Honey Boo boon äiti ryhtyi strippariksi :D
Luulen, että olemme osuneet WT ytimeen. 4 lasta ja jokaisella eri isä, ohjelma peruttiin kun uusin kumppani paljastui pedofiiliksi.
Kommentit (29)
Tuksuhan on tasokas tuohon ladyyn verrattuna.
Miksi jatkuvasti näitä äänestyksiä?
Siis miten teit ton äänestysjutun?
Vierailija kirjoitti:
https://www.stara.fi/2016/06/03/honey-boo-boon-aiti-ryhtyi-strippariksi/
Tämä.
Hyi vittu... Oikeesti lapsesta lihotettu tuommonen ja siitä tehdään realitya ameriikassa?! Tää on oikeesti lopunalkua.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten teit ton äänestysjutun?
Mulla on se kyselyjuttu tossa avauksen tekemisen yhteydessä. Senkus klikkaa sitä kohtaa ja tekee.
Vierailija kirjoitti:
Tuksuhan on tasokas tuohon ladyyn verrattuna.
Miksi jatkuvasti näitä äänestyksiä?
Miksi ei, jos ei jaksa kirjoittaa voi äänestää.
Voi apua. Tuutko siivoon oksennukset mun sylistä? Emakkokin on siistimpi ja fiksumpi, kun toi kammotus.
Vähän sama kuin keskivertomamma ryhtyisi. Mutta jos näin tapahtuisi, olisi joka mamma puolustelemassa, että kyse on PURLÄSKISESTÄ TAITEESTA.
Tän perheen kohdalla ollaan kyllä todella WT:n juurilla. Se yksikin likka on jo äiti ja toista tulossa. Yrittää väkisin saada itselleen ja perheelleen nyt oman realityshown
Semmoinen juttu, että hänelläkin on ottajansa. Onhan sillä jo viisi eri miestä ollut. Varmasti tulee tienaamaan strippauksella, jos kantti vaan kestää.
Ihan sairas konsepti tuo lapsitähteys ja näyttää vielä olevan joku syöttöporsas. HYI!
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen juttu, että hänelläkin on ottajansa. Onhan sillä jo viisi eri miestä ollut. Varmasti tulee tienaamaan strippauksella, jos kantti vaan kestää.
Juu, olemme kaikki kateellisia hänen miehistään, viimeisin on pedofiili eli tasokkaita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kuin keskivertomamma ryhtyisi. Mutta jos näin tapahtuisi, olisi joka mamma puolustelemassa, että kyse on PURLÄSKISESTÄ TAITEESTA.
Hyvä ettei lentänyt suussa oleva juoma näytölle kun nauratti niin kovasti tuota kommenttiasi lukiessa :D
Vierailija kirjoitti:
Heti on palstamamma puolustelemassa, nyt on nähty ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, olemme kaikki kateellisia hänen miehistään, viimeisin on pedofiili eli tasokkaita miehiä.
Senkus olet, mä en. :D
Pointtina vaan, että olkoon kuinka höntti ja lihava, niin miehiä piisaa. Jopa pedoja.
Kaikista eniten WT on riepotella huonompiosaisia netissä.
Pedofilia perheessä on yksilöiden tragedia, ei nettiskandaali tai ikävä statuksenlasku äipälle.
Yhtä kuvottavaa ja alhaista on ilmiselvästi henkisesti sairaan Johanna Tukiaisen riepottelu.
Nämä ihmiset tarvitsevat apua, eivät pilkkaa.
Häijyjä olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti on palstamamma puolustelemassa, nyt on nähty ihan kaikki.
Puolustelemassa? :D
Ei hyvää päivää, kuinka vajaata tämä porukka oikein täällä onkaan? No, jos suuri idoli löytyy Honey Boo Boo ohjelmasta, niin eihän sitä tasoa voi odottaa.
Jos on valmis kestämään nöyryytyksen ja ihmisten naurut niin kyllä se jotain tosta tienaa. Ihmiset menee katsomaan esityksen huumoriohjelmana ei sentakia että joku haluaa nähdä hänet alasti.
Itse en kyllä menisi muiden naurettavaksi tekemään mitään noin nöyryyttävää.
Piti valita tuo jälkimmäinen vaihtoehto, kun se oli niin hauskasti kirjoitettu. "...Tykkään käydä myös eläintarhoissa." 😂
Siis kenen...?