Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18-vuotiaana lapsi?

minävain
04.06.2016 |

Minä ja mieheni, olemme jo pitkään keskustellut lapsen hankkimisesta. Olen 18v, ja hän 22v. Ja siis hieman taustatietoa että asumme yhdessä, suhteemme on loistavassa kunnossa, huolehdimme myös kissasta, molemmilla työpaikat, ja minä lähden nyt opiskelemaan uutta alaa. Olemme keskustelujen ansiosta päätyneet tulokseen että olemme jo valmiita, molemmat haluavat yhteisen lapsen. Tiedämme mitä lasten kasvatus on, hänellä on pikkusisaruksia sekä vanhemmilla sisaruksilla jo lapsia joten hän tietää lapsista kaiken, minulla on nuoria serkkuja kenen kasvamiseen olen ollut osallisena, sekä olen hoitanut lapsia/ollut tarhassa työharjoittelussa. Eli lapsi ei tule vieraana asiana että kumpikaan ei lasta osaisi kasvattaa. Kysymys kuuluukin siinä että olemmeko aivan hulluja jos lapsen saisimmekin, elämäntilanteeseen kumminkin nähden olemme 110% valmiita siihen ja vakavat keskustelut olemme käyneet moneen otteeseen ja aina siihen vastaukseen päätyneet että olemme valmiita. Kiitos jo etukäteen vastauksista.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä tee lasta. Kaikki muuttuu ihan p...ksi sitten kun teillä on lapsi. Tee töitä ja hae uudestaan sinne kouluun ensi vuonna. Mikä ihmeen kiire? Olet vielä teini-ikäinen.
Ja miten ihmeessä nyt olisi raskautua? Lapsi syntyisi ensi keväänä ja taas menisi yksi opiskeluvuosi ohi. Vai luuletteko että se tapahtuu nyt heti tuosta vain?

18-vuotias poikakin on vielä teini-ikäinen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme