kaikkea ne joutuu testaamaan. Että kyllä mä ymmärrän. Varmaan harjoitus karaistaa.
t.mies
"Tämä tarina kertoo sinusta paljon."
No enemmän se kertoo näytteenottajasta. Ja seuraava sinun asenteista.
Hyi 🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
K-ruokakaupassa.. Otin pikaloton ja jäin sitä kuponkia odottelemaan. Kassa alkoi vain vetelemään toisen ostoksia, eikä elettäkään siihen kuponkiin.. No, sitten ajattelin, että ei sitä sitten tullutkaan, että se lappu tipahti jonnekin kai ja lähdin menemään. Kohta tuo kassa huutaa kuin hengenhädässä, että kenen lotto tänne jäi... siis olisi juossut perään, ennen kuin alkaa huutamaan. Eikä edes anteeksi pyytänyt.
Annoin palautetta, mutta onneksi ruokaa saa muualtakin.
Inhimillinen erehdys jonka kassa yritti korjata. Sinäkin voit avata suusi.
Einei tylyin mutta outoa palvelua Lappeenrannan kierrätyskeskuksessa. Kierrätyskeskuksessa on esim. Vaatteet hinnoiteltu niin, että esim. Puserot euron ja takit 4 euroa. Jos hinta on näistä poikkeava, niin vaatteessa on erikseen hintalappu. Löysin kivan ulkoilutakin, jota ajattelin tuunata ja katsoin, ettei ole hintaa. Niin oletin tietysti, että hinta on 4 euroa. Menin kassalle, niin tärkeän oloinen miesmyyjä (ovat usein työllistettyjä) alkoi arvioimaan hintaa, että mitähän tästä pyytäisi, tämähän on ainakin 20 euron takki siisti yms. Olin ihan ihmeissäni. Sanoin, että hinta oli rekissä 4 euroa, se on joko 4 tai jätän tähän. Hän ei olisi millään halunnut myydä minulle takkia siihen hintaan, intti vaan miten hyvä takki. Lopulta tuli toinen myyjä siihen ja myi sen tuohon hintaan. Tavarat he saavat lahjoituksina ja tavaratalon tarkoitus on kierrättää. Muutenkin hinnoittelu siellä on ihan hanurista, ylihintaista tavaraa. Uuden saa kaupasta melkein samalla hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Einei tylyin mutta outoa palvelua Lappeenrannan kierrätyskeskuksessa. Kierrätyskeskuksessa on esim. Vaatteet hinnoiteltu niin, että esim. Puserot euron ja takit 4 euroa. Jos hinta on näistä poikkeava, niin vaatteessa on erikseen hintalappu. Löysin kivan ulkoilutakin, jota ajattelin tuunata ja katsoin, ettei ole hintaa. Niin oletin tietysti, että hinta on 4 euroa. Menin kassalle, niin tärkeän oloinen miesmyyjä (ovat usein työllistettyjä) alkoi arvioimaan hintaa, että mitähän tästä pyytäisi, tämähän on ainakin 20 euron takki siisti yms. Olin ihan ihmeissäni. Sanoin, että hinta oli rekissä 4 euroa, se on joko 4 tai jätän tähän. Hän ei olisi millään halunnut myydä minulle takkia siihen hintaan, intti vaan miten hyvä takki. Lopulta tuli toinen myyjä siihen ja myi sen tuohon hintaan. Tavarat he saavat lahjoituksina ja tavaratalon tarkoitus on kierrättää. Muutenkin hinnoittelu siellä on ihan hanurista, ylihintaista tavaraa. Uuden saa kaupasta melkein samalla hinnalla.
Sama juttu Voisalmen Ikeassa. Ennvanhaan sain ompelupöydän sieltä eurolla, nykyään lastulevyhökötyksistä (jotka sinne saadaan lahjoitustavarana) pyydetään +50e.
Että mitä ihmettä. Se on kuitenkin kunta, ja loppupeleissä valtio joka maksaa työntekijöillekin kierrätyspajoilla työmarkkinatuen muodossa. Ymmärtäisin hinnoittelua jos tuo menisi työnantajan pussista, mitten silti maksaisi niin paljon vaikka miten on kierrätys pop nykyään
Menin yhteen Porilaiseen tietokoneliikkeeseen ostamaan lisää RAM-muistia pöytäkoneseeni. Siellä hääräsi vissiin jotain kesäharjottelijoita vai mitä olivat. Vähän nuorempaa miesväkeä, jotka tuijottivat minua kuin olisin ollut joku alieni. (Vissiin nainen nörttiostoksilla oli liikaa.) No tein tilauksen ja häivyin. Sitten kun tulin parin päivän päästä noutamaan, niin olivat hommanneet läppäriin muistikammat. Eivät ne pöytäkoneeseen sovi. Siinä jotain sössöttivät ja yrittivät syyttää tästä virheestä minua. No tuli sieltä joku vanhempi ukko sitten hoitamaan asiaa ja myöntyivät lopulta ja tilattiin uudet muistikammat. No tällä kertaa kävi niin, että unohtivat ilmoittaa siitä, että olivat saapuneet. Oli kulunut jo sen verran monta päivää, että soittelin perään ja olivat, että "Aijuu, tääl on joo."
Olisi vain suorilta pitänyt tilata verkkokaupasta, mutta halusin "tukea paikallista". No enpä tee näin toiste.
Ehkä tämä menee tähän ketjuun.
Haminassa vanhahko limainen vartija joko kyttää nuorten naisten perässä ja kuolaa TAI vainoaa ulkomaalaisen näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä nyt läheskään kaikkein huonoin ole, mutta viime aikoina eniten ihmetyttänyt. Jouduin sulkemaan luukku-sähköpostini kun en halua siitä maksaa. Tuohon sähköpostiin lähetettiin kännykkälaskuni aina hyvissä ajoin ennen eräpäivää. Tämän kanssa ei ollut koskaan ongelmia. Olin sitten hetken ilman sähköpostia ja pyysin laskun lähettämistä kotiin. Laskupa ei ole vieläkään saapunut, vaikka eräpäivä on keskiviikkona. Tein sitten uuden gmail-sähköpostin ja ilmoitin jo, että sinne sitten jatkossa laskut. Jouduin myös käymään kännykkäoperaattorin liikkeessä pyytämänsä, että tulostavat laskun siellä kun en ole sitä saanut. Onneksi tulostus onnistui ja laskunkin olen jo maksanut. Jäi vain ihmetyttämään, että ovatko koskaan edes tuota laskua lähettäneet vai onko posti mokannut. Lasku on siis päivätty jo 25.5.2022.
Minullakin on ollut ongelmia kännykkälaskujen kanssa. Lasku piti tulla sähköpostiin, mutta ei koskaan tullut, vaan karhukirjeitä 5 muistutusmaksulla tuli kirjeellä kotiin. Ensin luulin, että olen vain unohtanut maksaa laskun ja maksoin sitten paperilaskun muistutuksineen. Minulla ei ollut tuo liittymä kauan, koska sain muualta paremman tarjouksen. Sen jälkeenkin tuli vielä aikaisemmalta operaattorilta muitutuslaskun muistutuslaskuja. Soittelin operaattorille, että miksi tulee koko ajan muistutuksia, vaikka ei minulla ole enää sitä liittymää, enkä ole edes laskuja saanut sähköpostiin. Heillä oli väärä sähköposti, mikä on minusta outoa, koska muistaakseni olin itse kirjoittanut koneella sen, ja jos olin tehnyt virheen, niin en varmasti ollut kirjoittanut sitä siihen muotoon kuin se oli, vaan sen oli joku ihminen "korjannut" käsin. Sukukunimessäni on ä-kirjaimia, joiden paikalla sähköpostissa on a:t. Esim Räsänen olisi muotoa rasanen ja joku oli sen "korjannut" muotoon pasanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on ollut ongelmia kännykkälaskujen kanssa. Lasku piti tulla sähköpostiin, mutta ei koskaan tullut, vaan karhukirjeitä 5 muistutusmaksulla tuli kirjeellä kotiin. Ensin luulin, että olen vain unohtanut maksaa laskun ja maksoin sitten paperilaskun muistutuksineen. Minulla ei ollut tuo liittymä kauan, koska sain muualta paremman tarjouksen. Sen jälkeenkin tuli vielä aikaisemmalta operaattorilta muitutuslaskun muistutuslaskuja. Soittelin operaattorille, että miksi tulee koko ajan muistutuksia, vaikka ei minulla ole enää sitä liittymää, enkä ole edes laskuja saanut sähköpostiin. Heillä oli väärä sähköposti, mikä on minusta outoa, koska muistaakseni olin itse kirjoittanut koneella sen, ja jos olin tehnyt virheen, niin en varmasti ollut kirjoittanut sitä siihen muotoon kuin se oli, vaan sen oli joku ihminen "korjannut" käsin. Sukukunimessäni on ä-kirjaimia, joiden paikalla sähköpostissa on a:t. Esim Räsänen olisi muotoa rasanen ja joku oli sen "korjannut" muotoon pasanen.
Piti kirjoittaa, että 5 muitutusmaksulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti kirjoittaa, että 5 muitutusmaksulla.
Siis 5 euron muistutusmaksulla. Tuo ei näköjään huoli euromerkkiä.
Tykkimäen kahvilassa ehkä 10 vuotta sitten oli maailman epäystävällisin myyjä, joka huusi ja tiuski. Kun pyysin tositetta korttimaksusta, joka ei jostain syystä mennyt läpi (halusin varmistaa, ettei nainen huijaa), tämä nuori nainen menetti hermonsa täysin. Kun olin maksanut toisella kortilla ja päässyt eroon hänen "palveluksistaan", istuimme pöytään. Sitten lapsen jäätelö putosi lattialle. Menin ostamaan uutta ja totesin, että lapsen jäätelö putosi lattialle, pitää ostaa uusi. Jossain muualla olisi varmaan annettu uusi jäätelö ilmaiseksi, mutta ei Tykkimäellä. Sen sijaan nainen alkoi veetuilla siitä maksukortista, joka ei toiminut. Toivottavasti hän on aikuistuttuaan valinnut jonkin muun kuin palvelualan.