Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua naimisiin koska minulla ei ole ystäviä.

Vierailija
11.11.2022 |

Enkä tykkää pitää sormusta. Miestäkään ei ole mutta sen meinaan vielä hankkia.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä?

Vierailija
2/31 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sitten maistraatissa naimisiin. Kyllä ne sieltä todistajat järjestävät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei olisi kaasoja. Ja minun puolelta tulisi noin 10 vierasta.

Vierailija
4/31 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nyt vaan huono katkera aamu,kun sataa vettäkin ? Niin mitään ei haluta?

Vierailija
5/31 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naimisissa ole pakko pitää sormusta. Ja varsinkaan naisen ei tarvitse pitää kahta sormusta,  erotuksena kihloissa olevan yhdestä sormuksesta, jos miehelläkin on vain yksi sormus. Eikä tarvitse ottaa miehen sukunimeä. Onkin huono syy mennä naimisiin, jotta ei olisi yksinäinen.

nainen

Vierailija
6/31 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tahtoisin naimisiin. On vaan käsitys että moni ikäiseni (50-v) mies ei tahdo naimisiin.

Vierailija
7/31 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä ystävillä on naimisiin menon kanssa? Ethän sinä ystävien kanssa ole menossa naimisiin? 

Vierailija
8/31 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei olisi kaasoja. Ja minun puolelta tulisi noin 10 vierasta.

Mieskin voi olla kaaso.

Vierailija
9/31 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä ystävillä on naimisiin menon kanssa? Ethän sinä ystävien kanssa ole menossa naimisiin? 

Mietin ihan samaa. Ei rakkauteen ystäviä sotketa.

Vierailija
10/31 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ystäviä naimisiin menossa tarvitsee? Jotta saisi suuret ja kalliit kirkkohäät?

Itse menimme naimisiin maistraatissa ja onnellisia ollaan. Eikä mitään hääjuhlia, käytiin vain syömässä ja yö hotellissa.

Surullisempaa olisi ottaa se väh. 10 000€ lainaa ja mennä naimisiin, maksella sitä jos ero tulee. Ja sormus ei ole pakollinen.

Vierailija
11/31 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet sitten maistraatissa naimisiin. Kyllä ne sieltä todistajat järjestävät. 

Voi kirkossakin / kirkollisestikin mennä naimisiin kahden todistajan läsnäollessa, ja nämäkin järjestyvät tarvittaessa kirkkoherranvirastosta.

Vierailija
12/31 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi vieraita eikä kaasoja.

Vierailija
13/31 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi vieraita eikä kaasoja.

Naimisiinmenoon ei tarvita vieraita eikä kaasoja. Naimiinmeno onnistuu ilman vieraita ja kaasoja ihan kirkkoherranvirastossa tai maistraatissa.

Vierailija
14/31 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole miestä ja ystäviä, joten häiden pitäminen on mahdotonta. En halua mennä yksikseni itse itseni kanssa naimisiin.

Vierailija
15/31 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin!

Vierailija
16/31 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyy rahaa, kun ei järjestä häitä vaan menee vain maistraatissa naimisiin todistajien läsnäollessa. Todistajat eivät tarvitse olla ysäviä. 

Vierailija
17/31 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät ihanan ihmisen, mutta et mene naimisiin, kun sinulla ei ole ystäviä? Kuulostaa tosi oudolta tai sitten ei olisi sitä aitoa rakkautta. 

Vierailija
18/31 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän tiedän pariskunnan, joka meni kirkossa naimisiin kahden todistajan läsnäollessa. Siis ei kirkkoherranvirastossa tai kappelissa, vaan ihan isossa kirkossa.

Vierailija
19/31 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löydät ihanan ihmisen, mutta et mene naimisiin, kun sinulla ei ole ystäviä? Kuulostaa tosi oudolta tai sitten ei olisi sitä aitoa rakkautta. 

Minä ymmärrän itsekin ystävättömänä ap:ta hyvin. Olisi todella kiusallista ja noloa ruveta järjestämään jotain häitä, kun ei olisi yhtään ystävää, joita kutsua sinne, ei ketään jota pyytää kaasoksi eikä tietenkään minulle kukaan järjestäisi mitään polttareita. Ei kyse ole ap:lla varmaankaan siitä, että hän luulisi, ettei naimisiin VOI mennä ilman suuria häitä. Miehellä voi olla ihan erilainen tilanne, paljonkin niitä kutsuttavia, mikä olisi itselle kiusallista.

Vierailija
20/31 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän itsekin ystävättömänä ap:ta hyvin. Olisi todella kiusallista ja noloa ruveta järjestämään jotain häitä, kun ei olisi yhtään ystävää, joita kutsua sinne, ei ketään jota pyytää kaasoksi eikä tietenkään minulle kukaan järjestäisi mitään polttareita. Ei kyse ole ap:lla varmaankaan siitä, että hän luulisi, ettei naimisiin VOI mennä ilman suuria häitä. Miehellä voi olla ihan erilainen tilanne, paljonkin niitä kutsuttavia, mikä olisi itselle kiusallista.

No sitten ei järjestetä häitä, mutta ei kai naimisiin kannata olla menemättä tuon asian takia. Eikä rakkaan ihmisen kanssa tarvitse olla tuollainen asia kiusallista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän