Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kevätjuhlassa oli tosi monella ihan arkiset vaatteet tyyliin farkut ja t-paita

Vierailija
04.06.2016 |

Eikö kevätjuhlia pidetä enää niin arvokkaana tilaisuutena, että sinne viitsisi pukeutua edes hieman juhlavammin? Tavallinen t-paita vaihdettu edes kaulukselliseen lyhythihaiseen paitaan. 😮

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on mulle ja varmaan monelle muullekin juhlallinen asu. Tavallisesti käytän kollareita

Vierailija
2/7 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevätjuhla on arvokas tilaisuus vain elämäm koululaisille, koska se on aina asia, josta ne koskaan valmistuvat. Älykkäät ihmiset, jopa lapset, tietävät sen olevan vain välietappi, jolla ei ole merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on suurtyöttömyys ja lama. Tämä näkyy suoraan mm pukeutumisessa.

Koettakaa nyt pikkuhiljaa tajuta ettei ihmisillä ole enää vara ostaa uutta entiseen malliin.

Vierailija
4/7 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuusaihe...

Joka vuos sama homma. Olen oppinut pitämään huolta vain oman porukan pukeutumisesta. Aivan sama mulle jos naapurin juha on verkkareissa. Ei pitäs häiritä suakaan.

Vierailija
5/7 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kevätjuhlista sexii irtoo, paskaako sinne pukeutumiseen panostamaan...

Vierailija
6/7 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on suurtyöttömyys ja lama. Tämä näkyy suoraan mm pukeutumisessa.

Koettakaa nyt pikkuhiljaa tajuta ettei ihmisillä ole enää vara ostaa uutta entiseen malliin.

Kirpparit ovat täynnä vaatteita ja vieläpä halvalla. Varsinkin tytöille löytyy jos jonkinlaista mekkoa. Eikä ne vaatteet esim. Hennesillä kukkaroa paljoa rasita.

Oma havaintoni on se, että tytöt puetaan tosi nätisti, hiukset laitetaan kauniisti jne. mutta pojat kulkevat kollareissa ja t-paidassa tukka hapsottaen. Tämä siis alakouluikäisissä.

Vierailija
7/7 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

So?