Puliukko puristi kaupan kassajonossa takapuolesta
Jäädyin aivan täysin enkä osannut toimia nohevasti. Katsoin miestä silmät pyöreänä ja hoidin asiointini ja lähdin kotiin. Miten tommosessa tilanteessa kannattais toimia?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puristaisin varmaan takaisin. Palleista. Helvetin kovaa.
Paskat sä mitään muuta tekisit kuin itkisit sinä iltana itsesi uneen. Sellaisia naiset ovat, munattomia vässyköitä.
Oletko homo?
Taas yksi sipsinrouskuttaja lukenut samaa aihetta käsittelevän aloituksen pi*llu tulessa ja päättänyt väsätä siitä inspiroituneena päivän läpinäkyvimmän provon.
T. Juurikin sen toisen keskustelun aloittaja
Olisin kysynyt kovaäänisesti, että mitä helvettiä sä teit? Sinä koskettelit minua sopimattomasti, tajuatko sinä että se mitä teit on väärin??
Joillekin miehille hiljaisuus on lupa jatkaa. Siksi nostakaa aina metakka suureen ääneen jos kohtastte koskettelua busdissa, kaupassa jne.
Muakin joskus kauan sitten. Olin sillon 12. Häkellyin enkä osannut reagoida. En puhunut siitä kenellekään vaikka se oli kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Muakin joskus kauan sitten. Olin sillon 12. Häkellyin enkä osannut reagoida. En puhunut siitä kenellekään vaikka se oli kamalaa.
Sama juttu. Minua ja kaikkia tuntemiani miehiä ovat tuntemattomat naiset puristelleet kyrvästä jo lapsuudesta asti, mutta emme ole koskaan kertoneet asiasta kenellekään.
ei siinä nyt mikään raivoaminenkaan olisi auttanut. Sääli spurgua ja anna anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsit kuitenkin.
Just tällaiset tyypit ansaitsee potkua munilleen.
0/5 miesvihaprovo. Paskaakin paskempi. Puliukot iskee muuten oman tasoisiaan puliakkoja.
Mä valitsin kaupassa kurkkua, niin tunsin puristuksen pyllyssä. Käännyin ja meinasin hutkasta kurkulla, mutta takana seiso herttasen näkönen papparainen silmää iskien. Enhän mä voinut sitä ehkä 80 vuotiasta vanhusta kurkulla hakata:)
Tietysti tuollaisesta tehdään ilmoitus poliisille. Eikö se ilmoituskynnys ole vieläkään tarpeeksi madaltunut?
Mä yllätin itseni tässä eräänä viikonloppuna läimäisemällä poskelle miestä joka kävi perseelle kadulla. En ole yleensä mitenkään väkivaltainen, se mun reaktio tuli niin puskista että säikähdin vähän itsekin. Niin säikähti mieskin (ehkä 30 v, miesporukalla liikenteessä myöhään illalla). Katsottiin pari sekuntia toisiamme hämmentyneinä kunnes käännyin ja kävelin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsit kuitenkin.
Vielä kun jostain löytyisi se nainen, joka uskaltaisi tuossa tilanteessa tehdä muuta kuin olla hiljaa ja kääntää päänsä pois.
- useita perseitä puristellut
Ja taas naisten uhriutumisketju. Jossa seassa muutama sankarinainen ja väkivallalla uhkaava nainen. Tuo toinen ketju on piristävän erilainen.
Vierailija kirjoitti:
0/5 miesvihaprovo. Paskaakin paskempi. Puliukot iskee muuten oman tasoisiaan puliakkoja.
Miksi miesten on niin vaikea uskoa, että tällaisia asioita tapahtuu oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten on niin vaikea uskoa, että tällaisia asioita tapahtuu oikeasti?
Miksi naisten on niin vaikea uskoa, että näistä asioista myös provoillaan ahkerasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsit kuitenkin.
Vielä kun jostain löytyisi se nainen, joka uskaltaisi tuossa tilanteessa tehdä muuta kuin olla hiljaa ja kääntää päänsä pois.
Selvä. Seuraavalla kerralla saat puukosta kylkiluiden väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsit kuitenkin.
Selvä. Seuraavalla kerralla saat puukosta kylkiluiden väliin.
Sen kun näkis. Vai linnastako kirjoittelet?
Puristaisin varmaan takaisin. Palleista. Helvetin kovaa.