Tässä nyt on ihan oikeasti siistin näköinen kuuden hengen pikkukoti
Kengät järjestyksessä eteisessä eikä keittiön tasot täynnä roinaa. Ei pieni kämppä aina tarkoita sekasotkua.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Karmea sisustus! Ei ole ollenkaan huomioitu vanhan hirsitalon ominaispiirteitä vaan väännetty muotimuottiin. Kaikilla ei vain ole makua.
Yhteismakuuhuone vanhemmille ja lapsikatraalle kuulostaa myös järkyttävältä.
Hirsitalo, laminaatit lattiassa.
Löydetään kaikesta jotain valittamisen aihetta. Minusta oli kaunis koti, ja ihaltavaa hallintaa ja tavaran vähyyttä perheeltä!
Minusta ihan kaunis. Ja varmaan sitten laajentavat myöhemmin.
Itse silmään pisti pikkuruinen ruokapöytä...Eivätkö koskaan syö yhdessä?
ja tuo, että mihinkään ei voi vetäytyä rauhassa tekemään jotain omaa juttua. Ei sopisi mulle.
Mutta hyvin organisoitu, vaikken itse kauhesti pidä tuollaisista avohyllyistä, joissa kaikenlaisia korjea
Minusta ne säilytysratkaisut olivat rumia. Laatikoita hyllyt täysi. Kyllä lipastot ja kaapit tekevät viimeistellymmän vaikutelman.
Näissä uutisoiduissa pikkukodeissa ihmetyttää se, että ne sijaitsevat jossain pikkupaikkakunnilla (paitsi se Punavuoren asunto). Kun meille pk-seutulaisille aina toitotetaan, että miksi pitää ahtautua pieniin kerrostaloasuntoihin kun muualla maassa lääniä riittää ja on niin halpaa että.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa ajatus noin ahtaasta kodista. Sohvat todella lähellä uunia jota käytetään lämmitykseen, onko edes turvallista lapsille. Tuntuu että perheessä eletään vain äidin ehdoilla, vähän vihjataan että mies tarvitsisi lisää tilaa. Rumasti kirjoitettu miehen lapsesta, muka valtaa oman tilan? Tuolta maalta varmastikin löytyisi tilavampikin koti, mutta ehkä ei olisi tarpeeksi "punainen tupa ja perunamaa" tämän äitylin mieleen...
Mikä on niin kamalaa sanpa, että valtaa sohvan? Tottahan se on.. Jos siskoni sanoisi, että valtaan sohvan kun heille menen, enkä kelpuuta hänen ja miehensä sänkyä, tottahan se olisi.
Ja mieshän saa omaa tilaa halutessaan. Aika lapanen ja munaton on mies, joka asuu tuolla vaikka ei haluaisi. Yksin asuessaan saisi tilaa niin paljon kun haluaisi.
Mulle tulee vauvakuume näistä uutisista. Kyllä meillekin mahtuisi kolmas lapsi.
Siis tuon uutisen mukaan 8-vuotias lapsikin on vielä päiväkodissa? Whaat?
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihan kaunis. Ja varmaan sitten laajentavat myöhemmin.
Itse silmään pisti pikkuruinen ruokapöytä...Eivätkö koskaan syö yhdessä?
ja tuo, että mihinkään ei voi vetäytyä rauhassa tekemään jotain omaa juttua. Ei sopisi mulle.
Mutta hyvin organisoitu, vaikken itse kauhesti pidä tuollaisista avohyllyistä, joissa kaikenlaisia korjea
Kyllähän tuohon pöytään kaikki mahtuu hyvin syömään, kun syömisen ajaksi siirtää sen pyörällisen tuolin siitä pöydän vierestä siihen pöydän päätyyn. Syömisen jälkeen siirretään takaisin omalle paikalleen. Vauvan saa laitettua siksi aikaa sitteriin tai pidettyä sylissä. Mä en näe ainakaan tuossa ongelmaa. Ap
Oliko tuossa ihan oikeasti joku kuva, josta näkisi kokonaisuuden? Oli vain kuvia pihalla olevista elikoista ja nurkkaus sieltä ja tavarakori täältä. Vaikea sanoa yhtään mitään. Näppituntumalla sanoisin, että kun ne lapset kasvaa, ei riitä alkuunkaan.
olihan tuo paljon kivemman näköinen sisustukseltaan kuin se edellinen mistä täällä kohistiin :D
mutta ihmettelin vaan että kuinka niillä on noin pieni ruokapöytä, eikö koko porukka ruokaile samaan aikaan?