Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksenne?

Vierailija
05.06.2016 |

Kenkä Marskissa on pystyyn kuollut tunnelma. Myyjät hiippailee oudosti tarjoamatta kuitenkaan apua. Yhdessä kukkakaupassa mulle ei myyty kukkapuskaa kun myyjä kuuli, että vien sen sairaalaan. Puhelinpalvelut hävyttömän usein ikäviä kokemuksia. Kai se puhelimessa on niin helppo (piilo)vittuilla.

Kommentit (1350)

Vierailija
801/1350 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme mieheni kanssa autokaupassa ja myyjälle tuli jo varmasti selväksi, että olemme harkinneet juuri kyseistä (uutta) autoa ostettavaksi. Mieheni kysyi juuri jotain teknistä yksityiskohtaa, kun myyjän taskussa piippasi puhelin viestin tulleeksi. Myyjä kaivoi puhelimeen taskustaan, luki viestin, hörähti jotain ja soitti samantien ilmeisesti juuri viestin lähettäneelle. Puhelun hän aloitti "Ei voi olla totta!" -hihkaisulla ja lompsi puhelimensa kanssa tiehensä kailottaen kovalla äänellä luuriin. Siinä varmaan varttitunnin odottelimme hänen paluutaan, vaan eipä miestä kuulunut ei näkynyt. 

Ostimme täysin vastaavan auton toisesta liikkeestä vielä samalla viikolla. 

Tämä tarina kertoo sinusta paljon.

Noin minäkin olisin tehnyt, äänestänyt jaloillani.

Vierailija
802/1350 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turussa eräässä supermarketissa olin ottanut pussin irtokarkkeja. Kun olin kassalla, sitruunan niellyt kassatäti piippasi pussin ja sit alkoi käsipelillä nostelee pussia ja totesi sitten et kyllä nyt on punnituksessa huijattu, tää painaa paljon enemmän. Sit hän lähti pussi kädessä punnitsee sitä uudelleen ja nä&takana oleva jono jäätiin odottaa. Olin ihan korvat punaisena, aika tuntui ikuisuudelta kunnes eukko lyllersi sama hapan ilme naamalla takas ja murahti vain vilkaisemattakaan, että no oli se oikea. Ei edes sanonut ostoksen hintaa ääneen mistään pahoittelusta puhumattakaan vaan otti vain kolikot ja lähdin jotenkin hätkähtäneenä ulos.

Mulle kävi samalla tavalla, myös Turussa.

Mulla ero oli siinä, olin tätini kanssa. Itse maksoin karkit viikkorahoillani.

Tätini sitten nysyi myyjältä kovaan ääneen pyysitkö anteeksi, kun julistit on varas. Myyjä selitti lapset varastaa. Täti jatkoi mutta tämä tyttö ei varastanut. Pyysitkö anteeksi ? Niin, että oikeasti tarkoitat

Muistan vieläkin olotilan, kun joku aikuinen puolusti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1350 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nykyajan käytöstavattomat naiset aloittivat asiakaspalvelutyön ei ole mahdollista valita kaikista niistä huonoista kokemuksista sitä huonointa

Vierailija
804/1350 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten mursin käteni, joka oli kipsissä viikkoja. Yksinasujana tuli ongelma sormenkynsien leikkaamisesta. Meni Helsingin Hämeentiellä olevaan kynsi- ym-studioon kysymään voisiko joku leikata kynteni. Hyvin ynseä vastaus oli, että ehkä joskus viikon kuluttua.  En ole sen yrityksen ovea sen koommin avannut.

Vierailija
805/1350 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärikeskuksissa lukuisia huonoja kohtaamisia.

Oma vika Kantaan kun ammattilainen on huono.

Vierailija
806/1350 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nykyajan käytöstavattomat naiset aloittivat asiakaspalvelutyön ei ole mahdollista valita kaikista niistä huonoista kokemuksista sitä huonointa

Enemmä niitä käytöstavattomia taitaa olla asiakkaina.

Vierailija
807/1350 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhemmin olivat tarkistaneet nauhoja ja lähette pahoitteluksk Sushi-lahjakortin niin siis mitä raakaa kalaa raskaana olevalle kesällä. Kaiken lisäksi summa oli mitätön ja ei vastannut alkujakaa ostosummasta.

Nyt katsomaan tarkemmin mitä se sushi on. Syön paljon kauppojen sushia, mutta usein yli kymmenen sushin annoksessani ei ole YHTÄÄN, jossa olisi KALAA. Sushi ei tarkoita raakaa kalaa.

Vierailija
808/1350 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan haettu usein kiinalaista noutoruokaa eräästä paikasta. Perusannokset olivat hinnaltaan 7,50e pitkän aikaa. Sitten hinta nousi yhtäkkiä 9 euroon ja tästä kuukauden päästä, seuraavalla kerralla jo 9,90. Proteiinin osuus annoksessa väheni ja purkkibambun nousi. Sen kummempaa vihannesta annoksessa ei aiemmin sipulin lisäksi ollutkaan. 

Tämä ennen  sotaa. Mitähän nyt pyydetään bambusta ja parista lihan/kanan/tofun palasesta? Ei olla enää viitsitty kokeilla edes.

Vierailija
809/1350 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvila/kioski Tikkurilan asemalla. Huomasin pariin otteeseen että minuapa (olen nainen) naispuolinen kassahenkilö ei tervehtinyt. Moikkasin itse selkeästi sitten. Kun kyseiselle asiakaspalvelijalle tuli miespuolinen asiakas, niin johan alkoi huomenien huudahtelu ja hyvien päivien/viikonloppujen toivottelu. Luulin ensin että olikohan se mies joku tuttu. Ei, tätä samaa se nainen hyvää hyvyyttään pulautteli vähän eri versioissa, miehille. Naisille lievemmin. Toinen tapaus, sama paikka. Kaksi nuorta naista, töissä siellä. Juttelivat ja kehuivat toistensa barista-taitoja. No ei siinä mitään, mutta sitten kuulin heidän puheissa vaginasta sen tosi paljon rumemman version, useita kertoja. Joo, nyt muuten tuli stoppi cappuccinon juomiseen tässä paikassa!. Hyi! Onneks on S- market josta saa vallan mainiota lattea ja ärrältä arvoa korttiin. P. S. Paikka on nyt remontissa. Toivottavasti asiakaspalvelukin paranisi, vaikken sinne enää mene.

Vierailija
810/1350 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme mieheni kanssa autokaupassa ja myyjälle tuli jo varmasti selväksi, että olemme harkinneet juuri kyseistä (uutta) autoa ostettavaksi. Mieheni kysyi juuri jotain teknistä yksityiskohtaa, kun myyjän taskussa piippasi puhelin viestin tulleeksi. Myyjä kaivoi puhelimeen taskustaan, luki viestin, hörähti jotain ja soitti samantien ilmeisesti juuri viestin lähettäneelle. Puhelun hän aloitti "Ei voi olla totta!" -hihkaisulla ja lompsi puhelimensa kanssa tiehensä kailottaen kovalla äänellä luuriin. Siinä varmaan varttitunnin odottelimme hänen paluutaan, vaan eipä miestä kuulunut ei näkynyt. 

Ostimme täysin vastaavan auton toisesta liikkeestä vielä samalla viikolla. 

Tämä tarina kertoo sinusta paljon.

Kommenttisi kertoo sinusta vielä enemmän.

Vierailija
811/1350 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

70- vuotias äitini osti puhelimen Lielahden Gigantti myymälästä ja hänelle myytiin samalla McAfee SAMOBILE36 huolenpitopalvelu 36kk 7.90€ =284.40€. ("Planeetan surkein ohjelmisto jossa lähetetään huijausviestejä McAfeen nimissä").

Kun huomasin sopimuslapun pöydällä niin hermostuin siitä että hänelle oli myyty palvelu josta hän ei mitään tiedä eikä sitä muutenkaan tarvitse koska ei juurikaan edes internettiä käytä.

Noh, sopimuksessa lukee kuitenkin että "Teillä on oikeus peruuttaa luottosopimus 14 päivän kuluessa" joten soitin asiakaspalveluun peruakseni sopimuksen. Gigantin asiakaspalvelusta vastattiin että sopimusta ei voi perua asiakaspalvelu numerossa vaan pitäisi soittaa Lielahden Giganttiin.

Seuraavaksi soitin Lielahden Giganttiin ja siellä sanottiin että sopimusta joka on tehty kasvotusten ei voi enään perua ja tarjosivat hyvitykseksi 30e lahjakorttia. En suostunut tähän vaan halusin peruuttaa sopimuksen.

Jouduin soittamaan ja vastaamaan kymmeniin puheluihin ennen kuin sain yhteyden kyseiseen myyjään joka oli myynyt tämän 300e maksavan palvelun 150e puhelimeen vanhukselle joka käyttää nettiä ainoastaan tarkkaillakseen BussiMannisen tulevia matkoja.

Myyjä väitti että sopimusta ei voi perua ja sanoi vertauskuvana "Että ei hänkään vaihda omia auton renkaita vaikka osaisi vaan vie ne vaihdettavaksi".

En tiedä mitä tämä vertauskuva tarkoitti, mutta ilmeisesti ylimääräistä rahaa ainakin on.

Itse en ainakaan osta elämässäni enään mitään Gigantin myymälöistä.

ÄLKÄÄ PÄÄSTÄKÖ VANHUKSIA YKSIN PUHELIN OSTOKSILLE GIGANTTI MYYMÄLÖIHIN!!

Vierailija
812/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan haettu usein kiinalaista noutoruokaa eräästä paikasta. Perusannokset olivat hinnaltaan 7,50e pitkän aikaa. Sitten hinta nousi yhtäkkiä 9 euroon ja tästä kuukauden päästä, seuraavalla kerralla jo 9,90. Proteiinin osuus annoksessa väheni ja purkkibambun nousi. Sen kummempaa vihannesta annoksessa ei aiemmin sipulin lisäksi ollutkaan. 

Tämä ennen  sotaa. Mitähän nyt pyydetään bambusta ja parista lihan/kanan/tofun palasesta? Ei olla enää viitsitty kokeilla edes.

Niin? Mikä osuus tässä oli törkeällä asiakaspalvelukokemuksella? Kävi tässä itsellekin kaupassa niin, että jouduin kaivamaan kuvetta oikein tosissaan, kun normaaliostokseni olivatkin aika paljon kalliimmat, kuin aiemmin. Se johtuu ihan muusta, kuin asiakaspalvelusta.

Vierailija
813/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistaksikuski, ehkä joku 50v kertoili mulle miten likkakaverinsa kanssa tekivät sitä ja tätä. Sain sellaisen kuvan, että kyseessä hänen partneri. Jossain kohti sitten jotain sen suuntaista sanoin, niin suuttui tosi pahasti 😁 En tajua tuos ikäluokkaa. Miesystävistä puhutaan kavereina ja naisystävistä puhutaan likkakavereina. Vähemmästäkin menee sekasin 😁

Vierailija
814/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammiston Gigantti.

Vartija seurasi minua, niin että alkoi ahdistamaan. Olin siinä kauneudenhoitolaitteiden luona ja vartija pyöri niin lähellä ja ihan kuin olisi halunnut minun lähtevän ja tuntevan oloni tukalaksi. Ja lähdinkin kun ahdistu niin. Menin poweriin ja pian vartija oli siellä. Pala kurkussa tein 350e ostokset ja lähdin itku kurkussa kotiin.

Mulla on noin 80 000e maksava (velaton) auto, joten eikö sillä tullut mieleen ettei varkaat ehkä sellaisella liiku.

Mietin oliko virhe mennä suoraan lenkiltä sinne kauppaan vai mikä mussa oli niin epäilyttävää.

Tämä tapahtui tämän vuoden puolella ja meinasin silloin laittaa palautetta, mutta en viitsinyt kun ei siihen kuitenkaan reagoida muuten kuin muodollisesti paloitellaan.

Onneksi on vara valita missä liikkeissä asioi.

Toinen oli Pirilän puutarha Tuusulassa, jossa yleensä on hyvää asiakaspalvelua. Tämä tapahtui ihan muutama päivä sitten. Kysyin myyjältä 6min ennen sulkemisaikaa, että mistä pääsee ulkomyymälään ja hän kysyi olenko katsonut kelloa, suljemme 6min päästä. Sanoin ettei mulla mene kuin minuutti, koska tiedän mitä tulin hakemaan. Huokaili syvään ja kertoi, että minun pitää olla kassalla ennen tasaa.

Ei ainakaan ollut haluja myydä mitään. Onneksi löysin sinne sitten itse.

Vierailija
815/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui Porissa kymmenisen vuotta sitten. Kävin eräässä liikkeessä ostamassa tarra-arkin, joka maksoi noin 2 €. Koska itselläni oli jo silloin ja on edelleenkin vain harvoin käteistä mukana, maksoin sen kortilla. Tiskin takana seisoskeli kaksi itseäni hiukan nuorempaa tyttöä, ilmeisesti jotain jouluapulaisia, jotka juorusivat keskenään ja näyttivät ärtyneiltä, kun kun tulin kassalle keskeyttämään tämän. Toinen tyttö piippasi kyllästyneen näköisenä ostokseni ja totesi kovaan ääneen kaverilleen "Siis kuka maksaa jonkun parin euron ostoksen kortilla?" ihan kuin en olisi ollut siinä vieressä. Mitään kiitoksia tai moikkauksia häneltä ei tietenkään herunut, mutta enpä sitten itsekään sanonut mitään koko asioinnin aikana. Tuolloin kaksikymppisenä olin tilanteesta niin hämmentynyt, etten tajunnut sanoa mitään; nykyisin heitän aina takaisin jotain sarkastista, kun kohtaan tylyn myyjän.

816/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä sporttiliikkeessä (intersport Järvenpää) ostin tapojeni mukaisesti Asics -lenkkarit. Ostan käytännössä aina samat kengät lenkkipoluille ja olen ostanut viimeiset 8 vuotta heiltä. Näissä kengissä oli kuitenkin jotain pielessä koska niistä lähti pohja irti. 

Palautin kengät niin minut lähes naurettiin ulos, että kengät on muka loppuun juostu. (ei ollut). Toki ne näyttävät loppuunjuostuilta kun niistä irtoaa lesti..

Olin ostanut vähintään viidet Asicset samasta liikkeestä aiemmin ja ne olivat kestäneet hyvin 800-1000km eikä yksistäkään ollut lähtenyt pohja ikinä irti.  Tällä kertaa kengät ja rahat jäivät heille. Ja jäivät muuten viimeisen kerran. Ostan jatkossa kenkäni muualta.  Porukat eivät oikeasti ymmärrä miten paljon huono asiakaspalvelu voi vaikuttaa tulevaisuuden myyntii. Nykyisin juoksen Sauconeilla. 

Vierailija
817/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöhemmin olivat tarkistaneet nauhoja ja lähette pahoitteluksk Sushi-lahjakortin niin siis mitä raakaa kalaa raskaana olevalle kesällä. Kaiken lisäksi summa oli mitätön ja ei vastannut alkujakaa ostosummasta.

Nyt katsomaan tarkemmin mitä se sushi on. Syön paljon kauppojen sushia, mutta usein yli kymmenen sushin annoksessani ei ole YHTÄÄN, jossa olisi KALAA. Sushi ei tarkoita raakaa kalaa.

"Sushi on japanilainen ruoka, jossa käytetään etikalla maustettua riisiä sekä täytteenä tai päällysteenä kalaa, äyriäisiä, kasviksia tai kananmunaa." Katsoin tarkemmin että mitä sushshshsi oikein on. Mielenkiintoista infoa löysin.

Vierailija
818/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli miehen kanssa ollut juuri häät ja lähdimme yöllä taksilla kohti hotellia. Taksikuski soitti äänekkäästi rokkia ja mieheni todetessa "tää on hyvä biisi" hän alkoi selittää ummet ja lammet omasta musiikkimaustaan. Selostus jatkui koko taksimatkan ajan. Meitä kuski ei huomioinut millään tavalla, esimerkiksi kysynyt meiltä mitään tai onnitellut naimisiinmenosta - meillä oli juhlatamineet päällä, joten ei ollut epäselvää, mistä olimme tulossa. Mielestäni hän olisi kyllä vähän voinut huomioida asiakastakin, etenkin tuollaisessa erityistilanteessa; sen sijaan puhui koko matkan vain itsestään, mikä oli vähän junttia.

No ei siinä vielä mitään, mutta hän jätti meidät väärään osoitteeseen, parin korttelin päähän siitä. Huomautimme, että tämä ei ole meidän hotellimme, mutta kuski vakuutti että juu juu, oikeassa osoitteessa ollaan, ja selvästi halusi meidät äkkiä ulos autosta. Käveltiin sitten hääpukuinemme ja laukkuinemme loppumatka tihkusateessa. Saimme kuitenkin vielä hyvän fiiliksen, kun menimme karaokebaarin ohi ja sieltä ulos tuleva porukka huikkasi meille äänekkäästi iloiset hääonnittelut :)

Vierailija
819/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta otettiin peräaukosta klamydianäytettä ja virolaiselta vaikuttava hoitaja labrassa sanoi ääneen "no kiva!", kun katsoi mitä testejä otetaan. Oli jotenkin järkyttynyt, että joutui sen ottamaan. Oli vaivaantuneen oloinen, Mutta itse olin miehekkäästi rentona ja kiitin vielä, ehkä se oli hänelle vielä niin uutta. Että kaikkea ne joutuu testaamaan. Että kyllä mä ymmärrän. Varmaan harjoitus karaistaa.

t.mies

"Tämä tarina kertoo sinusta paljon."

Vierailija
820/1350 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasmarja. 

Ostin yhtenä talvena paljon pakastemarjoja, koska sairastin kesällä marja-aikaan eikä saatu pakastettua mitään. Tuli sitten useammassakin erässä Pakkasmarjojen tuotteissa vastaan todella siivottomia marjoja. Sekä mustikoita että mansikoita. Otin pahimmasta pussista kuvaa ja laitoin heidän aspaan. Pitkään eivät vastanneet mitään ja soittelin sitten perään. Puhelimeen vastasi nainen, joka lupasi katsoa viestini ja vastata siihen, mutta taaskaan ei vastausta kuulunut. Soitin uudelleen ja jälleen tuli lupaus hoitaa asia ja korvata minulle ostos. Mitään korvausta koskaan tullut, eikä mitään vastaustakaan. En ole sittemmin ostanut Pakkasmarjaa. Kaveri osti ja valitti surkeaa laatua. Nauroin vaan että koitapa saada sieltä jotain korvausta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi