Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä nyt on ihan oikeasti siistin näköinen kuuden hengen pikkukoti

Vierailija
04.06.2016 |

Kengät järjestyksessä eteisessä eikä keittiön tasot täynnä roinaa. Ei pieni kämppä aina tarkoita sekasotkua.

http://www.iltalehti.fi/asuminen/2016060321674232_an.shtml

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parempi tuo on kuin se WT-neuvostoliitto-narkkiluola, mutta miksi ihmeessä nuista tehdään uutisia? 

Mitä me tehdään tuolla tiedossa, kiinnostaako ihmisiä oikeasti tuollainen?

Vierailija
2/50 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalitaan lapsia ja eläimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyödäänkö vetoa, ettei kelpaa av-mammoille tuokaan. On nimittäin tullut selväksi, että vain steriilit kodit kelpaa.

Vierailija
4/50 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kengät järjestyksessä eteisessä

Ei kelpaa, koska "kaikelle pitää olla paikkansa" eikä tämä vaatimus toteudu, koska yhdet kengät olivat telineen ulkopuolella.

3

Vierailija
5/50 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän synkkä, vaaleammilla sävyillä ei olisi niin luolamainen. Musta seinä oli erityisen ahdistavan näköinen. Mitenköhän yhteismakkari toimii kun lapset on teinejä.

Vierailija
6/50 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kiva nähdä asunto, kun sitä ei ole puunattu lattiasta kattoon ja piilotettu ylimääräisiä roinija valokuvaajaa varten

Vierailija
7/50 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa kiva nähdä asunto, kun sitä ei ole puunattu lattiasta kattoon ja piilotettu ylimääräisiä roinija valokuvaajaa varten

Uskon että kyllä tuolla suurimman osan ajasta näyttää tuolta, jutussa sanottiin että perheen äiti on ahkera siivooja ja koko ajan järjestelemässä. 5

Vierailija
8/50 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän synkkä, vaaleammilla sävyillä ei olisi niin luolamainen. Musta seinä oli erityisen ahdistavan näköinen. Mitenköhän yhteismakkari toimii kun lapset on teinejä.

Tämä koti on selvästi ihan sisustettu oman mieleiseksi ja nähty siihen vaivaa, ei sun tarvi siitä tykätäkään, pääasia että itse tykkäävät. Minusta kivan näköistä ja parempi ja tunnelmallisempi kuin steriili kokovalkoinen.

Vierailija
9/50 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunissa melkein kiinni oleva sohva ei ole paloturvallinen ratkaisu.

Muuten kiva asunto.

Vierailija
10/50 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä koti on selvästi ihan sisustettu oman mieleiseksi ja nähty siihen vaivaa, ei sun tarvi siitä tykätäkään, pääasia että itse tykkäävät. Minusta kivan näköistä ja parempi ja tunnelmallisempi kuin steriili kokovalkoinen.

Tietysti tykkäävät, tai ainakin perheen vanhemmmat tykkäävät, eivät kai he muuten olisi mustaksi kaikkea laittaneetkaan. Ilmaisin vain mielipiteeni, kuten keskustelupalstoilla tavataan tehdä, että minusta näyttää synkälle, mutta tosiaan onneksi minun ei tarvitse tuolla aikaa viettää. 5

Ps. Mustan ja kokovalkoisen välillä on noin miljoona eri vaihtoehtoa.

Vierailija
11/50 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Roinija"? Noinko sinä useinkin taivutat sanoja?

VoimiJa!

Vierailija
12/50 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joka toinen viikonloppu sääntö menee kuitenkin uusiksi, kun talossa asustelee myös 12-vuotias Casper miehen edellisestä suhteesta. Hän ei suostu nukkumaan yhteismakkarissa, vaan valtaa sohvan."

Onpas aseenteellinen lause jutussa, ikäänkuin tämä poika olisi joustamaton riidankylväjä, kun ei halua jakaa makuuhuonetta itseään roimasti nuorempien sisarpuolten, isänsä ja tämän vaimokkeen kanssa. Kenen suusta mahtaa lausahdus olla peräisin.

Miksi muuten jutussa ei ole kuvaa tästä makuuhuoneesta?

Vierailija
13/50 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaunis, siisti ja puhdas pikkukoti.

Pitäisikö mielestäni lapsilla olla enemmän tilaa elää? Joo.

Jaksaisinko itse elää noin? En.

Jaksaisinko itse kaivaa kaikki tavarat aina laatikoista? En.

Ymmärränkö että jollekin se sopii? Joo.

Vierailija
14/50 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, laitappa tulemaan tuollainen?

Ai et laita vai, miksi et? En ymmärrä...

Vierailija
15/50 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meinasin kirjoittaa tämän jo siihen ketjuun, jossa ruodittiin sitä rumaa pikkukotia, mutta en jaksanut. Monet tuntuu pitävän nimittäin antavan todella suurta painoarvoa sille, että koti on jotenkin ruma. Muistakaa nyt kuitenkin, että ihmisillä on ihan erilaisia prioriteettejä. Esim. mun hyvä ystävä (joka asuu isossa asunnossa lapsineen) ei ole mitään sisustaja-kodinhengetärtyyppiä. Ei vain ole. Mä aina joskus mietin, että ehdottaisinko hänelle, että sisustettaisiin hänen kotinsa yhdessä kivemmaksi, mutta tässä hiljan tajusin, että miksi ihmeessä mun pitäisi yrittää muuttaa hänen kotinsa jonkinlaiseksi. Häntä ei tunnu se sotku ja "rumuus" kauheasti häiritsevän. Voisin kyllä auttaa, jos hän pyytäisi, ja tietenkin voisin joskus sanoakin, että tällainen palvelus olisi saatavilla vain pyytämällä. Pointtini nyt tässä oli se, että se, miltä kämppä näyttää, ei oikeasti ole mikään itseisarvo, se on pelkkä makuasia. Älkää siis teilatko toisianne.

Vierailija
16/50 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuva yhdestä nurkassa makuuhuoneessa, mutta tosiaan, olisi kaivannut kokonaiskuvaa.

Vierailija
17/50 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, luuleeko joku, että tuollaiset jutut antaa todellisen kuvan mistään? Lehtijuttua varten tuo on siivottu huolella, raijattu ylimääräiset tavarat mummolaan tai kaverille piiloon jne.

Ei sillä, kivasti on lajiteltu tavaroita eteisessä. Joku avohyllykkö kerää aika lailla pölyä, mutta pysyypä romppeet järjestyksessä.

Vierailija
18/50 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä meinasin kirjoittaa tämän jo siihen ketjuun, jossa ruodittiin sitä rumaa pikkukotia, mutta en jaksanut. Monet tuntuu pitävän nimittäin antavan todella suurta painoarvoa sille, että koti on jotenkin ruma. Muistakaa nyt kuitenkin, että ihmisillä on ihan erilaisia prioriteettejä. Esim. mun hyvä ystävä (joka asuu isossa asunnossa lapsineen) ei ole mitään sisustaja-kodinhengetärtyyppiä. Ei vain ole. Mä aina joskus mietin, että ehdottaisinko hänelle, että sisustettaisiin hänen kotinsa yhdessä kivemmaksi, mutta tässä hiljan tajusin, että miksi ihmeessä mun pitäisi yrittää muuttaa hänen kotinsa jonkinlaiseksi. Häntä ei tunnu se sotku ja "rumuus" kauheasti häiritsevän. Voisin kyllä auttaa, jos hän pyytäisi, ja tietenkin voisin joskus sanoakin, että tällainen palvelus olisi saatavilla vain pyytämällä. Pointtini nyt tässä oli se, että se, miltä kämppä näyttää, ei oikeasti ole mikään itseisarvo, se on pelkkä makuasia. Älkää siis teilatko toisianne.

Mutta ystäväsi ei varmaan kuljeskele ympäriinsä hehkuttamassa "kuinka ihana ja kaunis ja toimiva ja persoonallinen tämä itse sisustamani unelma-asunto onkaan".

Vierailija
19/50 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina löytyy jotain valittamista! 😮 Siinä toisessa ketjussa valitettiin taas sekasotkusta ja siitä että olisivat edes sängyt pedanneet ennen kuin laittavat kuvat lehteen. Ap

Vierailija
20/50 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ystäväsi ei varmaan kuljeskele ympäriinsä hehkuttamassa "kuinka ihana ja kaunis ja toimiva ja persoonallinen tämä itse sisustamani unelma-asunto onkaan".

Mä puhun nyt siitä, miten näistä sotku-, siisteys- ja sisustusasioista täällä ylipäätään puhutaan, niin kuin se kodin siisteys ja ulkonäkö olisivat hirveän keskeisiä asioita elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän