Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajan nyrpeä suhtautuminen lahjaan.

Vierailija
04.06.2016 |

Olen sivutoiminen koulutettu enkeliterapeutti ja annoin nuoremman lapsen (alakoululainen) opettajalle lahjakortin 1,5 tunnin pituiseen enkelihoitoon (arvo 95 euroa). Vein lahjan opettajalle itse koska kysyin samalla, haluaako hän varata ajan heti, sillä kahden viikon päästä lähdemme ulkomaille ja sen jälkeen jatkan itse lomaani. Opettaja pyöritteli lahjakorttia käsissään ja sanoi, että miettii vielä. Sanoin että hän voi toki varata ajan myös puhelimitse tässä lähipäivinä.

Nyt äsken tuli sitten tekstiviesti, että kiitos lahjasta, mutta hän ei ole tällä kertaa kiinnistunut varaamaan aikaa. Loksahti suu auki opettajan tympeästä asenteesta. Aion tarjota hänelle vielä uutta hoitoaikaa kun lomani loppuu, mutta eipä ole tullut vähään aikaan vastaan yhtä nyrpeää käytöstä.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ihan mielenkiinnosta mennyt enkeliterapiaan, vaikken sellaisiin uskokaan :D Jos kerta ilmaiseksi pääsisi.

Saahan tuollaisen lahjaksi antaa, mutta eipä siitä kieltäytyminen tylyä ole. Lahjat ei aina mene nappiin. Ei Ap kuitenkaan tainnut menettää mitään, joten ei tuota tarvitse märehtiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi