Onko kellekään käynyt näin, että rikollisen nimi iskee vastoin kasvoja - onkin tuttu?
Mulla kahdesti. Veljen luokkakaveri ja entisen työkaverin poika. Tuosta työkaverin pojasta en nyt paljon tiennyt, mutta ylpeä oli äiti pojastaan. Se veljen luokkakaveri, tosi vaikea uskoa, koska oli oppilaskunnassa, hyvä oppilas yms. Tiedä sitten, mitä on tapahtunut.
Tiedän, että ovat samoja, koska nimet ja iät täsmäävät ja kuvat on ollet näkyvillä, joista voi päätellä, että sama on, vaikka ikää on tullut siitä, kun olen viimeksi nähnyt. Eli nämä kuitenkin ns. semituttuja, mutta jollain tapaa kyllä jonkun tutun nimen näkeminen lehdessä rikoksen tekijänä säikäyttää.
Kommentit (3)
Ei ole onneksi sattunut tuollaista, mutta ap:n avauksesta tuli mieleen, kun törmäsin kerran parikymppisenä yhteen yläasteaikaiseen kaveriin, joka oli kaikkien kullanmuru, just oppilaskunnan hallituksessa ja kerta kaikkiaan kunnon poika - ja hänestä oli tullut narkkari. Oli melkein mahdotonta uskoa, mutta uskottava oli.
Joo. Mies jota tapailin n.puoli vuotta niin yhtäkkiä luin että hän oli tyttöystävänsä kanssa kiduttanut ja lähes murhannut jonkun random-tyypin. Meijän erosta oli tällöin jo 10 vuotta mutta ei yllättänyt. Aikamoiset taustat hänellä oli jo silloin kun me tapasimme. Meidän tapailun ajan hän oli kuivilla ja kaikki oli hyvin.
No minulla ei tullut lehdessä vastaan,mutta muutama vuosi sitten kuulin järkyn uutisen.Olin vierailemassa eri puolella Suomea sukulaisteni luona.Sain kuulla että yhden serkkuni poika oli osallistunut paloittelusurmaan.Hirveä tunne.En ole nähnyt poikaa aikuisena,mutta järkytti.Poika on vankilassa nyt.Isänsä,siis serkkuni,kuoli aika pian,ehkä suruun.