Onko "wt-naisilla" oikeasti kovemmat kriteerit miehille?
Hämmästyn kerta toisensa jälkeen jos pääsen juttuun jonkun ns. keskiluokkaisen naisen kanssa. En tiedä mikä on oikea termi, mutta tarkoitan sellaista, joka työskentelee toimihenkilönä, akateeminen tai amk tausta, kaunis sellaisella hillityllä tavalla jne. Näin kävi eilen.
Omasta mielestäni "tasoni" olisi paljon alempana - johtuen ulkonäöllisistä seikoista.
Sen sijaan esimerkiksi äskettäin kaupassa eräs yh-äidin näköinen (oli lapsi rattaissa), tatuoitu, syvästi ruskettunut ja paljastaviin vaatteisiin pukeutunut nainen ei kiinnittänyt minuun mitään huomiota. Ja näin se aina menee. En saa laitapuolen kulkijan näköisiltä naisilta edes katseita. Ikinä. Sen sijaan näiltä "tasokkaamman" näköisiltä naisilta saan.
Onko siis naisten mieskriteerit kääntäen verrannolliset heidän omaan "tasoonsa"? Jos olet 170 cm pitkä, hoikka/timmi helmikorvisjakkupukunainen, saatat kiinnostua kaltaisestani tössykästä, mutta jos olet 150 cm pitkä, hiukan pyylevä, mutta herkullisen muotoinen legginsmamma, et edes hymyile tössykälle?
Asia oikeasti vaivaa minua. Ja ilmiö on todellinen.
Tiedän etten ole häävin näköinen itse, jote en varsinaisesti odottaisikaan naisilta huomiota, mutta miksi kuitenkaan saan sitä tietyn tyyppisiltä naisilta?
Avatkaa.
Kommentit (47)
Olet aika wt itse, koska lasket naisen pituuden liittyvän jotenkin käytöstapoihin (?) Tai sitten hemmetin uuno mies.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Miten voit määritellä wt? Mä oon tatuoitu ja karskin näköinen solakka nainen ja olen varakas ja johtaja ja noudatan lakia pilkulleen. Sä oot taidat ite joku huono-osainen kun tollee määrittelet. Mulla on varmaati kaikkee enemmän kuin noilla pukuhyypiöillä.
Elämäm tapa koulun johtaja...?
Miten pituus liittyy keskiluokkaisuuteen / white trashiin? Hohhoijaa.
Mistä te päättelette naisen olevan yh?
Siitä, että on yksin lapsen kanssa kaupassa?
Yhteishuoltajat tai ydinperheen vanhemmathan eivät KOSKAAN liiku lasten kanssa missään ilman lasten toista vanhempaa... :D
En tiedä mutta omakohtaisten kokemusteni mukaan monilla lihavilla naisilla on. Ei kelpaa mikään ihan perusmies.
Yksi naispuolinen tuttu sanoi kerran, että mitä kauheampi mies, sitä suuremmat luulot sillä on itsestään :D Olisiko naisilla hiukan samaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos sillä alotuksen naisella oli sen lapsen isä kotona odottamassa, eikä siksi vilkuillut AP:ta? :D
No siis, olihan sen naisen ihan pakko olla wt-yh-äiti kun ei katsonut ap:ta ihailevasti :D
Kielioppisääntöjä et sitten kuitenkaan noudata, arvon johtajatar. Tyvestä puuhun noustaan, terveisiä vaan sinne ruohonjuuritasolle.