Yhdeksäsluokkalaisen keskiarvo 9.9
Onneksi meidän lapsemme ovat niin lahjakkaita. Miten teillä? Menikö hyvin vai tuliko kaseja?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä 10.10. Minkä aineen sössi?
Yli kymmenen? Voi eicä et osaa edes laskea :D:DD:DD:DD:
Mokasit yrityksesi ja lapsesi taisi mennä korkeintaan amikseen voi eicä miten noloksi tämä sinun kannaltasi kääntyi :D:DD:D:DDD:DDDDDDD
No kerro ihmeessä ipanoidesi keskiarvo. Veikkaan ei ollut kympillä alkava.
"ipanoiden"? :DDD
Voi eicää :DD
Nyt kyllä amistutkani alkoi piipata jo kovaa :DDDDD
Ehh... Ei tää kyllä nyt oikein toimi.
Näyttää toimivan ku oot niin raivoissas että mesoomis ja postaamises vaan jatkuu. Rauhotu :DDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mokasit yrityksesi ja lapsesi taisi mennä korkeintaan amikseen voi eicä miten noloksi tämä sinun kannaltasi kääntyi :D:DD:D:DDD:DDDDDDD
Ehkä sun pitää pyristellä ja päteä koska sun ipanoista ei tullut mitään?
LMFAO :D:DD:D: Olipa huono, postaukses todistaa että oot täysin RAIVOISSAS :DDDD
Sun ipanoillahan se huonompi keskiarvo oli, miksi minä olisin raivoissani?
Vierailija kirjoitti:
Sun ipanoillahan se huonompi keskiarvo oli, miksi minä olisin raivoissani?
Joku harhainen amis täällä vielä jostain "ipanoista" mumisee. Hei nyt happihyppelylle jäbähän kiehuu raivosta HEHE :DD:D:DD:D
Jaaha, nyt ollaan sitten tästä päivästä alkaen palstalla koko kesä jonnet seuranamme 😒
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, nyt ollaan sitten tästä päivästä alkaen palstalla koko kesä jonnet seuranamme 😒
Jaaha, no mikäs on SUN keskiarvo?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sulle 1 kysymys!
Osuiko AP sua ARKAAN PAIKKAAN? :Dddddddd
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, no mikäs on SUN keskiarvo?
Mees nyt provo täältä kunnon ihmisten jaloista pyörimästä hehee hus hus! :Dddd
Minun lapseni päättötodistuksen keskiarvo oli tasan 10. Missä aineessa aapee sun lapsi sai huonomman kuin 10?
Vierailija kirjoitti:
Minun lapseni päättötodistuksen keskiarvo oli tasan 10. Missä aineessa aapee sun lapsi sai huonomman kuin 10?
Sitten heräsit yksiössäsi Itä-Helsingissä lapsettomana yli 40-vuotiaana sinkkuna. :DDDDDD
Vuosia sitten yksi opettamani 9,9 keskiarvon oppilas romahti lukiossa ja joutui nuorten psykiatriselle osastolle hoitoon. Siellä mm. viilteli itseään. Onneksi kuitenkin lopulta parani ja sai elämänsä kuntoon.
Onnea ap:n lapsille opintoihin ja elämään. Vaikka provohan tämä taitaa olla...
No se on hyvä kun on helppoa. Lapseni ka 7,5, tehnyt kovasti töitä numeroiden eteen. Vaikeuksia erityisesti matikassa. Ja oppiminen ei ole helppoa.
Vierailija kirjoitti:
No se on hyvä kun on helppoa. Lapseni ka 7,5, tehnyt kovasti töitä numeroiden eteen. Vaikeuksia erityisesti matikassa. Ja oppiminen ei ole helppoa.
Selkeästi ei ole tehnyt kovasti töitä. Oletko kykenevä kasvattaja vai mistä nyt oikein kiikastaa? Katso peiliin!
Meidän tytöllä oli 9,8 eikä toivoakaan stipendistä, koska luokalla oli myös näitä jotka repii kymppejä ihan kaikista aineista. Mutta olen tyytyväinen silti, itsellä oli ysin päästötodistus vain 9,5 ja lukion 9,6. Ja tyttö on jo varmistanut kaksi lukiopaikkaa itselleen, kolmas tulee sitten yhteishaussa. Voi vähän miettiä vaihtoehtoja, jos ykkösvalinta ei tunnukaan hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että amistutka huutaa amiksen korvanjuuressa. Käyttääkö muka joku muukin "eicä" -sanaa?
Mulla oli kolmosluokalla 6,5 keskiarvo. Oli semmonen "kaveri" joka pakotti varastamaan sekä kaupasta ja vanhemmilta enkä saanut hänen käskystään osata koulussa, joten tarkoituksella vastailin kokeissa väärin. Kynnet lähti kun sormet piti laittaa painavan kerrostalon alaoven saranapuolelle .Onneksi muutettiin ja pääsin hänen vaikutusvallasta pois.
Ysiltä lähtiessä oli 9,9. En muista enää, mikä ei ollu kymppi. Lukiosta oli 9,7. Ekalla sisään oikikseen ja nykyään asianajaja.
Fatalji
Vierailija kirjoitti:
Meidän tytöllä oli 9,8 eikä toivoakaan stipendistä, koska luokalla oli myös näitä jotka repii kymppejä ihan kaikista aineista. Mutta olen tyytyväinen silti, itsellä oli ysin päästötodistus vain 9,5 ja lukion 9,6. Ja tyttö on jo varmistanut kaksi lukiopaikkaa itselleen, kolmas tulee sitten yhteishaussa. Voi vähän miettiä vaihtoehtoja, jos ykkösvalinta ei tunnukaan hyvältä.
Eipä tuo kerro muusta kuin siitä, että aivan liian löysin rantein annetaan nykyään ysejä ja kymppejä. Taso on näköjään järkyttävän huono.
Onpa ihmeellistä, että pidetään provona sitä, että jollain on hyvä keskiarvo. Ehkä on suppea maailmankuva, jos tuollainen ylittää ymmärryksen.
T. Se KA10,0-kommentoija ensimmäiseltä sivulta
Ehkä sun pitää pyristellä ja päteä koska sun ipanoista ei tullut mitään?