Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen katsonut viisitoista minuuttia Tähtiin kirjoitettua virhettä, ja itken jo. Pystynkö katsomaan tuon loppuun?

Vierailija
04.06.2016 |

Syöpä on perseestä. En ymmärrä miksi kenenkään tarvitsee siihen sairastua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katso. Ei ole mitään syytä katsoa elokuvia joiden tietää ahdistavan ja jotka tuottavat katsojalleen pahan mielen. Itse jätin samaisen elokuvan katsomatta juuri tästä syystä. Säästän kyyneleeni todellisille ihmisille ja ahdistukseni todellisiin tilanteisiin.

Vierailija
2/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo leffa Netflixissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on?

Vierailija
4/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan kuullutkaan. Avaisitko vähän? 

Vierailija
5/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo leffa Netflixissä?

Viaplayssa ainakiin

Vierailija
6/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan kuullutkaan. Avaisitko vähän? 

PArantumatonta syöpää sairastava tyttö tapaa tukiryhmässä pojan, jolla on aiemmin ollut syöpä ja he rakastuvat toisiinsa. Näin lyhykäisyydessään

Vierailija
7/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yksi itkettävimmistä leffoista ikinä! Viimeisen puoli tuntia itkin ihan solkenaan...Ihan sama juttu sitä kirjaa lukiessa, kannattaa lukea!

Vierailija
8/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyt. Se oikeasti laittaa ajattelemaan asioita. Kannattaa.

En ole kuullut kenenkään kaverini pystyneen katsomaan tuota leffaa itkemättä enkä pystynyt itsekään.

Vierailija
9/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä katso. Ei ole mitään syytä katsoa elokuvia joiden tietää ahdistavan ja jotka tuottavat katsojalleen pahan mielen. Itse jätin samaisen elokuvan katsomatta juuri tästä syystä. Säästän kyyneleeni todellisille ihmisille ja ahdistukseni todellisiin tilanteisiin.

Mulle tarina ei kyllä tuottanut ahdistusta. Surullinen se toki oli mutta samalla jotenkin kaunis ja elämää juhlistava.

Vierailija
10/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierasvaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tarina ei kyllä tuottanut ahdistusta. Surullinen se toki oli mutta samalla jotenkin kaunis ja elämää juhlistava.

Joo en minäkään ahdistu tuosta ja sen vuoksi itke, vaan siitä syystä, että kuinka sitä oikeasti saa olla kiitollinen pelkästään jo siitä asiasta, että saa olla terve. Tuo on jotenkin tosi kaunis tuo leffa jo ihan alusta asti.

ap

Vierailija
11/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa sen leffateatterissa ja Finnkoino jakoi saliin menijöille nenäliinoja - ihan tarpeeseen. Se on surullisen kaunis elokuva. Minusta kannattaa katsoa vaikka kyynelten läpi.

Vierailija
12/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana surullinen leffa. Itkin kuin Niagara.