Taas ketjuja poistellaan ! M I K S I ?
Kommentit (26)
Mä olin kirjoittamassa siihen "onko pansiossa hotellia"- ketjuun niin hups
Sekin poistui missä kyseltiin mitä sille Rautavaaran perhesurman isälle kuuluu.
Kaikki poistetaan. Esim. Auerista ja siitä lehtori äijästä saa puhua muttei esim. R-vaaran onnettomuudesta v.-14
Miksi se oliviipitsa ketju poistui ?
Miksi michael Jackson ketju poistui yhtäkkiä... ?? :D
Mutta rottakeskustelu missä haukutaan ja nimitellään ihmisiä rasisteiksi ja ties miksi rajakeiksi pysyy kyllä kuin p*ska junttilan tuvan seinässä.
ihme toimintaa.onko tää joku pohjois korea prkl
Joku omatoimisesti täällä poistelee, heti kun ei miellytä häntä itseään...
Öh?
Sanoman palstalla vallitsee Sanoman mielivalta. Eikö tämä ole teille vielä mennyt jakeluun? Ootteko jotenkin vajaita kun ette ymmärrä että palstan omistaja määrää mitä palstalla tehdään?
Kun ette tästä lystistä mitään maksa niin ei teillä ole mitään oikeuksiakaan.
Empustakaan ei saa puhua emppu hoosta.
Vierailija kirjoitti:
Öh?
Sanoman palstalla vallitsee Sanoman mielivalta. Eikö tämä ole teille vielä mennyt jakeluun? Ootteko jotenkin vajaita kun ette ymmärrä että palstan omistaja määrää mitä palstalla tehdään?
Sen ymmärrämme että asia pidetään tapetilla erittäin aktiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
ihme toimintaa.onko tää joku pohjois korea prkl
No on tietenkin. Tämä on Sanoman hiekkalaatikko ja täällä leikitään niillä leluilla, joiden Sanoma antaa laatikossaan olla. Sanoman palkkaamat modet heittää laatikosta pois ne lelut, joista Sanoma tai kyseinen mode itse ei tykkää.
Nää on säännöt. Jos ei kelpaa niin ei täällä ole mikään pakko roikkua. Tee oma parempi palsta ja anna sille paremmat säännöt. Softahan löytyy valmiina verkosta eli joudut lähinnä makselemaan tietoliikennekulut.
Ja eilen poistettiin ketju jossa kysyttiin minkä pituiset ja painoiset naiset käyttävät kokoa 36.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tapahtunut pansiossa?
Ilmeisesti tähän kysymykseen ei saa vastata kun kommenttia ei julkaistu kun meni tarkastukseen😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh?
Sen ymmärrämme että asia pidetään tapetilla erittäin aktiivisesti.
Mä pidän tapetilla kun Uli-uli ja sen kaveri Vali-Vali uikuttavat moderoinnista. Ei tää Sanoman linja minuakaan miellytä ja mun viesteistäni esimerkiksi kaikki maahanmuuttoon liittyvä on palstalla vain rajoitetun ajan ennenkuin joku tajuaa niistä käskeä poiston.
Peliä pelataan siten, että kirjoitat viestisi fiksusti ja tuot asiat esille niin etteivät ne heti pistä SJW - lauman silmiin. Asioita kun voi sanoa niin monella eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ja eilen poistettiin ketju jossa kysyttiin minkä pituiset ja painoiset naiset käyttävät kokoa 36.
Modet ei selvästi ole kokoa 36.
Täällä muut kiroilee ja ties mitä kirjoittelee, mutta tavalliset ja asialliset keskustelut poistetaan. Hyvin erikoista. Sanonpa vain.
Mikä nyt poistui?