Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksenne?

Vierailija
05.06.2016 |

Kenkä Marskissa on pystyyn kuollut tunnelma. Myyjät hiippailee oudosti tarjoamatta kuitenkaan apua. Yhdessä kukkakaupassa mulle ei myyty kukkapuskaa kun myyjä kuuli, että vien sen sairaalaan. Puhelinpalvelut hävyttömän usein ikäviä kokemuksia. Kai se puhelimessa on niin helppo (piilo)vittuilla.

Kommentit (1350)

Vierailija
821/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopimuksessa seisoo: "Teillä on oikeus peruuttaa luottosopimus 14 päivän kuluessa". Niin kyllähän se silloin juuri tuota tarkoittaa, ihan sama onko kyse verkossa vai paikan päällä tehdystä tilauksesta. Lisäksi palvelun olisi ihan varmasti voinut myös keskeyttää. Ja onhan sitä toki kuluttaja-asiamieskin olemassa, joka mielellään ottaa tällaisiin huijauksiin kantaa. 

Vierailija kirjoitti:

70- vuotias äitini osti puhelimen Lielahden Gigantti myymälästä ja hänelle myytiin samalla McAfee SAMOBILE36 huolenpitopalvelu 36kk 7.90€ =284.40€. ("Planeetan surkein ohjelmisto jossa lähetetään huijausviestejä McAfeen nimissä").

Kun huomasin sopimuslapun pöydällä niin hermostuin siitä että hänelle oli myyty palvelu josta hän ei mitään tiedä eikä sitä muutenkaan tarvitse koska ei juurikaan edes internettiä käytä.

Noh, sopimuksessa lukee kuitenkin että "Teillä on oikeus peruuttaa luottosopimus 14 päivän kuluessa" joten soitin asiakaspalveluun peruakseni sopimuksen. Gigantin asiakaspalvelusta vastattiin että sopimusta ei voi perua asiakaspalvelu numerossa vaan pitäisi soittaa Lielahden Giganttiin.

Seuraavaksi soitin Lielahden Giganttiin ja siellä sanottiin että sopimusta joka on tehty kasvotusten ei voi enään perua ja tarjosivat hyvitykseksi 30e lahjakorttia. En suostunut tähän vaan halusin peruuttaa sopimuksen.

Jouduin soittamaan ja vastaamaan kymmeniin puheluihin ennen kuin sain yhteyden kyseiseen myyjään joka oli myynyt tämän 300e maksavan palvelun 150e puhelimeen vanhukselle joka käyttää nettiä ainoastaan tarkkaillakseen BussiMannisen tulevia matkoja.

Myyjä väitti että sopimusta ei voi perua ja sanoi vertauskuvana "Että ei hänkään vaihda omia auton renkaita vaikka osaisi vaan vie ne vaihdettavaksi".

En tiedä mitä tämä vertauskuva tarkoitti, mutta ilmeisesti ylimääräistä rahaa ainakin on.

Itse en ainakaan osta elämässäni enään mitään Gigantin myymälöistä.

ÄLKÄÄ PÄÄSTÄKÖ VANHUKSIA YKSIN PUHELIN OSTOKSILLE GIGANTTI MYYMÄLÖIHIN!!

Vierailija
822/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turussa eräässä supermarketissa olin ottanut pussin irtokarkkeja. Kun olin kassalla, sitruunan niellyt kassatäti piippasi pussin ja sit alkoi käsipelillä nostelee pussia ja totesi sitten et kyllä nyt on punnituksessa huijattu, tää painaa paljon enemmän. Sit hän lähti pussi kädessä punnitsee sitä uudelleen ja nä&takana oleva jono jäätiin odottaa. Olin ihan korvat punaisena, aika tuntui ikuisuudelta kunnes eukko lyllersi sama hapan ilme naamalla takas ja murahti vain vilkaisemattakaan, että no oli se oikea. Ei edes sanonut ostoksen hintaa ääneen mistään pahoittelusta puhumattakaan vaan otti vain kolikot ja lähdin jotenkin hätkähtäneenä ulos.

Mulle kävi samalla tavalla, myös Turussa.

Mulla ero oli siinä, olin tätini kanssa. Itse maksoin karkit viikkorahoillani.

Tätini sitten nysyi myyjältä kovaan ääneen pyysitkö anteeksi, kun julistit on varas. Myyjä selitti lapset varastaa. Täti jatkoi mutta tämä tyttö ei varastanut. Pyysitkö anteeksi ? Niin, että oikeasti tarkoitat

Muistan vieläkin olotilan, kun joku aikuinen puolusti

Taas tämä etätön satutäti vauhdissa. Ei kannata uskoa tai varsinkaan peukuttaa näitä höpötarinoita, joita yksi tai useampi surkimus kirjoittelee ketjuun kuin ketjuun. Satutädin/-tädit tunnistaa siitä, että 'että'-sanan käyttö on täysin mahdotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin kaupungin palkanlaskenta. Monta kuukautta ollut selvityksessä hyvin yksinkertaisesti hoidettavissa oleva asia, joka luvattiin hoitaa aikoja sitten. Joka palkan jälkeen joutuu olemaan uudestaan yhteydessä sinne, eikä asia hoidu millään.

Vierailija
824/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-raudassa sai seisoa helvetin kauan kassalla että kukaan tuli myymään, ja sittenki piti ite hakea myyjä paikalle.

Perus rautakauppa settiä ;-))

Vierailija
825/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vuosia sitten Tampereen keskustan Tokmannilla joku vartija seurasi minua kuin hai laivaa vaikka käyttäydyin ihan normaalisti. Tervehdin myyjää saapuessani, olin ihan "normaalin" näköinen nuori nainen enkä käyttäytynyt epäilyttävästi. Etsin mitä olin tullut ostamaan ja aina hyllyväliä vaihtaessani hän ilmestyi kurkkimaan jostain kulman takaa. Minulle tuli olo, että hän piti minua varkaana vaikka olin tavallinen, maksava asiakas. Oli ahdistavaa ja nöyryyttävää yrittää tehdä ostoksia kun vartija hengittää niskaan.

..Rahtihame päällä ?

Vierailija
826/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka tatuointini, arvostettu liike. Tatuoija oli myöhässä ja odotin ulkona sateessa 15 minuuttia kun liike oli kiinni. Kun tuli näytti hätäiseen luonnoksen ja   katosi takahuoneeseen tekemään  siirtokuvaa, kahvin tuoksu levisi nenääni.  Odotin  noin 20 min ja lopulta tuli, kysyi joten töykeästi töksäyttäen "niin mihin sä halusit tämän?" Tuntui,  että olin rasite. Ei edes ottanut valmiista  tatuoinnista kuvaa Facebook sivulle, vaikka muita töitään siellä oli. Laitoin palautetta johon ei koskaan vastattu.  Liikeon yhä pystyssä

Vierailija
827/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ottaa pattiin ravintolassa tms. kun ollaan ystävällisiä laskuun asti. maksun jälkeen käännetään selkä kassalla asiakkaalle !

Vierailija
828/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka tatuointini, arvostettu liike. Tatuoija oli myöhässä ja odotin ulkona sateessa 15 minuuttia kun liike oli kiinni. Kun tuli näytti hätäiseen luonnoksen ja   katosi takahuoneeseen tekemään  siirtokuvaa, kahvin tuoksu levisi nenääni.  Odotin  noin 20 min ja lopulta tuli, kysyi joten töykeästi töksäyttäen "niin mihin sä halusit tämän?" Tuntui,  että olin rasite. Ei edes ottanut valmiista  tatuoinnista kuvaa Facebook sivulle, vaikka muita töitään siellä oli. Laitoin palautetta johon ei koskaan vastattu.  Liikeon yhä pystyssä

Jossain tatuointiliikkeissä tuntuu olevan naamaraja, eivät kehtaa sanoa suoraan että "sun näköselle en tee mitään kuvaa tee" mutta kohtelevat kuin pas""aa.  Ja sitten on   ne joiden tutut poikkeaa kahville ja siinä saa sitten  kuunnella juoruja  ja haistella kahvia.

Vierailija
829/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Onko sulla yhtään pienempää? Eikö? No, siinä on ovi!

Näin tiuskaisi TKL:n keski-ikäinen mieskuski, kun 15-vuotiaana yritin tarjota hänelle viisikymppistä. Kostoksi boikotoin busseja melkein vuoden, ellen pakon edestä joutunut käyttämään.

Sama tapahtui 18-vuotiaana ja TKL kyseessä. Ei ollut rahaa bussilippuun ja siihen aikaan oli vielä markat. Useimmissa automaateissa pienin nostettava seteli oli 100mk. Nostin satkun, lippu olisi maksanut 10mk. Ei kuulemma "ala antamaan koko vaihtokassaa" mulle ja avasi oven töykeästi selän takaa. Tosi kiva. Olin tulossa kotireissusta juna-aseman edessä ja bussit kulki 30min välein sunnuntaina. Siitä sitten raahasin kassejani johonkin kahvioon, jossa ostin jotain pientä, että sain rikottua setelin. Soitikin kyllä TKL:lle tulikivenkatkuisen puhelun, että satanen on pienin automaatista saatava raha ja olisi sitten ottanut ilmaiseksi kyytiin, jos kerran ei halua antaa vaihtorahoja.

TKL:lle ei kannata antaa palautetta. Joko sitä ei kuunnella tai se saattaa johtaa kostotoimenpiteisiin.

TKL:llä on ainakin koko euroajan ollut sääntö että yli 20 ei oteta vastaan ja siitä on kyllä tiedotettu asiakkaille. Eli vähän niinkuin oma moka...

TKL on niin tunnettu töykeydestään, että turha tässä on lässyttää. Kuskit tekee nuorille sellaista, että vaikka painavat poistumisnappulaa, niin eivät pysähdy. Tytär oli mennyt kysymään eteen että mikset pysähtynyt, kun painoin nappia. Oli naiskuski vaan virnuillut, että OHO, en kyllä yhtään huomannut. 

Sitten tulevat pysäkiltä eteen ihan törkeästi, vaikka auto on jo eturenkaan kohdalla. Niin hävytöntä touhua en ole missään muualla nähnyt. Ja jos teet valituksen TKL;lle niin saat aivan haistapaska-vastauksen.

TKL elää 70-lukua asiakaspalvelussa.

Tämä! Kilttejä nuoria kyykytetään, mutta häiriköille ei uskalleta niille häiriköille tehdä mitään. 

Vierailija
830/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommissa marketeissa ikävän yleistä, että jos kysyt jostain tuotteesta tai mistälie, niin myyjä sanoo "hetki" ja lähtee huitelemaan ties minne ennen kuin ehtii reagoida mitenkään. siinähän nökötät ja toivot että se hetki ei ole "hetki". ei siis kysytä että olisko aikaa, ei sanaakaan että suunnilleen kauanko menee.

Vierailija
831/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea ja Forex. molempiin palkattu mielisairaita.

Vierailija
832/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- 16-vuotiaana, mutta jo omillani asuvana ostin Prismasta kynttilän ja tulitikkuja, myyjä sanoi ettei voi myydä niitä alaikäiselle. Olin ihan suu auki että pitääkö minun oikeasti pyytää isäni/äitini ostamaan minulle tulitikkuja? Lopulta toinen  myyjä sanoi jotain että "voit sinä ne myydä".

- Odotin esikoistani kun bussikuski itketti edessäni ollutta pikkutyttöä, lapsi halusi tietää että onko oikeassa bussissa ja kuski karjaisi että  "tuolla edessähän se lukee!" Moitti tyttöä myös tyhmäksi, kun ei heti tajunnut miten päin bussikortti pitää olla kädessä. Tässä vaiheessa puutuin tilanteeseen ja sanoin että ihminen se pieni veronmaksajakin on ja että harkitsen vakavasti valitusta noin törkeästä käytöksestä. Tästä tuohtuneena kuski lähti liikeelle talla pohjassa ennenkuin ehdin istumaan ja sain viime tipassa kiinni tolpasta etten kaatunut, ja siis  raskaus selvästi näkyi jo.  Tein sen valituksen ja väitin siinä kaatuneeni enkä vain meinanneeni kaatua. Ei näkynyt kys.  kuskia sen jälkeen!

- Ostin ärrältä tupakka-askin ja kahvin, puhuin samalla puhelimeen ja  säikähdin kun myyjä huusi " PISTÄ SE PUHELIN POIS KUN PUHUN SINULLE!" Oli kysynyt jotain tarkentavaa siitä röökiaskista, enkä ollut kuullut.  Katsoin myyjää silmiin ja sanoin kylmästi  että no anteeksi kun en lyönyt luuria korvaan äidilleni, joka soitti juuri kertoakseen että hänellä on syöpä.

En siedä epäoikeudenmukaisuutta, kohdistuu se sitten minuun tai muihin. Koulussa puolustin kiusattuja ja olin toistuvasti jälki-istunnossa, kun en antanut kässänmaikan hyppyyttää minua asemansa varjolla. Enkä nyt puhu mistään teinien aukroriteetti-ongelmasta, vaan tämä ope saattoi sanoa jollekin oppilaalle "Käyppä avaamassa ikkuna kun on niin kuuma. Ei se ikkuna!  Tai itseasiassa käyppä sulkemassa se" jne jne

-

En usko. Ei kukaan kerro toiselle puhelimessa että "hei tytär. mulla on syöpä" kyllä se on sellainen asia mikä pitää kasvotusten sanoa.

En ymmärtänyt. Miksi ei puhelimessa? Mikä siinä on niin kummallista, ettet voi uskoa, että kukaan tekisi niin? Kyllä minä voisin puhelimessa sen kertoa. Juttelen muutenkin muutaman sukulaisen kanssa kaikki mahdolliset asiat puhelimessa.

Ja vaikka olisinkin outo poikkeus, niin sitten toisaalta jotkuthan esim. asuvat kaukana sukulaisistaan eivätkä pääse näkemään usein. Eivät kai hekään odottaisi tiedon kanssa seuraavaa tapaamista, kenties kuukausien päähän?

Korona-aikaan ei palvelutaloon voinut mennä, joten kerroin äidilleni (puhelimessa) löytyneestä syövästä.

Vierailija
833/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin vaimolle makutuomariksi maakunnan kuulemma parhaaseen vaatekauppaan. Aikaa sulkemiseen oli alle puoli tuntia mutta arvioimme sen riittävän hyvinkin. Keski-ikäinen kyllästyneen oloinen myyjä tuli palvelemaan ja ilmoitti heti liikkeen sulkeutuvan aivan pian. Sanoi, että hänen täytyy päästä heti lähtemään pottuja keittämään. Me lähdettiinkin siitä sitten heti ettei vain myyjän perhe kuole nälkään.

Vierailija
834/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

isommissa marketeissa ikävän yleistä, että jos kysyt jostain tuotteesta tai mistälie, niin myyjä sanoo "hetki" ja lähtee huitelemaan ties minne ennen kuin ehtii reagoida mitenkään. siinähän nökötät ja toivot että se hetki ei ole "hetki". ei siis kysytä että olisko aikaa, ei sanaakaan että suunnilleen kauanko menee.

Pahin oma kokemus on Jumbon prismassa.

Etsin erästä tuotetta ruokapuolelta, mutta en löytänyt. Bongasin tyypin täyttämästä hyllyä firman asussa, ja kysyin häneltä ystävällisesti asiasta. Hän ei vastannut, vaan vain jatkoi täyttämistä. Ei reagoinut puheeseeni mitenkään. No, lähdin etsimään toista myyjää, ja taas sama juttu. Lopulta menin lihatiskille, ja kysyin sieltä että mikä juttu - ystävällinen myyjä selitti, että he eivät ole myyjiä, ja tuli mukanani etsimään tuotetta, jota ei sitten löytynyt.

En vieläkään ymmärrä, miksei ne pari ekaa tyyppiä voineet sanoa, että eivät ole myyjiä, vaan olivat vaan täysin mykkänä, eivätkä reagoineet puheeseen mitenkään. Ihan käsittämätöntä käytöstä. Olivat kuitenkin samoissa vaatteissa, kuin se lihatiskin myyjäkin.

Vierailija
835/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama päivä sitten lähikaupassa samana iltana kun MM-finaalipeli tuli. En ollut kiireiden takia kerennyt lähikauppaa kauemmas ja siellä oli esillä erään hyllyn päädyssä lippuja ja viuhkoja, eivät siis olleet myynnissä. Kauppa oli pian menossa kiinni eli roskiin olivat menossa joka tapauksessa.

Kassalla kysyin ystävällisesti myyjältä olisinko voinut saada yhden sellaisen, tarjouduin jopa maksamaan siitä. Myyjä ei suostunut vaan nihkeästi sanoi, ettei anna. Olen itse ollut samaisessa kaupassa töissä ja satun tietämään, että esimies olisi ollut vain iloinen ja kehunut myyjää hyvästä asiakaspalvelusta jos olisi suostunut pyyntööni. Yhtä lailla lippu olisi voinut hävitä kaupasta jonkun varastaessa sen, minä sentään kiltisti pyysin ja vielä selitin, että lapsi ilahtuisi.

"Myyjä ei suostunut vaan nihkeästi sanoi, ettei anna."

Eipä myyjän tarvi jakaa tavaraansa.

Vierailija
836/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä lomanviettopaikassa, jossa ainakin joskus tehtiin uusia ihmisiä, kovasti mainostettiin uutta tulemista. Kaikki oli laitettu niin viimeisen päälle, remontoitu ja oikeasti siellä oli tosi kiva viettää viikonloppu. Uudet ravintolat, uudet esiintymissalit jne.

Harmi vaan että ruokaa siellä ei saanut :D

Ensin käytiin uimassa, sitten vähän keilaamassa ja katsottiin että jos mennään ennen iltayhdeksää ravintolaan, ehditään vetämään pizzat ja sitten jatketaan iltaa. Mitä vielä. Ravintolasalissa oli alle 10 asiakasta ja loput pöydät olivat täynnä "VARATTU" lappuja. Tosin ne olivat olleet siinä jo silloin kun mentiin uimaan ja tarkistettiin ravintolan aukioloaika (keittiö sulkeutuu klo 23). Edeltämme käännytettiin kaksi lapsiperhettä ja kaikille vain sanottiin että "ravintola on täynnä, on ainakin tunnin jono keittiössä". Joopa joo. Jäätiin hetkeksi tarkkailemaan tilannetta, keittiöstä lähti varttin aikana 2 annosta ja nekin jo siellä ravintolassa syömässä oleville. Nuori juippi vain väitti, että ei mahdu, ei voida ottaa sisälle, meillä menee ruokia muuallekin...

Siinä kun tarkkailtiin tilannetta, niin eräs pariskunta sai mukaansa pizzat -> viivana kysymään että saadaanko pizzat mukaan huoneeseen. No sehän kävi vaikka marmatettiin että "no meillä on kyllä ainakin tunnin jono keittiössä". Puolen tunnin päästä tarjoilija soitti, että pizzat voi noutaa.

Aivan käsittämätöntä toimintaa ja asiakkaan aliarvioimista. Mielelläni arvostan rehellistä mielipidettä (yksi kokki sairaana, tavaratilauksissa ollut ongelmia tms.)

Annoin palautetta ja vastaus oli, että kannattaisi tehdä varaus...  Mutta ei kai sen yhden pöytävarauksen takia, esimerkiksi alkaen klo 21.30 pidetä pöytiä varattuna koko päivää? Kai siellä osataan laskea, että yksi asiakas kuluttaa aikaa alle tunnin ja sen perusteella varaillaan pöydät.

Että ihan kiva niille lapsiperheille, jotka ovat koko päivän olleet uimassa ja aktiviteeteissä ja ajatelleet syövänsä nopeasti vain pizzat ennen nukkumaanmenoa ja sitten vain tylysti käännytetään pois. Varmaan vielä sanottiin että menkää a'la carteen syömään piffit.

Vierailija
837/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tää pk-seutu on jatkuvaa heikkoa asiakaspalvelukokemusta! Se on ikään kuin ja ikävästi talon tapa. No okei niitä hyviä ja osaavia on toki about 7%.

Vierailija
838/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stockmann, Oulu. Olisin ostanut tarjouskorissa olleet sukat. Kassalla hinta oli ihan muuta kuin mitä tuotteessa ja alennustaulukossa. Sanoin myyjälle, joka alkoi kiskomaan hintalappua irti pakkauksesta, kun "koneen mukaan hinta on väärin". Voi jösses. Pyysin rahat takaisin tuotteesta, koska sitä ei myyty minulle hintaan joka oli tuotteessa. Koriin jäi vielä suuri määrä samoja tuotteita samalla hinnalla. Vissiin epäystävällinen myyjä kävi repimässä hintalaput irti muistakin vastaavista pakkauksista.

Kyseessä oli vanhempi, todella epäystävällinen naismyyjä. Eikä edes pahoitellut, vaan väärä hinta oli asiakkaan vika...

Olisit voinut vedota kuluttajansuojalakiin saadaksesi sukat niihin merkittyyn hintaan. Se hinta, joka on ollut merkittynä pätee myös kassalla.

Itse sain joskus juuri myymälään tulleen kiukaan -30% kun joku oli sen alennukseen laittanut. Kassallakin vielä yrittivät etten olisi sitä ostanut, mutta ostin silti. Kassalle tuli oikein osaston esimies sanomaan, että lappu oli tullut kiukaaseen epähuomiossa. No, ehkä se on myyntikikka tuokin ja joku asiakas suostuu siitä alennuksesta luopumaan, mutta minä en.

839/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pikkusiskoni oli synnytys osastolla, menin katsomaan häntä ja samalla päätin ostaa sairaalasta Myrkky-lehden. Lehden kannessa oli kuva, jossa maatalouden eläimet ja ihmiset olivat vaihtaneet paikkoja: Lehmä lypsää talon emänt... Eikä ihmisillä tietenkään ollut vaatteita.

(Kyseessä oli erittäin kaksimielinen huumori julkaisu, jossa pilkattiin kaikkia ihmisiä tasa-arvoisesti.)

Myyjänä oli noin 50 vuotias nainen, joka ensin vilkaisi lehden kantta ja sitten lähes huusi minulle:

-Miten aikuinen mies voi lukea tuollaista p**kaa!!?

Hänen vieressään oli nuorempi myyjätär joka katsoi minua ja katseellaan hän pyysi anteeksi, vanhemman myyjän käytöstä.

Kyseinen lehti on minulla edelleen tallella,muiden Myrkky lehtien joukossa.

Vierailija
840/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin saanut painoani putoamaan 180 kilosta, 100 kiloon (eli 80 kiloa) ja suunta oli edelleen alas. Olin jo siinä pisteessä että ei tehnyt mitään herkkuja mieli ja tuolloin 90 kiloinen mieheni osteli paljon sipsejä ym herkkuja itselleen ja käydessämme kaupassa, ihmettelin kun pakkaamisen jälkeen, kaupan uudehko myyjä viuhtoi minut luokseen ja menin. Siinä hän sitten alkoi kyselemään että "kai sinä nyt käyt ravintoterapeutilla kun ostelet noin paljon limsaa ja sipsejä? Tämä on jo kolmas kerta kun näen SINULLA sipsejä. EI HELVATI NÄIN!!" ja en saanut suutani auki, tai sain, mutta mitään sanoja ei tullut ulos, kunnes sitten kaupan vanhempi myyjä, meidän tuttu tuli sanomaan että "Niin, Ellahan on laihduttanut paljon ja ei syö tuollaisia enään. Hänen miehensä syö" ja tää myyjä nyökytteli, pyytäen anteeksi. Seuraavalla kerralla, taas sama toistui, kunnes miehllä meni pinna ja hän huusi tälle myyjälle "HILJAA. VAIMONI ON LAIHDUTTANUT PALJON JA LOPETTI KAIKEN TÄLLÄISEN SYÖNNIN. MINÄ EN OSAA LOPETTAA JOTEN VOISITKO SINÄ LAKATA KYYLÄÄMÄSTÄ" myyjä punastui ja pyyteli taas anteeksi. Kolmannella kerralla se taas toistui (eli minua siis syytettiin ja haukuttiin ym, ja oli pakko tehdä valitus. Nykyään ollaan molemmat miehen kanssa normimitoissa :) tuo kyylääjämyyjä sai potkut kun teki kaikkea muutakin, eli valisti alkoholista juopoille ja tupakanpoltosta ihmisille ym.

Tätä en usko! Taidat vaan itse hävetä ulkomuotoasi ja ostoksiasi ja kuvittelet että myyjiä kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan