Huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksenne?
Kenkä Marskissa on pystyyn kuollut tunnelma. Myyjät hiippailee oudosti tarjoamatta kuitenkaan apua. Yhdessä kukkakaupassa mulle ei myyty kukkapuskaa kun myyjä kuuli, että vien sen sairaalaan. Puhelinpalvelut hävyttömän usein ikäviä kokemuksia. Kai se puhelimessa on niin helppo (piilo)vittuilla.
Kommentit (1350)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70- vuotias äitini osti puhelimen Lielahden Gigantti myymälästä ja hänelle myytiin samalla McAfee SAMOBILE36 huolenpitopalvelu 36kk 7.90€ =284.40€. ("Planeetan surkein ohjelmisto jossa lähetetään huijausviestejä McAfeen nimissä").
Kun huomasin sopimuslapun pöydällä niin hermostuin siitä että hänelle oli myyty palvelu josta hän ei mitään tiedä eikä sitä muutenkaan tarvitse koska ei juurikaan edes internettiä käytä.
Noh, sopimuksessa lukee kuitenkin että "Teillä on oikeus peruuttaa luottosopimus 14 päivän kuluessa" joten soitin asiakaspalveluun peruakseni sopimuksen. Gigantin asiakaspalvelusta vastattiin että sopimusta ei voi perua asiakaspalvelu numerossa vaan pitäisi soittaa Lielahden Giganttiin.
Seuraavaksi soitin Lielahden Giganttiin ja siellä sanottiin että sopimusta joka on tehty kasvotusten ei voi enään perua ja tarjosivat hyvitykseksi 30e lahjakorttia. En suostunut tähän vaan halusin peruuttaa sopimuksen.
Jouduin soittamaan ja vastaamaan kymmeniin puheluihin ennen kuin sain yhteyden kyseiseen myyjään joka oli myynyt tämän 300e maksavan palvelun 150e puhelimeen vanhukselle joka käyttää nettiä ainoastaan tarkkaillakseen BussiMannisen tulevia matkoja.
Myyjä väitti että sopimusta ei voi perua ja sanoi vertauskuvana "Että ei hänkään vaihda omia auton renkaita vaikka osaisi vaan vie ne vaihdettavaksi".
En tiedä mitä tämä vertauskuva tarkoitti, mutta ilmeisesti ylimääräistä rahaa ainakin on.
Itse en ainakaan osta elämässäni enään mitään Gigantin myymälöistä.
ÄLKÄÄ PÄÄSTÄKÖ VANHUKSIA YKSIN PUHELIN OSTOKSILLE GIGANTTI MYYMÄLÖIHIN!!
Täysin sama kokemus Tampereen Kalevan Gigantissa. Erona, että kyseessä oli 87 vuotias isäni ja liittymän lisäksi oli myyty viaplay ja jotain muut täysin tarpeettomia lisäpalveluita. Luultavasti kaikki mahdollinen mitä sielä oli tarjolla. Hirveä taistelu, että sai purettua kaupan ja tosiaan isäni ei itse sitä saanut purettua kun kävi seuraavana päivänä vanhus kaverinsa kanssa.
Samanlaisia kokemuksia Elisasta. Möivät yli 80-vuotiaalle isälleni puoliväkisin jonkun palvelun (olen jo unohtanut minkä, tästä on jo vuosia). Isäni sanoi, ettei peruminen onnistu. Jouduin kirjoittamaan Elisalle tulikivenkatkuisen sähköpostiviestin, jossa vaadin palvelun irtisanomista välittömästi. Uhkailin lakimiehellä, ellei sopimusta olisi peruttu. Onneksi suostuivat perumiseen ja homma jäi siihen. Tarkkana saa kyllä olla näiden palveluntarjoajien kanssa. Yrittävät vedättää vanhuksia.
Vanha ketju, joten en ole varma olenko jo kirjoittanut tämän. Mutta oltiin menossa kahdeksi viikoksi reissuun paikkaan, jossa oli hankala valmistaa ruokaa. Me aikuiset kyllä jotain leipää yms löydettäisiin, mutta 8 kk vauvalle ruoan teko olisi ollut hankalaa. Kävin siis ostamassa varmuuden vuoksi mukaan paljon vauvan ruokia. Kaupassa kassa katseli niitä ruokia ja sanoi, että tiedätkö, että voisit kyllä itsekin tehdä ruokia vauvalle ja se olisi myös terveellisempää. Menin niin puihin tuosta, että sanoin vaan tiedän. Harmitta, etten edes jälkikäteen valittanut asiasta kaupalle.
Toinen kaupan kassan möläytys oli tässä ihan vasta. Ostin appelsiinimehua, jonka kone puristaa kaupan hedelmäosastolla. En millään saanut korkin kierteitä menemään kohdilleen, niin kassalla varoitin myyjää olemaan varovainen, ettei vahingossa tule sotkua. Myyjä vaan katsoi minua, iski silmää ja sanoi, että taisitkos vähän hörpätä jo tästä pullosta? Katsoin häntä suu auki, että ei vaan en saanut korkkia kunnolla kiinni, joten halusin varoittaa sinua. Kaikenlaisia.
Mehiläisen naislääkäri. Tiesi kaiken paremmin kuin muut. Ennen vastaanotolta lähtöä päästin tahallani kanamunapierun.
Kahvilassa tilasin croissantin ja kahvin maidolla. Kassanhoitaja laittoi croissantin tiskiin ja löi summan kassakoneeseen. Samalla pälpätti takani seisovalle työkaverilleen niitänäitä. Tilasin kahvin uudestaan. Ei mitään reaktiota ja pälätys jatkuu. Tilasin kolmannen kerran ja myyjä katsoi minua ja sanoi croissantin hinnan uudestaan. Tilasin neljännen kerran ja ei mitään reaktiota ja pälätys työkaverin kanssa jatkuu olkani yli. Meinasin lähteä pois, mutta ihan mielenkiinnosta jäin sitten odottamaan että kauankohan tässä menee. Aikansa höpötettyään kassa katsoi minua hölmistyneenä (vieläkö sä siinä seisot -katseella) ja sanoi taas croissantin hinnan. Kysyin oliko se tulossa jo? Kyllähän sen lopulta sai.
Iäkäs äitini, 91v asui yhä kotonaan ja hänelle oli tullut puhelinmyyjältä puhelu, jossa lähes kuuroutunut ja huonosti näkevä äitini oli tehnyt epähuomiossa sopimuksen metsästäjälehdestä ja joistakin luontaistuotepillereistä, joita hän ei saisi edes käyttää normaalilääkityksensä kanssa. Hän oli saanut jotenkin käsityksen, että hän oli tilaamassa ET-lehteä. Pillereitä hän ei edes muista tilanneensa, oli huonosti kuulevana myötäillyt myyjää. Asiat saatiin onneksi selvitetyksi, uhkasin lakitoimenpiteillä ja korvausvaateilla myyjiä, jotka olivat soittaneet. Tosin puhelinmyynnissä olin ehtinyt 14pv:n sisällä ottaa yhteydet, mutta tässä on taas esimerkki miten puhelinmyyjät käyttävät vanhuksia hyväkseen omia myyntitavoitteitaan täyttääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa tilasin croissantin ja kahvin maidolla. Kassanhoitaja laittoi croissantin tiskiin ja löi summan kassakoneeseen. Samalla pälpätti takani seisovalle työkaverilleen niitänäitä. Tilasin kahvin uudestaan. Ei mitään reaktiota ja pälätys jatkuu. Tilasin kolmannen kerran ja myyjä katsoi minua ja sanoi croissantin hinnan uudestaan. Tilasin neljännen kerran ja ei mitään reaktiota ja pälätys työkaverin kanssa jatkuu olkani yli. Meinasin lähteä pois, mutta ihan mielenkiinnosta jäin sitten odottamaan että kauankohan tässä menee. Aikansa höpötettyään kassa katsoi minua hölmistyneenä (vieläkö sä siinä seisot -katseella) ja sanoi taas croissantin hinnan. Kysyin oliko se tulossa jo? Kyllähän sen lopulta sai.
Minulle on tuossa lähikaupassa tapahtunut todella usein niin, että eräs myyjä puhuu edellisen asiakkaan kanssa pitkään kiinnittämättä mitään huomiota minuun. Olen siis kassalla ja laittanut ne ostokset siihen hihnalle, mutta myyjä ei tee elettäkään palvellakseen minua eikä edes katso minuun vaan puhuu sen toisen asiakkaan kanssa vaikka taakseni olisi kerääntynyt jonoakin odottamaan vuoroaan päästä maksamaan ostokset. Sitten kun hän lopulta palvelee minua, niin hän mulkoilee minua todella kyllästyneen näköisenä, ei puhu mitään eikä todellaan ole kiinnostuneen näköinen palvelemaan minua. Minä en siis ole tehnyt mitään minkä takia hän ei tunnu pitävän minusta, mutta jostain syystä hän ei tunnu pitävän minusta lainkaan. Se on kyseisen kaupan ainoa kassa, joten en voi toisellekaan kassalle mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
isommissa marketeissa ikävän yleistä, että jos kysyt jostain tuotteesta tai mistälie, niin myyjä sanoo "hetki" ja lähtee huitelemaan ties minne ennen kuin ehtii reagoida mitenkään. siinähän nökötät ja toivot että se hetki ei ole "hetki". ei siis kysytä että olisko aikaa, ei sanaakaan että suunnilleen kauanko menee.
Pahin oma kokemus on Jumbon prismassa.
Etsin erästä tuotetta ruokapuolelta, mutta en löytänyt. Bongasin tyypin täyttämästä hyllyä firman asussa, ja kysyin häneltä ystävällisesti asiasta. Hän ei vastannut, vaan vain jatkoi täyttämistä. Ei reagoinut puheeseeni mitenkään. No, lähdin etsimään toista myyjää, ja taas sama juttu. Lopulta menin lihatiskille, ja kysyin sieltä että mikä juttu - ystävällinen myyjä selitti, että he eivät ole myyjiä, ja tuli mukanani etsimään tuotetta, jota ei sitten löytynyt.
En vieläkään ymmärrä, miksei ne pari ekaa tyyppiä voineet sanoa, että eivät ole myyjiä, vaan olivat vaan täysin mykkänä, eivätkä reagoineet puheeseen mitenkään. Ihan käsittämätöntä käytöstä. Olivat kuitenkin samoissa vaatteissa, kuin se lihatiskin myyjäkin.
Prisman myyntialueelle on sijoitettu ihmisiä töihin ihan muista tehtävistä, etenkin ravintoloista, mitä kaikkea he siellä sitten ovatkaan tehneet. Kun korona sulki ravintoloita, Prisma pelasti työntekijöitä. Mutta asiakaspalvelu ei myymälässä varmaankaan ole heille se juttu. Mikä se sitten ravintolassa on ollut...
Vierailija kirjoitti:
Bauhaus Vantaa. Kysyin myyjältä yhden tuotteen perään, jota en itse onnistunut löytämään. Netin mukaan saldoa oli. Myyjä tuli apuun, pyörähteli hetken paikoissa, jotka olin jo itse tarkistanut ja ilmoitin, ettei se siellä ollut. Sitten myyyjä singahti jonnekin (oletin, että tarkistamaan hyllypaikkaa koneelta tms), ja jäin rauhassa odottelemaan. Monen minuutin kuluttua näin samaisen myyjän työn touhussa ihan muualla ja tajusin, ettei hänellä olekaan mitään aikomusta tulla takaisin palvelemaan minua. Jatkoin sitten itse pyörimistä hyllyjen välissä ja lopulta tuote löytyikin, Jäi hieman hassu fiilis, kun jätettiin kuin nalli kalliolle. No, elämä on!
Ei mitään uutta, Bauhausilla on joillakin osastoilla myyjiä, jotka luulevat että heidän ei tarvitse tehdä mitään palkkansa eteen. Hain kastelujärjestelmääni varaosia ja uutta konetta, ja en tuntenut Bauhausin merkkejä, mutta minulle oli vakuutettu, että siellä on osia jotka sopivat omaan systeemiini. No menin näyttämään omistamani systeemin kuvia myyjälle, joka oli kovin uppoutunut kännyynsä, sen räpläämiseen ja naureskeli itsekseen tiskin takana. Esitin kuvat ja kerroin mitä haen. Myyjä vaivautui tiskin ääreen, vilkaisi kuvia ja totesi lyhyesti, että mee tuonne, siellä niitä on.
Olin aiempana kesänä käymässä Espoon Leppävaaran uudessa uimahallissa, jossa myös on uusi maauimala.
Myyjinä oli kaksi hyvin nuorta tyttöä, joille hiukan varttuneempi kävi sanomassa jotakin takahuoneesta. Jonotin noin 10 minuuttia, myynti sujui erittäin kankeasti, vaikka oli vain sisäänpääsylipuista kyse. Vuoroni tuli ja halusin kertalipun uintiin miesten puolelle. Tyttö, joka oli juuri saanut ohjeita vanhemmalta, alkoi testata, että asutko Espoossa, missä päin Espoota. Ihmettelin että mitä se hänelle kuuluu, halusin kertalipun uintiin. Tyttö kuiskutteli jotain toiselle nuorelle tytölle ja alkoi sitten inttää että täällä pitää asua Espoossa.
Väitin vastaan ja halusin nopeasti sen uintilipun, sillä olin sopinut neuvottelun pian uinnin jälkeen. Pa..kat ajattelin ja sanoin että tuossahan lähellä asun. Myöhemmin tajusin että tytöt luulivat voivansa myydä kaikkia lippuja vain espoolaisille, vaatimus koski vain kuukausi- yms lippuja alennuksineen. Näin käy kun ei anneta mitään ohjausta tehtäviin täysin kokemattomille harjoittelijoille.
Vierailija kirjoitti:
70- vuotias äitini osti puhelimen Lielahden Gigantti myymälästä ja hänelle myytiin samalla McAfee SAMOBILE36 huolenpitopalvelu 36kk 7.90€ =284.40€. ("Planeetan surkein ohjelmisto jossa lähetetään huijausviestejä McAfeen nimissä").
Kun huomasin sopimuslapun pöydällä niin hermostuin siitä että hänelle oli myyty palvelu josta hän ei mitään tiedä eikä sitä muutenkaan tarvitse koska ei juurikaan edes internettiä käytä.
Noh, sopimuksessa lukee kuitenkin että "Teillä on oikeus peruuttaa luottosopimus 14 päivän kuluessa" joten soitin asiakaspalveluun peruakseni sopimuksen. Gigantin asiakaspalvelusta vastattiin että sopimusta ei voi perua asiakaspalvelu numerossa vaan pitäisi soittaa Lielahden Giganttiin.
Seuraavaksi soitin Lielahden Giganttiin ja siellä sanottiin että sopimusta joka on tehty kasvotusten ei voi enään perua ja tarjosivat hyvitykseksi 30e lahjakorttia. En suostunut tähän vaan halusin peruuttaa sopimuksen.
Jouduin soittamaan ja vastaamaan kymmeniin puheluihin ennen kuin sain yhteyden kyseiseen myyjään joka oli myynyt tämän 300e maksavan palvelun 150e puhelimeen vanhukselle joka käyttää nettiä ainoastaan tarkkaillakseen BussiMannisen tulevia matkoja.
Myyjä väitti että sopimusta ei voi perua ja sanoi vertauskuvana "Että ei hänkään vaihda omia auton renkaita vaikka osaisi vaan vie ne vaihdettavaksi".
En tiedä mitä tämä vertauskuva tarkoitti, mutta ilmeisesti ylimääräistä rahaa ainakin on.
Itse en ainakaan osta elämässäni enään mitään Gigantin myymälöistä.
ÄLKÄÄ PÄÄSTÄKÖ VANHUKSIA YKSIN PUHELIN OSTOKSILLE GIGANTTI MYYMÄLÖIHIN!!
Taattua Gigantin asiakaspalvelua, asteikolla neljästä kymmeneen miinus sata. Huvittavaa oli, että Diili - ohjelman yksi tehtävistä toteutettiin Gigantissa, karmeimmassa paikassa, jos asiakaspalvelusta puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Autoliikkeet yleisesti.Olen melkein nelikymppinen hyväpalkkaista asiantuntijatyötä tekevä nainen,joka saattaa vapaa-ajalla pukeutua teinihuppareihin.No autobudjettini oli n.50k.Jos jossain liikkeissä sai edes palvelua,tarjottiin parintonnin Nissan Micraa.Vaikka nimenomaan kerroin mitä etsin (Saksalainen,uudehko,neliveto jne...).Ei voi käsittää...
Samanlaisia kokemuksia minulla on Skodaliikkeestä Hgin lentoaseman luona. Nuorekkaana, mutta silti hyväpalkkaisena menin katselemaan uusia autoja. Asiakkaana sain haahuilla myymälässä pitkän tovin edes kysymään mitä haen, yhtään myyjää ei kiinnostanut, sillä jokaisella oli joko puhelu tai papereihin katsomista. No, kiireitä kaikilla, huomasin uuden hopeanvärisen auton, jonka hinta nelivedolla ja kaikilla herkuilla oli vajaat 50t. Etsin myyjän ja halusin kokeilla autoa, siis koeajon. Alettiin täyttää vakuutuksia, maksullisia tietenkin, tosin ennen en ole koeajosta maksanut. Lyhyt koeajo ja samalla mietin otanko nyt kun auton saannilla oli silloin kiire työasioitani ajatellen. Päätin ostaa auton. Myyjä hymyili myymälässä ja totesi ,että pistetäänkö lainahakemus heti ja vähittäismaksuun. Ihmettelin että miksi? Ei vastausta, myyjä jankutti sitä sun tätä, mutta sitten sanoin itse että mikä on lopullinen hinta, maksan auton nyt ja se on minun sen jälkeen. Myyjä tuijotti suu auki, maksoin ipadin avulla auton siinä paikalla ja kerroin että auto on vaihtanut omistajaa.
Vierailija kirjoitti:
Telian asiakaspalvelu haisee.
Mitä, onko siellä ihan palveluakin?
Olen hyvin usein joutunut kassahenkilön tai myyjän syrjimäksi, kaipa se johtui suhteellisen vaatimattomasta ulkonäöstäni, vaikka olen oikeasti useita asuntoja omistava helsinkiläinen arkkitehti. Joskus palvelu osoitettiin jopa apteekissa jälkeeni tulleelle ensin, joskus elektroniikkakaupan vähäpukeiset nälkäpalkalla elävät nuoret asiakkaat palveltiin ensin, he kun osaavat jonoon kiilaamisen. Joskus ylimielinen autokauppias ryntäsi nuoren rouvan luokse vaikka olen ollut myymälässä jo pitkän tovin. Samaa olen kokenut ravintoloissa ja erilaisissa tilaisuuksissa . Muutin pukeutumistani, kohensin ulkonäköäni ja otin asenteen, että annan kovaääniset moitteet jos syrjintää yhä tapahtuu. Näin tuli meneteltyä myös Turun rakennusvalvonnassa, jossa vuoronumeroista huolimatta suosittiin paikallisen palvelua ensin. Nykyisin olen kovaääninen ja palaute tulee kuuluvasti heti, muillekin kuuluvana. Se on tepsinyt !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen reilusti ylipainoinen nainen. Olin menossa isoäitini nimipäiväjuhliin ja ajattelin että olisi kohteliasta viedä leivokset kaikille, eli kolme kappaletta, isoäidille, isoisälle ja minulle. Olin kahden pienen lapseni kanssa leivosvitriinillä ja tilasin kolme omenaviineriä. Vanhempi hyvin hoikka naismyyjä katsoi minua päästä varpaisiin, sitten lapsiani ja sanoi "No sinulle voin tämän myydä mutta lapsistasi et tee tuollaisia kuin sinä olet" Oletti että ne leivokset olivat lapsilleni, ei sillä että asia olisi paskan vertaa kuulunut hänelle.
Pakko tarttua tohon nimipäiväjuhlaan.. koska en ole ikinä kuullut juhlittavan sellaisia.
etpä ole paljosta tietoinen jos et tiedä nimipäiviä juhlitaan, jopa enempi kuin syntymäpäiviä. kantsis vähän sivistää suurta tietämystäsi.
Syntymäpäivien juhlinta on yleistä perheitten ja läheisten tuttavien kesken, siis silloin kun syntymäpäivät ovat tiedossa. Ja ne ovat ns parempia juhlia. Nimipäivien juhlinta tuskin on mikään juhla, silloin voi soittaa ja onnitella että "on sun päiväs tänään, onnea." Jotkut pikkulapset tai kakarat juhlivat nimmareita, toisten synttäreitä eivät muista, mutta nimmarin näkee kalentereissa. Ei ole aikuisten juhla.
R-kioski. En osannut päättää minkä energiajuoman otan ja myyjä huusi "Et sä saa sieltä mitään varastettua!"
Ihan kiusallani sitten mietin pitkään myös suklaalevyjen luona ja myyjä teki vasta-iskun vaatimalla henkkarit kun ostin vielä tupakkaa.
Olen viisikymppinen,puusilmäkin näkee etten ole alle 30!
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikissa Helsingin Chico'sin ravintoloissa luokattoman huonoa palvelua. Ruoat ala-arvoista tasoa ja hinnat laatuun nähden pöyristyttävät.
Osuusliikkeen Chicos-ravintoloitten keskuskeittiöstään niihin kiikuttama ruoka on välillä epäilyttävän syötävää. Jostain syystä kävin lähiChikoksessa syömässä matkan vaivattomuuden vuoksi, mutta vähitellen annokset alkoivat tympiä. Jännelihapihviä, liekö lihaa juuri mitään, mautonta salaattia, eilisiä sekaan sotkettuja vihanneksia ja kerran ruoka oli jäänyt tuomatta, sain pöytään täysin kylmän annoksen. Se oli viimeinen pisara. Hinta ei vastaa tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Gigantista ei saa palvelua, tai en ainakaan minä saa. Sokoksen meikkiosastolla kiertelin aikani, mutta myyjillä oli liian kiire sopia työvuorojaan.
Olet oikeassa, Gigantissa ei ole mitään palvelua. Myyjät ovat tietämättömiä ja heittävät lonkalta jotain , mitä tuotteesta sanotaan esitteessä. Jos nyt saat myyjän jostain kiinni. Mutta kun sitten ihmeen kautta oletkin tehnyt kauppaa, alat saada tarjouksia, joita muka tarvitset, sopimusta jonkun ostorahan käytöstä myöhemmin ja ties mistä. Yllätykseksesi saat laskun jotain pankilta kuukausimaksullisesta ostorahasopimuksesta. Gigantti on huijannut minuakin, ei huijaa enää. Äänestän jaloillani.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ostaa lapselleni hyvän polkupyörän ja menin läheiseen pieneen polkupyöräliikkeeseen (hki/pohjois-haaga). Siellä olikin kiinnostavan näköinen pyörä ja kysyin myyjältä hintaa. "Tosi kallis." totesi myyjä. Kysyin uudelleen, että siis paljonko pyörä maksaa. "Se on tosi kallis." sain taas vastaukseksi. Kolmanteen kysymykseen sain ihan euro-hinnan ja olisin voinut maksaa sen, mutta rahani sai ketjuliike, jossa palvelu oli edes tavallista.
On taidettu katsoa Pretty Woman useampaankin kertaan haaveillen, että voisipa joskus sanoa samoin kuin päähenkilö. Ja sitten keksitäänkin sopivan otsikon alle tällainen "stoori".
Olin käyttämässä työnantajan rahoja ja hankkimassa uusia tuoleja jotain 150 kappaletta. Pyysin tarjousta sovituilta, jo aikaisemmin kilpailutetuilta toimittajilta. Yksi kolmesta toimittaja antoi ehdoiltaan vääränlaisen tarjouksen ja pyysin korjaamaan sen sopimuksen mukaisesti. Toimittajan edustaja ilmeisesti ei tykännyt asiasta, vaan paukautti tuolin hinnan ihan älyttömäksi.
Sen kiukuttelevan yrityksen tuote olisi vastannut ominaisuuksiltaan parhaiten tarvetta. Mutta ostin toiselta toimittajalta tuolit, koska eurot rajasi ostoja. Tuolien yhteishinta oli jossain 30 000 - 40 000 euron välillä.
Täysin sama kokemus Tampereen Kalevan Gigantissa. Erona, että kyseessä oli 87 vuotias isäni ja liittymän lisäksi oli myyty viaplay ja jotain muut täysin tarpeettomia lisäpalveluita. Luultavasti kaikki mahdollinen mitä sielä oli tarjolla. Hirveä taistelu, että sai purettua kaupan ja tosiaan isäni ei itse sitä saanut purettua kun kävi seuraavana päivänä vanhus kaverinsa kanssa.