Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän ylipainoiset: vinkkejä pukeutumiseen kaipaan! Miten saatte itsenne näyttämään hoikemmalta ja hyvältä?

Vierailija
03.06.2016 |

Varsinkin tiimalasivartaloon tai omena vartaloon kaipaisin vinkkejä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen on minusta nätti malli mekossa ja tunikassa että kapein kohta on rinnan alla mutta se on vähän leveämpi, se kapea kaistale. Jos on vain tyyliin kiristysnauha, maha korostuu liikaa. Desigualin joissakin mekoissa on sentyylinen leikkaus mutta en tiedä onko niissä isoja kokoja. Ja mustan lisäksi kuviolliset vaatteet häivyttää makkaroista ja vinot leikkaukset myös.

Eikö se ole empire-malli? Oli mikä oli, mutta tuollainen vaate herättää ihmisissä kysymyksen lasketusta ajasta. Kokemusta on.

160/80

Vierailija
22/27 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin suurta eroa oletko normaalipainoinen vai ylipainoinen, jos olet tiimalasi. Varsinkin jos siis puhutaan runasiasta rinnoista ja lantiosta. Valtaosa myynnissä olevista vaatteista ei ole mitoitukseltaan ja leikkaukseltaan sopiva.

Vaatteet ovat enimmäkseen pelkkiä suoria rättejä tai sellaisia A-linjaisia, joissa leveys lähtee rinnan päältä. Kumpikin vaihtoehto saa rintavan ja lanteikkaan naisen näyttämään siltä kuin odottaisi kuutosia lähiviikkoina syntyviksi.

Mutta joo, jos löytää hyvät alusvaatteet, se on lähtökohta.

Toinen on materiaalit. Laadukkaita on vähän. Kesällä pitäisi varsinkin olla laadukasta puuvillaa, esim. intianpuuvillaa ns. crepeä, se on ilmavaa ja joustavaa. Suomesta ei tahdo paljonkaan löytyä. Ei liian paksut ja joustamattomat kankaat. Ei myöskään liian löpryt ja ohuet. Jos muutama prosentti elastaaania, loput puuvillaa, se lienee paras.

Malleissa tykkään itse sellaisista, joissa on korostettu vyötäröä eli voi olla myös empire-linja jos tilaa rinnoille on tarpeeksi, ettei linja tule ihan siinne rinnan alle.

Yläosassa paras pituus mulle on tunikapituus. Itse katson vaatteen yleismuotoa niin että laatikkomainen (lyhyt, leveä) ei käy vaan etsin sellaista joka on kapeampi ja pidempi suorakaide, joka levenee lantiolta A-mallisesti. Tykkään myös jos vaatteessa on nauhat vyötäröllä, josta voi sitoa rusetin taakse, se muokkaa vyötäröä esiin. V-kaula-aukko on aika hyvä. Itse tykkään pitkistä hihoista (en 3/4) tai sitten sellaisista perhosmaisista puolihihoista (jos sulla on isot rinnat ja kapeat hartiat, tämä toimii). Hihaton vaatekin toimii kesällä, jos ei halua näyttää käsi/olkavarsia se toimii lyhyen jakun tai boleron tms. kanssa.

Mekossa siis maksimekko, jossa on nuo samat yläosan ominaisuudet on paras. Kengissä parhaat ovat sirot ja naiselliset, miel 3,5-4 cm korko, kiilakorko esim.

Jos runsaat rinnat ovat ongelma, sitten kannattaa katsella vaatteiden leikkauksia. Rinnan kohdalla pitäisi olla lisää kangasta ja sisäänotto tai esim. prinsessasaumat, esim- viimeksimainitut saumat ja ylläolevaa tyyliä tiimalasille on tässä Elloksen kesämekossa:

http://www.ellos.fi/ellos-plus-collection/trikoomekko/513069?N=1z141naZ…

Tai tää

http://www.ellos.fi/ellos-plus-collection/pitsimekko/498085?N=1z141naZ1…

Lyhyenä ja leveänmallisena en missään nimessä käyttäisi suoraa leveää t-paitaa ja kapreja. Tuohon kun lisää matalat ja raskaat urheilusandaalit, niin se on yksi karmeimpia vaihtoehtoja mitä maa päällään kantaa, pitäis lailla kieltä, (nimim. Been there, done that and have the photos as proof).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin näin kesällä omasta mielestäni yksivärinen (musta tai tummansininen) maksimekko näyttää parhaalta, tai kapealinjainen t-paita + maksihame. Minä käytän mieluummin hihallisia kuin hihattomia vaatteita. Oma vartaloni on yhtä ongelmakohtaa ja maksimekolla pystyy kivasti peittämään + pitkä vaate hoikentaa.

Mut eiks se keskivartalo just korostu maksimekoilla? Mulla ainakin maha oikeen pullistelee niissä. 

Niin mullakin. Semmoinen kapealinjainen on oikein makkarankuori eli paljastaa kaikki mahamakkarat ja löysempi taas armollisesti jättää ne makkarat kyllä piiloon, mutta sitten näytänkin raskaana olevalta. Juu ei toimi kumpikaan.

160/80

Johtuisko ihan vaan siitä että sä et ole vähän ylipainoinen vaan LIHAVA?

Tämä ketju ei ole sulle.

Vierailija
24/27 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin näin kesällä omasta mielestäni yksivärinen (musta tai tummansininen) maksimekko näyttää parhaalta, tai kapealinjainen t-paita + maksihame. Minä käytän mieluummin hihallisia kuin hihattomia vaatteita. Oma vartaloni on yhtä ongelmakohtaa ja maksimekolla pystyy kivasti peittämään + pitkä vaate hoikentaa.

Mut eiks se keskivartalo just korostu maksimekoilla? Mulla ainakin maha oikeen pullistelee niissä. 

Niin mullakin. Semmoinen kapealinjainen on oikein makkarankuori eli paljastaa kaikki mahamakkarat ja löysempi taas armollisesti jättää ne makkarat kyllä piiloon, mutta sitten näytänkin raskaana olevalta. Juu ei toimi kumpikaan.

160/80

Jos luit huolella, tärkeää siinä on se leikkaus. Empiremalli, jossa on vain kapea kuminauha ja isot rypytykset, jotka lähtevät suoraan rinnan alta antavat sellaisen "tuleva kaksosten mamma" -vaikutelman. Sen sijaan, jos se vyötärönauha on leveämpi, vyötärönkohta kapeampi ja laskokset ja A-linjaisuus lähtee vasta lantiolta toimii taas nätisti.

Kuten esim. tässä

http://www.born2style.de/Desigual-Sharon-dress-blue

Vierailija
25/27 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohan minäkin tiimalasiomena? Mullin selkeästi erottuva vyötärö ja ry ja ly on sama, mutta maha on ongelma. Kuron sitä sellasilla tukipöksyillä (big girl panties!). Tänään päällä on mekko, jossa on vyötärön kohdalla vähäistä rypytystä, ei mielestäni tee raskausmaha-efektiä, vaan päinvastoin. Mekon mitta polviin tai vähän alle ja koska en ole värikkään räväkästi välittämättä muiden mielipiteistä yms. mekossa on myös hihat. Myös kietaisuleikkausmekot sopii mielestäni tälle vartalotyypille.

Vierailija
26/27 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta väri. Bootleg-housut. Ihoa myötäilevät materiaalit, liian paksu/tönkkö kangas tekee paljon lihavamman näköiseksi. Ei liian tiukkoja, muttei missään nimessä telttamallisia vaatteita. Korkokantaiset kengät. Myös caprihousut voivat olla hyvät

Vierailija
27/27 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

160/80

Just sama efekti :D  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi