Miten fetissit syntyy?
Tuleeko ihmiselle pissakakka fetissi jos lapsena on pitänyt pidätellä paljon tai pissaaminen ollut häpeällistä ja kiellettyä tai joku muu tuollainen kokemus? Entä tietyt vaate tai materiaalifetissit. Vaikka joku latex-fetissi, niin onko siinäkin joku lapsuuden kokemus taustalla kun tullut kumia hiplailtua tms.? Osaako joku kyökkipsykologi selittää fetissien alkuperän?
Kommentit (69)
Onko täällä fetisistiä joka muistaisi jonkun lapsuuden kokemuksen, joka herätti fetissin?
No minulla ei kai varsinaista fetissiä, mutta olen alistuva ja lapsuudesta muistan, että esim roikuin puunoksalla vatsallani ja kiihotuin, kun se tuntui epämiellyttävältä ja kuvittelin, että joku pakottaa olemaan siinä.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä fetisistiä joka muistaisi jonkun lapsuuden kokemuksen, joka herätti fetissin?
Lapsena aina puettiin väkisin päälle kuravaatteet ja kumisaappaat, se oli nöyryyttävää. Siitä se varmaan lähti.
Up. Kiinnostava aloitus. Minuakin kiinnostaa tietää mistä nämä saa alkunsa ja olisiko ketään kertomaan omakohtaisesti.
Minun miehellä on piiskafetissi.
Lapsena mies kuul, kun isoveli joka kiusasi miestäni, sai piiskaa. Hän nautti lapsena kun isoveli sai remmistä. Isoveli oli luonnehäiriöinen psykopaatti (mielenterveys potilas nykyään)
Mikä sitten lasketaan fetissiksi?
Epätyypillinen, ei-seksuaalinen tai juuri seksuaalisuutta sivuava asia asia josta saa seksuaalista tyydytystä?
Itse (M) myönnän että kiinnostaa vimmatusti aikuisen rintaruokinta ja sukkahousut.
Vauvan rintaruokinnassa nyt ei ole mitään seksuaalista vaan se on pelkkää kaunista.
Kai se on sitten jokin toisenlainen intiimiyden/ turvan kaipuu tai halu taantua hetkeksi - "päästä pois itsestään". Tunnistan kyllä sisimmässäni pitkään olleen pienen nakertavan turvattomuuden tunteen.
Sukkahousuissa pätee se lausahdus "ei se mitä näet, vaan mitä et näe".
Onhan ne kintut näkyvillä ja riippuen tilanteesta, myös peppua ja pimppiä mutta ei kuitenkaan täysin näkyvillä, jotain jää aina mielikuvituksen varaan. Mieli täyttää loput.
Näin sen itse näen.
Jep. Kyllä se taitaa pääosin muodostua jonkinlaisen koetun trauman kautta. Juurikin silloin pienenä, ennen kuin on maailmasta paljoa oppinut. Oli se sitten fyysinen tai henkinen väkivalta, tai esimerkiksi hylätyksi tuleminen. Lapsen mieli tavallaan vaurioituu.
Vierailija kirjoitti:
Minulle fetissi syntyy niin että kaunis nainen painaa peräaukkonsa terskaani vasten ja päristää rohkeasti ulos kaasua moneen kertaan. Sitten kun kaasu loppuu, niin huomaan kuinka peräaukko muuttuu tavallaan tulivuoreksi kun se puskee pihalle uskomattoman aromaattisen pökäleen. Kun se on kaluani vasten nojaamassa niin ei tarvitse monta kertaa kaluun koskea kun spermat lentää.
M50
Olen hyvin iloinen että tykkään vain naisista.
N20
Minulle fetissi syntyy niin että tuhma tyttö, mahdollisimman nuori siis pissaa minun suuhun.
M70
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle fetissi syntyy niin että kaunis nainen painaa peräaukkonsa terskaani vasten ja päristää rohkeasti ulos kaasua moneen kertaan. Sitten kun kaasu loppuu, niin huomaan kuinka peräaukko muuttuu tavallaan tulivuoreksi kun se puskee pihalle uskomattoman aromaattisen pökäleen. Kun se on kaluani vasten nojaamassa niin ei tarvitse monta kertaa kaluun koskea kun spermat lentää.
M50
N20
No ei tuon ikäiset ymmärrä hyvän päälle mitään kuitenkaan. Pierusi olisi aivan liian mietoa ja kakassa tuoksuisi pelkästään jokin hemmetin pasta.
M50
Onhan noita tutkimuksia ja dokumentteja tehty. Hyväksikäytetystä tulee hyväksikäyttäjä tai sitten lähtee p_rostituoiduksi tai p_ornoteollisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
N20
Eli tykkäät kun pökäle kurkistaa pihalle ja saat nuuhkia aromeja saman tien.
Ei ole mitään fetissejä, ne ovat irstaiden ja vioittuneiden ihmisten juttuja. Traumoja lapsuudesta
T:Sirkka
Tapailin hetken aikaa miestä, jolla oli sm-fetissi. Mies oli kiinnostunut itseään vanhemmista tai nuorimmillaan omanikäisistään naisista, ja mieluiten niin, että naiset omivat äitejä. Halusi siis pahoinpidellä äitejä..
Mistähän tällainen fetissi on mahtanut tulla?
Vierailija kirjoitti:
Tapailin hetken aikaa miestä, jolla oli sm-fetissi. Mies oli kiinnostunut itseään vanhemmista tai nuorimmillaan omanikäisistään naisista, ja mieluiten niin, että naiset omivat äitejä. Halusi siis pahoinpidellä äitejä..
Mistähän tällainen fetissi on mahtanut tulla?
* olivat äitejä
Lapsuuden kokemukset ja perinnölliset tekijät vaikuttavat.